Jesteśmy dystrybutorem produktów takich firm jak: G3, Gigamic, Eureka, CastPuzzle, Rubik's Cube, GIPF project, Amigo, Zoch zum Spielen , Moses, Abacus Spiele, Schmidt Spiele, DREI MAGIER SPIELE, Queen Games, Poker Range, Natural Games, Gen Four Two Games, Scrabble, Egmont Polska, Granna, Trefl, Alexander, Piatnik, Golden-Games, Speed Stacks, Toy Company, Fox Mind, Hans im Gluck, UBON, Dromader, Axel, Spielbox, Noris Spiele, Munchkin, HOBBITY i innych Oferowany produkt dostępny jest w magazynie centralnym - wysyłka w ciągu 48-72h.
Przedmiotem aukcji jest: Magic Labyrinth (Magiczny labirynt) ![](http://allegro.1up.pl/image.php?id=<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>17236&x=300&y=300&s=BestselleryPL&c=ffd9c880a0a8e48d35fe91e778e6eabf) - Producent: DREI MAGIER SPIELE
- Stan produktu: nowy, oryginalnie zapakowany
- Gatunek: gry dla dzieci
- Rodzaj gry: przygodowe
- Liczba graczy: 2 - 4
- Wiek graczy: od 6 lat
- Czas gry: 20 - 30 min.
- Edycja: europejska
- Instrukcja: polska
- Wymiary pudełka: 295x295x70 mm
- Waga pudełka: 0,9 kg
- Pudełko zawiera: - piętrowa plansza do gry (podziemny labirynt + plansza podłogi), - 24 drewniane ściany, - 24 żetony z magicznymi symbolami, - 1 płócienny woreczek, - 1 kostka do gry, - 4 magicy, - 4 metalowe kulki, - instrukcja
| |
Bum! Au! Mały magik przeciera swe oczy ze zdumienia. Czyżby tu była ściana? Ciekawscy uczniowie magii przemierzają magiczny labirynt. Dziś przed nimi ważne zadanie - odnajdywanie magicznych symboli! Byłoby to dziecinnie proste, gdyby nie to, że starsi magicy od czasu do czasu żartują sobie z młodszych kolegów. Drogi zostają zablokowane przy pomocy magii, a mali magicy muszą odnaleźć ukryte przejścia. Podczas swojej tury gracz rzuca kością i następnie porusza swojego magika w dowolnym kierunku, o liczbę pól zgodną z wynikiem rzutu (lub mniej, rezygnując z części ruchu). Gracz porusza swojego magika pionowo lub poziomo i może skręcać ilekroć chce. Nie wolno wykonywać ruchów po przekątnej. Magika należy poruszać delikatnym, płynnym ruchem. Podczas ruchu nie wolno sprawdzać, czy na drodze nie ma ściany. Uwaga: można wyprzedzać innych magików, a na każdym polu może znajdować się tylko jeden magik. Jeżeli gracz uderzy w ścianę, kulka odpadnie od jego pionka i wytoczy się w jednym z czterech narożników. Pozostałe części ruchu przepadają. Kulkę należy wyjąć, a gracz umieszcza swojego magika wraz z metalową kulką w swoim narożniku początkowym. Wskazówka: w celu wyjęcia kulki wystarczy przyłożyć magika do bocznej ścianki i delikatnie poruszyć do góry. Następnie kolejka przechodzi na następnego gracza. Kiedy gracz dotrze na pole celu, przedstawiające ten sam symbol co żeton, gracz może wziąć żeton z symbolem. Pozostała część ruchu przepada. Następnie gracz losuje z woreczka nowy żeton i kładzie go odkrytego obok planszy. Jeden z graczy już znajduje się na tym symbolu? W takim razie otrzymuje wylosowany żeton, a na jego miejsce losowany jest kolejny.
![](http://allegro.1up.pl/image.php?id=<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>17236&x=500&y=700&s=&c=b1e96dbd5006ad97108f3bfc77fa9201)
![](http://allegro.1up.pl/image.php?id=<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>17236&x=500&y=700&s=&c=d0952e4f<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>15345c<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>f4956d1ce9b6)
![](http://allegro.1up.pl/image.php?id=<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>17236&x=500&y=700&s=&c=5bbd76c5c71e136ef8e706eb6bf03a98)
![](http://allegro.1up.pl/image.php?id=<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>17236&x=500&y=700&s=&c=c24d8c74a63d734d0edaef45be27bcbd)
![](http://allegro.1up.pl/image.php?id=<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>17236&x=500&y=700&s=&c=dc43b826<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>632d7833e7d2c5b37e3a2)
![](http://allegro.1up.pl/image.php?id=<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>17236&x=500&y=700&s=&c=e4b519ec9d66addea850edcb60a6f7cb)
![](http://allegro.1up.pl/image.php?id=<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>17236&x=500&y=700&s=&c=2f316226acdaaff7be017d15d53bcbf2)
|