|
|
Od poniedziałku do piątku w godz. od 10.00 do 16.00
Tel.: +483[zasłonięte]41551; +483[zasłonięte]41552
e-mail: [zasłonięte]@fantastyczne-zakupy.pl
GG: 24[zasłonięte]029
|
|
|
|
1. Po wygraniu aukcji proszę o informację na e-maila jaka forma płatności została wybrana.
2. Do wartości zamówienia należy doliczyć koszt wysyłki.
3. Koszt wysyłki obejmuje zabezpieczenie przedmiotu takie jak np. koperta bąbelkowa, folia bąbelkowa.
4. W przypadku wysyłki Pocztą Polską podane ceny dotyczą wysyłek poleconych priorytetowych.
5. Kupując kilka przedmiotów za wysyłkę płaci się raz - tak jak za zakup tylko jednego przedmiotu.
6. Podane koszty wysyłki dotyczą przesyłek do 30 kg. Koszt wysyłki zamówienia cięższego niż 30 kg ustalany jest indywidualnie.
7. Wysyłka zamówienia odbywa się przeważnie w przeciągu 3 dni roboczych od potwierdzenia zamówienia (przy wysyłce za pobraniem) lub w przeciągu 3 dni roboczych od dnia wpływu pieniążków na konto (przy przedpłacie przelewem na konto).
8. W przypadku zamówienia złożonego w sobotę, niedzielę lub święta, czas do wysyłki zamówienia liczony jest od następnego dnia roboczego.
9. Do każdego zamówienia wystawiamy paragon lub fakturę VAT na wartość zakupu wraz z kosztem przesyłki.
10. Realizujemy wysyłki za granicę - koszty wysyłki ustalane są indywidualnie.
11. Wszystkie nasze przedmioty są nowe, oryginalne.
|
|
|
|
Formy płatności:
Za pobraniem
Przelew na konto
Płacę z Allegro
Raty Żagiel - w przypadku zainteresowania taką formą płatności prosimy o kontakt
|
|
|
|
Do wylicytowanej kwoty należy dodać koszt wysyłki (za wysyłkę płaci się tylko raz, niezależnie od ilości kupionych produktów). Poniżej stawki w zależności od wybranej formy wysyłki:
Poczta Polska: przelew 10 zł
Poczta Polska: pobranie 22 zł
Kurier UPS: przelew 20 zł
Kurier UPS: pobranie 26 zł
|
|
|
|
|
|
Magic Marker
Niezwykle innowacyjna, nowatorska i oryginalna gra, która podobnie jak Little Big Planet i Machinarium wychodzi poza wszystkie dotychczas znane schematy.
Magic Marker to innowacyjne, oparte na prawach fizyki, połączenie klasycznej platformówki 2D z grą logiczną, w której gracz steruje chłopcem o imieniu Max i jego magicznym markerem. Podczas gdy Max umożliwia stare, dobre zabawy platformowe, marker służy do rozwiązywania stawianych przed nim problemów logicznych, poprzez rysowanie odpowiednich obiektów stających się od tej chwili częścią świata gry. Funkcja ta służy do przejścia każdego poziomu i pokonywania wyzwań, jak również zaopatruje gracza w unikalne narzędzie, które samo w sobie stanowi niesamowitą zabawę.
Max jest młodym chłopcem, i jak większość chłopców lubi rysować. Pewnego dnia otrzymuje pocztą tajemniczy marker. Nie było dołączonego listu - tylko zwykły pomarańczowy marker. Max od razu postanawia go przetestować, siada i zaczyna rysować. Rysuje na kartce obrazek potwora, jednak gdy tylko kończy go rysować niespodziewanie potwór Maxa zaczyna się poruszać i ucieka do innego rysunku. Zszokowany chłopiec widząc, że potwór niszczy owoce jego ciężkiej pracy rysuje w albumie samego siebie, dzięki czemu przenosi się do świata obrazków. Rozpoczyna się gra, w której Max wykorzystując magiczną moc pomarańczowego markera oraz własny spryt, musi powstrzymać potwora, którego sam stworzył.
Najważniejsze cechy:
- 15 pomysłowych i zaskakujących poziomów
- niepowtarzalny system sterowania wykorzystujący prawa fizyki
- 3 piękne światy inspirowane dziecięcymi rysunkami
- śmiertelne pułapki, potwory i trudne zagadki
- nowe wyzwania, tajemnice i nagrody do odblokowania
- oryginalna ścieżka dźwiękowa duńskiego zespołu Analogik
Wymagania: Windows XP/Vista/7, Pentium®4 2 GHz, 768 MB RAM, karta grafiki 128 MB, 5 GB HDD, czytnik DVD-ROM 16x, mysz, klawiatura. MAC OS X 10.4.11 lub wyższy
Do wylicytowanej kwoty należy doliczyć koszty wysyłki.
Po wygraniu aukcji proszę o informację na maila jaka forma płatności została wybrana.
Przedmiot nowy, oryginalny.
|
|