Szukasz inspiracji na prezent? Zapraszamy na naszą aukcję!Polecamy
MAGNES polimerowy okrągły z trwałym nadrukiem ze zdjęciem Twoim, Twojego dziecka czy innej bliskiej Ci osoby.
Na takim magnesie możesz umieścić co tylko zechcesz: dowolne zdjęcie, grafikę, napis, logo, itp.!
Jak to zrobić? To proste:1. Wylicytuj MAGNES na naszej aukcji.
2. Wyślij mailem na adres:
[zasłonięte]@fototransfer.pl zdjęcie i wpisz nr szablonu, w którym mamy umieścić Twoje zdjęcie lub wyślij swój gotowy projekt, lub dowolną grafikę. PAMIĘTAJ, aby w mailu podać swój nick!
3. Mailem zwrotnym wyślemy do Ciebie gotowy projekt do akceptacji.
4. Wpłać pieniądze na nasze konto bankowe.
5. Pracę nad FOTO-MAGNESEM rozpoczniemy dopiero po zatwierdzeniu przez Ciebie projektu i zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie bankowym.
6. My wykonujemy MAGNES, co zajmie nam do 2 dni roboczych i wysyłamy ją kurierem lub pocztą
7. Przesyłka powinna dotrzeć już na drugi dzień po wysłaniu (dotyczy przesyłek kurierskich)!
PAMIĘTAJ! Im większa rozdzielczość zdjęcia, tym lepszy nadruk.
Minimalna rozdzielczość: 150 DPI
Maksymalna wielkość grafiki dla magnesu:średnica 6.35 cm
Uwaga!W ramach realizacji zamówień nieodpłatnie:
1. z wykorzystaniem gotowego szablonu - wstawiamy zdjęcie, zmieniamy tekst
2. umieszczamy na przedmiocie gotowy projekt przysłany przez Klienta.
3. umieszczamy na przedmiocie samo zdjęcie.
Wszystkie pozostałe usługi (wykonanie projektu graficznego na specjalne życzenie, przerabianie szablonu na więcej zdjęć, przerabianie na inny format, zmiana kolorystyki itp.), wiążą się z dodatkową opłatą, różną w zależności od trudności zlecenia (zwykle od 5 do 20 zł).
Ważne przy przesyłkach kurierskich! Przy odbiorze paczki prosimy przy kurierze sprawdzić przesyłkę (kurier ma obowiązek poczekać!!!), prosimy ją otworzyć i sprawdzić czy nic nie jest uszkodzone!
W przypadku stwierdzenia wady, należy spisać protokół reklamacyjny, kurier powinien mieć przy sobie taki formularz, a jeżeli nie ma proszę zrobić taką adnotację na liście przewozowym i poinformować nas o zaistniałej sytuacji mailem lub telefonicznie.