|
|
Od poniedziałku do piątku w godz. od 10.00 do 16.00
Tel.: +483[zasłonięte]41551; +483[zasłonięte]41552
e-mail: [zasłonięte]@fantastyczne-zakupy.pl
GG: 24[zasłonięte]029
|
|
|
|
1. Po wygraniu aukcji proszę o informację na e-maila jaka forma płatności została wybrana.
2. Do wartości zamówienia należy doliczyć koszt wysyłki.
3. Koszt wysyłki obejmuje zabezpieczenie przedmiotu takie jak np. koperta bąbelkowa, folia bąbelkowa.
4. W przypadku wysyłki Pocztą Polską podane ceny dotyczą wysyłek poleconych priorytetowych.
5. Kupując kilka przedmiotów za wysyłkę płaci się raz - tak jak za zakup tylko jednego przedmiotu.
6. Podane koszty wysyłki dotyczą przesyłek do 30 kg. Koszt wysyłki zamówienia cięższego niż 30 kg ustalany jest indywidualnie.
7. Wysyłka zamówienia odbywa się przeważnie w przeciągu 3 dni roboczych od potwierdzenia zamówienia (przy wysyłce za pobraniem) lub w przeciągu 3 dni roboczych od dnia wpływu pieniążków na konto (przy przedpłacie przelewem na konto).
8. W przypadku zamówienia złożonego w sobotę, niedzielę lub święta, czas do wysyłki zamówienia liczony jest od następnego dnia roboczego.
9. Do każdego zamówienia wystawiamy paragon lub fakturę VAT na wartość zakupu wraz z kosztem przesyłki.
10. Realizujemy wysyłki za granicę - koszty wysyłki ustalane są indywidualnie.
11. Wszystkie nasze przedmioty są nowe, oryginalne.
|
|
|
|
Formy płatności:
Za pobraniem
Przelew na konto
Płacę z Allegro
Raty Żagiel - w przypadku zainteresowania taką formą płatności prosimy o kontakt
|
|
|
|
Do wylicytowanej kwoty należy dodać koszt wysyłki (za wysyłkę płaci się tylko raz, niezależnie od ilości kupionych produktów). Poniżej stawki w zależności od wybranej formy wysyłki:
Poczta Polska: przelew 10 zł
Poczta Polska: pobranie 22 zł
Kurier UPS: przelew 20 zł
Kurier UPS: pobranie 26 zł
|
|
|
|
|
|
Magic Labyrinth - Card Game (Magiczny labirynt - gra karciana)
Każdy gracz przystępuje do rozgrywki z innego narożnika planszy. Najmłodszy gracz rozpoczyna i odkrywa kartę z symbolem. Następnie wszyscy gracze starają się dotrzeć swoim pionkiem do wskazanego symbolu na planszy. Podczas swojej tury gracz rzuca kostką.
Wypadła cyfra? Gracz porusza swój pionek krok po kroku, z jednego pola na drugie, zgodnie z wartością rzutu. Gracz może zrezygnować z wykorzystania części ruchu. Pionek może być poruszany poziomo i pionowo. Podczas ruchu gracz może skręcać dowolną liczbę razy. Kiedy gracz się porusza, na głos oznajmia, jaki ruch chce wykonać (np. "Idę na kota").
Podczas każdego ruchu, wszyscy gracze spoglądają na swoje karty przeszkód, aby sprawdzić, czy mogą zablokować ruch gracza przy pomocy odpowiedniej karty przeszkody. Jeżeli ktoś ma odpowiednią kartę, szybko wypowiada zaklęcie "Simsalabim!". Gracz ma pecha! Wpadł na niewidoczną przeszkodę. Przesuwa swój pionek z powrotem do początkowego narożnika. W zamian za to, otrzymuje od przeciwnika zagraną właśnie kartę przeszkody, a później kolejka przechodzi na następnego gracza.
Nikomu nie udało się zablokować gracza? Gracz ma szczęście! Po jego ruchu kolejka przechodzi na następnego gracza.
Gracz dotarł na symbol, którego poszukiwał? W takim razie otrzymuje kartę symbolu i na jej miejsce odkrywa nową. Jeżeli na odkrytym symbolu już znajduje się jeden z graczy, należy odkryć nową kartę z symbolem, a poprzednią odłożyć na spód talii.
Gracz wyrzucił "?"? W takim razie może zażądać wybranej przez siebie karty przeszkody od przeciwnika. Jeżeli dany przeciwnik ma kartę wybraną przez gracza, oddaje mu ją. Jeżeli jej nie ma, gracz odchodzi z pustymi rękoma. Następnie gracz może ponownie rzucić kostką.
Gracz wyrzucił "X"? W takim wypadku przesuwa swój pionek z powrotem do swojego początkowego narożnika. Kolejka przechodzi na następnego gracza. Wiek od 6 lat | Liczba graczy 2 - 4 | Instrukcja polska | Wymiary 145x145x40 mm |
Do wylicytowanej kwoty należy doliczyć koszty wysyłki.
Po wygraniu aukcji proszę o informację na maila jaka forma płatności została wybrana.
Przedmiot nowy, oryginalny.
|
|