Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MAGLOWNICA PRZEKŁADNIA Ford S-Max KIELCE

14-02-2014, 19:31
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 492 zł     
Użytkownik avantikielce
numer aukcji: 3887753685
Miejscowość Bogoria
Wyświetleń: 8   
Koniec: 14-02-2014 19:14:24

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Naprawa/regeneracja maglownic | Profesjonalne usługi regeneracji maglownic. Stacja wymiany, naprawy, diagnostyki maglownic samochodowych.
Profesjonalny zakład motoryzacyjny

Firma Avanti

specjalizuje się w diagnostyce, regeneracji oraz wymianie przekładni kierowniczych, maglownic. Wszystkie te podzespoły badane są na specjalistycznym stanowisku diagnostycznym o wysokim ciśnieniu, w sposób odzwierciedlający rzeczywiste warunki pracy w samochodzie.

Naszym atutem jest stosowanie tylko i wyłącznie oryginalnych uszczelnień firm: Auto Suppliers Limited, Cortego, DPH Germany
Obsługujemy klientów z całej Polski
Najpierw  testujemy przekładnię na stanowisku diagnostycznym sprawdzając luzy, wycieki, ubytki w listwie, stan wałka, dystrybutora, łożysk. | Maglownica jest dokładnie myta - takiego efektu nie osiągniesz domowymi sposobami.
Przebieg procesu regeneracji.
01

Każdy odrębny element przekładni kierowniczej jest poddawana dokładnej weryfikacji, następnie przeprowadzana jest ocena części i mechanizmów, które mogą zostać ponownie użyte.

02

Każda część, w tym głownie listwy przekładni są poddawane obróbce polegającej na szlifowaniu. Bardzo ważnym elementem weryfikacji jest sprawdzenie nierówności (tzw. bicia) na listwach. Dokonuje się sprawdzenia listwy na całej długości, gdyż strzałka ugięcia listwy nawet poniżej 0,15 mm może stworzyć rozszczelnienie nawet najwyższej jakości uszczelniaczy. Listwy uzyskane w wyniku tej obróbki są bardzo precyzyjnie kontrolowane przy specjalnym oświetleniu i pod szkłem powiększającym. Celem tej weryfikacji jest sprawdzenie powierzchni, która będzie współpracowała z oryginalnymi uszczelnieniami, używanymi przez producentów.

03

Obudowa przekładni (po dokładnym przeglądzie przydatności) jest myta, oczyszczana.

04

Proces montażu polega - w pierwszej kolejności - na doborze prawidłowych uszczelnień; jest to niezwykle istotny element całego cyklu, gdyż często różnice w wielkościach uszczelniaczy są niezauważalne gołym okiem (sięgają np. 0,03 mm).

05

Sama instalacja przekładni odbywa się w osobnym, specjalnie do tego przystosowanym pomieszczeniu. Na poszczególnych etapach całego montażu sprawdzana jest poprawność działania odrębnych części, m.in. rozdzielacza, tłoka po lewej i prawej stronie komory, jak również szczelność całej zregenerowanej przekładni.

Przekładnia po naszej regeneracji wystarcza na 200-300 tysięcy kilometrów
Chcesz mieć pewność, naprawiaj w Berto | GRUNT TO PEWNOŚĆ