Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Magiczny labirynt (edycja polska)

22-09-2014, 3:49
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 127.30 zł     
Użytkownik ToysHeaven_pl
numer aukcji: 4540080857
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 3    Wyświetleń: 6   
Koniec: 22-09-2014 03:53:21

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

W swojej ofercie posiadamy szeroki asortyment zabawek, puzzli, modeli, gier planszowych, figurek oraz pluszaków takich firm jak G3 Poland, Lego, Cobi, BBurago, Fisher Price Mattel, Siku i wielu innych.

W przypadku produktów posiadających różne wzory i kolory wybór jest losowy.

Oferowany produkt dostępny jest w magazynie centralnym - wysyłka w ciągu 4-7 dni.

Magiczny labirynt (edycja polska)


  • Producent: G3
  • Stan produktu: nowy, oryginalnie zapakowany
  • Gatunek: gry dla dzieci
  • Rodzaj gry: przygodowe
  • Liczba graczy: 2 - 4
  • Wiek graczy: od 6 lat
  • Czas gry: 20 - 30 min.
  • Edycja: polska
  • Instrukcja: polska
  • Wymiary pudełka: 295x295x70 mm
  • Waga pudełka: 0,9 kg
  • Pudełko zawiera: - piętrowa plansza do gry (podziemny labirynt + plansza podłogi), - 24 drewniane ściany, - 24 żetony z magicznymi symbolami, - 1 płócienny woreczek, - 1 kostka do gry, - 4 magicy, - 4 metalowe kulki, - instrukcja

Opis produktu

Bum! Au! Mały magik przeciera swe oczy ze zdumienia. Czyżby tu była ściana? Ciekawscy uczniowie przemierzają magiczny labirynt. Przed nimi dziś ważne zadanie - szukanie magicznych symboli! Byłoby to dziecinnie proste gdyby nie to, że starsi magicy od czasu do czasu żartują sobie z młodszych kolegów. Drogi zostają zablokowane przy pomocy sztuczek, a mali magicy muszą odnaleźć ukryte przejścia.
Podczas swojej tury gracz rzuca kością i następnie porusza swojego magika w dowolnym kierunku,
o liczbę pól zgodną z wynikiem rzutu (lub mniej, rezygnując z części ruchu). Gracz porusza swojego magika pionowo lub poziomo, może jednak przy tym skręcać tyle razy, ile tylko chce. Magika należy poruszać delikatnym, płynnym ruchem. Podczas ruchu nie wolno sprawdzać, czy na drodze nie ma ściany.
Jeżeli gracz uderzy w ścianę, kulka odpadnie od jego pionka i pojawi się w jednym z czterech narożników. Pozostałe części ruchu przepadają. Kulkę należy wyjąć, a gracz umieszcza swojego magika wraz z metalową kulką w swoim narożniku początkowym.
Kiedy gracz dotrze na pole celu, przedstawiające ten sam symbol co żeton, gracz może wziąć żeton
z symbolem. Pozostała część ruchu przepada. Następnie gracz losuje z woreczka nowy żeton i kładzie go w odpowiednim miejscu na planszy.
Uczy logicznego myślenia.
Rozwija wyobraźnię przestrzenną.
Trenuje koncentrację i poprawia pamięć.

Galeria

Zapraszamy serdecznie!