Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MAGLOWNICA PRZEKŁADNIA VW GOLF III IV V VI

20-01-2012, 7:08
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 399 zł     
Użytkownik presowce
numer aukcji: 2042170283
Miejscowość Kielce
Wyświetleń: 113   
Koniec: 20-01-2012 07:08:47

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Obsługujemy klientów z całej Polski Dokładnie sprawdzamy każda maglownice
Przebieg regenracje
  • Każdy odrębny element przekładni kierowniczej jest poddawany dokładnej weryfikacji, następnie przeprowadzana jest ocena części i mechanizmów, które mogą zostać ponownie użyte.
  • Każda część, w tym głownie listwy przekładni są poddawane obróbce polegającej na szlifowaniu- szlifierka do wałków, ponieważ najczęstszym powodem rozszczelnienia maglownicy jest korozja na listwie. Listwy o dużej korozji należy wymienić na nowe. Bardzo ważnym elementem weryfikacji jest sprawdzenie nierówności (tzw. bicia) na listwach. Dokonuje się sprawdzenia listwy na całej długości, gdyż strzałka ugięcia listwy nawet poniżej 0,15 mm może stworzyć rozszczelnienie nawet najwyższej jakości uszczelniaczy. Listwy uzyskane w wyniku tej obróbki są bardzo precyzyjnie kontrolowane przy specjalnym oświetleniu i pod szkłem powiększającym. Celem tej weryfikacji jest sprawdzenie powierzchni, która będzie współpracowała z oryginalnymi uszczelnieniami, używanymi przez producentów.
  • Obudowa przekładni (po dokładnym przeglądzie przydatności) jest myta, oczyszczana.
  • Proces montażu polega - w pierwszej kolejności - na doborze prawidłowych uszczelnień; jest to niezwykle istotny element całego cylku, gdyż często różnice w wielkościach uszczelniaczy są niezauważalne gołym okiem (sięgają np. 0,03 mm).
  • Sama instalacja przekładni odbywa się w osobnym, specjalnie do tego przystosowanym pomieszczeniu. Na poszczególnych etapach całego montażu sprawdzana jest poprawność działania odrębnych części, m.in. rozdzielacza, tłoka po lewej i prawej stronie komory, jak również szczelność całej zregenerowanej przekładni.
Po zakończeniu naprawy myjemy maglownicę w obrotowej myjce koszowej. Przekładnia po naszej regeneracja wystarcza na 200-300 tys. km