Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Magiczny labirynt - gra karciana

25-04-2015, 16:48
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 49 zł     
Użytkownik terepko
numer aukcji: 5270363301
Miejscowość suwałki
Wyświetleń: 5   
Koniec: 25-04-2015 16:52:46

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 1.00 [kg]
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wersja z polską instrukcją. Produkt nowy w folii. Karciana wersja gry planszowej o tym samym tytule.


Każdy gracz przystępuje do rozgrywki z innego narożnika planszy. Najmłodszy gracz rozpoczyna 
i odkrywa kartę z symbolem. Następnie wszyscy gracze starają się dotrzeć swoim pionkiem do wskazanego symbolu na planszy. Podczas swojej tury gracz rzuca kostką.

Wypadła cyfra? Gracz porusza swój pionek krok po kroku, z jednego pola na drugie, zgodnie 
z wartością rzutu. Gracz może zrezygnować z wykorzystania części ruchu. Pionek może być poruszany poziomo i pionowo. Podczas ruchu gracz może skręcać dowolną liczbę razy. Kiedy gracz się porusza, na głos oznajmia, jaki ruch chce wykonać (np. „Idę na kota”).

Podczas każdego ruchu, wszyscy gracze spoglądają na swoje karty przeszkód, aby sprawdzić, czy mogą zablokować ruch gracza przy pomocy odpowiedniej karty przeszkody. Jeżeli ktoś ma odpowiednią kartę, szybko wypowiada zaklęcie „Simsalabim!”. Gracz ma pecha! Wpadł na niewidoczną przeszkodę. Przesuwa swój pionek z powrotem do początkowego narożnika. W zamian za to, otrzymuje od przeciwnika zagraną właśnie kartę przeszkody, a później kolejka przechodzi na następnego gracza.

Nikomu nie udało się zablokować gracza? Gracz ma szczęście! Po jego ruchu kolejka przechodzi na następnego gracza.

Gracz dotarł na symbol, którego poszukiwał? W takim razie otrzymuje kartę symbolu i na jej miejsce odkrywa nową. Jeżeli na odkrytym symbolu już znajduje się jeden z graczy, należy odkryć nową kartę 
z symbolem, a poprzednią odłożyć na spód talii.

Gracz wyrzucił „?”? W takim razie może zażądać wybranej przez siebie karty przeszkody od przeciwnika. Jeżeli dany przeciwnik ma kartę wybraną przez gracza, oddaje mu ją. Jeżeli jej nie ma, gracz odchodzi z pustymi rękoma. Następnie gracz może ponownie rzucić kostką.

Gracz wyrzucił „X”? W takim wypadku przesuwa swój pionek z powrotem do swojego początkowego narożnika. Kolejka przechodzi na następnego gracza.