Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Magic Labyrinth (Magiczny labirynt) [nowa]

18-01-2012, 18:25
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 129.80 zł     
Użytkownik BestselleryPL
numer aukcji: 2011555124
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 29   
Koniec: 20-01-2012 14:24:40
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Jesteśmy dystrybutorem produktów takich firm jak: G3, Gigamic, Eureka, CastPuzzle, Rubik's Cube, GIPF project, Amigo, Zoch zum Spielen , Moses, Abacus Spiele, Schmidt Spiele, DREI MAGIER SPIELE, Queen Games, Poker Range, Natural Games, Gen Four Two Games, Scrabble, Egmont Polska, Granna, Trefl, Alexander, Piatnik, Golden-Games, Speed Stacks, Toy Company, Fox Mind, Hans im Gluck, UBON, Dromader, Axel, Spielbox, Noris Spiele, Munchkin, HOBBITY i innych
Oferowany produkt dostępny jest w magazynie centralnym - wysyłka w ciągu 48-72h.

Przedmiotem aukcji jest:

Magic Labyrinth (Magiczny labirynt)



  • Producent: DREI MAGIER SPIELE
  • Stan produktu: nowy, oryginalnie zapakowany
  • Gatunek: gry dla dzieci
  • Rodzaj gry: przygodowe
  • Liczba graczy: 2 - 4
  • Wiek graczy: od 6 lat
  • Czas gry: 20 - 30 min.
  • Edycja: europejska
  • Instrukcja: polska
  • Wymiary pudełka: 295x295x70 mm
  • Waga pudełka: 0,9 kg
  • Pudełko zawiera: - piętrowa plansza do gry (podziemny labirynt + plansza podłogi), - 24 drewniane ściany, - 24 żetony z magicznymi symbolami, - 1 płócienny woreczek, - 1 kostka do gry, - 4 magicy, - 4 metalowe kulki, - instrukcja


Bum! Au! Mały magik przeciera swe oczy ze zdumienia. Czyżby tu była ściana? Ciekawscy uczniowie magii przemierzają magiczny labirynt. Dziś przed nimi ważne zadanie - odnajdywanie magicznych symboli! Byłoby to dziecinnie proste, gdyby nie to, że starsi magicy od czasu do czasu żartują sobie z młodszych kolegów. Drogi zostają zablokowane przy pomocy magii, a mali magicy muszą odnaleźć ukryte przejścia.
Podczas swojej tury gracz rzuca kością i następnie porusza swojego magika w dowolnym kierunku,
o liczbę pól zgodną z wynikiem rzutu (lub mniej, rezygnując z części ruchu). Gracz porusza swojego magika pionowo lub poziomo i może skręcać ilekroć chce. Nie wolno wykonywać ruchów po przekątnej. Magika należy poruszać delikatnym, płynnym ruchem. Podczas ruchu nie wolno sprawdzać, czy na drodze nie ma ściany. Uwaga: można wyprzedzać innych magików, a na każdym polu może znajdować się tylko jeden magik.
Jeżeli gracz uderzy w ścianę, kulka odpadnie od jego pionka i wytoczy się w jednym z czterech narożników. Pozostałe części ruchu przepadają. Kulkę należy wyjąć, a gracz umieszcza swojego magika wraz z metalową kulką w swoim narożniku początkowym. Wskazówka: w celu wyjęcia kulki wystarczy przyłożyć magika do bocznej ścianki i delikatnie poruszyć do góry. Następnie kolejka przechodzi na następnego gracza.
Kiedy gracz dotrze na pole celu, przedstawiające ten sam symbol co żeton, gracz może wziąć żeton
z symbolem. Pozostała część ruchu przepada. Następnie gracz losuje z woreczka nowy żeton i kładzie go odkrytego obok planszy. Jeden z graczy już znajduje się na tym symbolu? W takim razie otrzymuje wylosowany żeton, a na jego miejsce losowany jest kolejny.









Zobacz nasze pozostałe aukcje

Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

Zapraszamy serdecznie.