Przedmiotem aukcji jest Magiczny kubek z twoim zdjęciem.
Możesz podarować go w prezencie Babci, Dziadkowi, Mamie, Ukochanej Osobie - na pewno sprawisz wiele radości bliskim. Możesz również w ten sposób zaprezentować własną firmę. Posiadamy 4 kolory kubków magicznych: niebieski, czarny: madżenta: turkusowy: czerwony:
Nadruk na Twoim kubku będzie widoczny po wlaniu gorącego napoju (tylko na czarnym kubku nadruk przed wlaniem gorącego napoju jest prawie całkiem niewidoczny, przy kolorowych przenika przez emulsję).
Dokonujemy retuszu zdjęć, kolorystyki, gęstości,nasycenia oraz redukcji czerwonych oczu. Staramy się jak najlepiej wykonać TWÓJ KUBEK!!!!.
Posiadamy gotowe wzory na kubki z różnych okazji, ale jeżeli masz życzenie wykonamy indywidualny projekt TYLKO I WYŁĄCZNIE DLA CIEBIE. Możesz również przygotować swój projekt i wysłać go do nas e-mailem (rozmiary: wysokość 9,5 cm, szerokość 20 cm, 300 pix/cal, foramt pliku: jpg, psd, tiff.)
Możliwa jest także modyfikacja naszych gotowych wzorów, min: zmiana ilości zdjęć, rozbudowa napisu bądź dodanie nowego.
Wysokiej jakości wydruk pozwala na wykonanie nadruków w nieograniczonej liczbie kolorów oraz przejść tonalnych. Możliwe jest drukowanie zdjęć,grafiki jak i tekstu.
Kubki wykonane są w technice sublimacji polega ona na wgrzaniu w wysokiej temperaturze wcześniej przygotowanego nadruku.
Aby zobaczyć wzory kubeczków, kliknij na obrazek poniżej.
|
UWAGA!!!! Po wygranej aukcji proszę o e-mail z informacją o wyborze sposobu płatności, wzoru, dostarczeniu własnego lub szczegółowych informacji jak ma wyglądać indywidualny projekt. Po przygotowaniu wzoru wysyłamy go do zatwierdzenia.
Do każdego zakupu na naszych aukcjach dołączamy paragon fiskalny, a na życzenie klienta fakturę VAT. Zlecenie realizujemy w ciągu 24 godzin od momentu zatwierdzenia projektu + wpłaty pieniędzy na konto (dotyczy dni roboczych bez weekendów). Wszelkie pytania prosimy kierować na nasz e-mail: [zasłonięte]@fopart.pl lub pod nr tel. 086[zasłonięte]219-83 w godzinach 10:00 - 18:00 od pon. do pt. . UWAGA!!!! PROSZĘ O SPRAWDZANIE ZAWARTOŚCI PRZESYŁKI PRZY KURIERZE W CELU ZWERYFIKOWANIA CZY PRZEDMIOT NIE ZOSTAŁ USZKODZONY W TRAKCIE TRANSPORTU. W WYPADKU USZKODZENIA PROSZĘ OD RAZU SPISYWAĆ PROTOKÓŁ ZNISZCZENIA PRZESYŁKI LUB JEJ ZAWARTOŚCI ORAZ POWIADOMIENIE NAS DROGA MAILOWĄ. TYLKO NA TAKIEJ PODSTAWIE UWZGLĘDNIANE BĘDĄ REKLAMACJE ZWIĄZANE Z POTŁUCZENIEM LUB CAŁKOWITYM ZNISZCZENIEM ZAMAWIANEGO PRZEDMIOTU. |
|