Po zakupie klient otrzymuje wiadomość z podsumowaniem zakupu/ów: ilość produktów,cenę produktów,koszt przesyłki,dane do przelewu.
Dodatkowo w wiadomości przesyłamy link do strony "STATUSU REALIZACJI TRANSAKCJI"
Klient ma możliwość z własnego komputera sprawdzania na bieżącą na jakim etapie jest realizowane jego zamówienie,np.:kiedy nastąpiła wpłata,kiedy wysłano przesyłkę.
Wszystko przedstawione w bardzo czytelny sposób.
Na każdym etapie transakcji klient jest informowany wiadomością e-mail o aktualnych zdarzeniach związanych z jego zamówieniem.
Jeżeli przesyłka zostanie nadana klient otrzymuje wiadomość z numerem przesyłki oraz linkiem do strony śledzenia paczki (opcja nie dotyczy listów poleconych)
ZWROTY
Kupujący ma prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od jego otrzymania,pod warunkiem,że zwracany towar jest:nieużywany, nienaruszony,w oryginalnym opakowaniu.
Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący.
REKLAMACJE
W przypadku reklamacji kupujący odsyła towar na własny koszt.
W przypadku zwrotu pieniędzy,nie zwracamy kosztów przesyłki.
WARUNKI REKLAMACJI
Warunkiem uznania reklamacji jest protokół szkody wypisany przy kurierze.Prosimy w obecności kuriera o sprawdzenie opakowania oraz zawartości przesyłki.W przypadku braku protokołu szkody nie uznamy reklamacji.