![](http://vpx.pl/i/2013/09/13/peugeot.jpg)
|
PEUGEOT:
309 II (3C, 3A) 1.6 (1989-07 » 1993-12), mot. BDY (XU5M2Z), BDY (XU5M3Z), BDZ (XU5M), 65kW, 88HP, 1580ccm
405 I (15B) 1.6 (1987-01 » 1992-12), mot. B2A (XU52C/K), 69kW, 94HP, 1580ccm
405 I (15B) 1.6 (1987-07 » 1992-12), mot. B1E (XU51C), 53kW, 72HP, 1580ccm
405 I (15B) 1.6 (1987-07 » 1992-12), mot. BDY (XU5M2Z), BDZ (XU5M), 65kW, 88HP, 1580ccm
405 I (15B) 1.6 (1989-10 » 1992-12), mot. BDZ (XU5M), 66kW, 90HP, 1580ccm
|
![](http://vpx.pl/i/2013/09/28/LOGO.jpg)
|
Magneti Marelli jest włoska firma, która zajmuje się rozwojem i produkcją systemów, modułów i komponentów high-tech dla przemysłu motoryzacyjnego . Spółka zależna Grupy Fiat , posiada 34.000 pracowników i osiągnęła obrót w wysokości 5,8 mld euro w 2012 roku.
Siedziba firmy znajduje się w Corbetta ( Lombardia ), firma obejmuje 83 zakładów produkcyjnych, 12 centra R & D i 26 aplikacji ośrodkach w 18 krajach.
Magneti Marelli powstała w 1919 roku jako joint venture pomiędzy Fiatem i Ercole Marelli , i został nazwany FIMM - Fabbrica Italiana Magneti Marelli. Pierwszy zakład powstał w Sesto San Giovanni w pobliżu Mediolanu , Włochy . Firma rozpoczęła jako Magneto i elektrycznych producenta urządzenia.
Magneti Marelli aktualnie zajmuje się inteligentnych systemów aktywnego i biernego bezpieczeństwa pojazdów, a także w napędowego obszarze.
Linii biznesowych m.in. oświetlenia samochodowego, układu napędowego systemy sterujące, elektroniczne zestawy wskaźników, komputery, zawieszenia systemy i komponenty, systemy wydechowe i Motorsport , w którym Magneti Marelli rozwija szczególne elektronicznych systemów Formuły Jeden ,Motorcycle Grand Prix i World Rally Championship
|