Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Magic Labyrinth - Card Game (Magiczny... [nowa]

18-01-2012, 18:27
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 41.70 zł     
Użytkownik BestselleryPL
numer aukcji: 2011555125
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 27   
Koniec: 20-01-2012 14:24:40
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Jesteśmy dystrybutorem produktów takich firm jak: G3, Gigamic, Eureka, CastPuzzle, Rubik's Cube, GIPF project, Amigo, Zoch zum Spielen , Moses, Abacus Spiele, Schmidt Spiele, DREI MAGIER SPIELE, Queen Games, Poker Range, Natural Games, Gen Four Two Games, Scrabble, Egmont Polska, Granna, Trefl, Alexander, Piatnik, Golden-Games, Speed Stacks, Toy Company, Fox Mind, Hans im Gluck, UBON, Dromader, Axel, Spielbox, Noris Spiele, Munchkin, HOBBITY i innych
Oferowany produkt dostępny jest w magazynie centralnym - wysyłka w ciągu 48-72h.

Przedmiotem aukcji jest:

Magic Labyrinth - Card Game (Magiczny labirynt - gra karciana)



  • Producent: DREI MAGIER SPIELE
  • Stan produktu: nowy, oryginalnie zapakowany
  • Gatunek: gry dla dzieci
  • Rodzaj gry: karciane
  • Liczba graczy: 2 - 4
  • Wiek graczy: od 6 lat
  • Czas gry: 15 - 25 min.
  • Edycja: europejska
  • Instrukcja: polska
  • Wymiary pudełka: 145x145x40 mm
  • Waga pudełka: 0,3 kg
  • Pudełko zawiera: - plansza do gry, - 4 pionki, - 1 kostka do gry, - 20 kart z symbolami, - 40 kart przeszkód (z magikami), - instrukcja


Każdy gracz przystępuje do rozgrywki z innego narożnika planszy. Najmłodszy gracz rozpoczyna
i odkrywa kartę z symbolem. Następnie wszyscy gracze starają się dotrzeć swoim pionkiem do wskazanego symbolu na planszy. Podczas swojej tury gracz rzuca kostką.
Wypadła cyfra? Gracz porusza swój pionek krok po kroku, z jednego pola na drugie, zgodnie
z wartością rzutu. Gracz może zrezygnować z wykorzystania części ruchu. Pionek może być poruszany poziomo i pionowo. Podczas ruchu gracz może skręcać dowolną liczbę razy. Kiedy gracz się porusza, na głos oznajmia, jaki ruch chce wykonać (np. "Idę na kota").
Podczas każdego ruchu, wszyscy gracze spoglądają na swoje karty przeszkód, aby sprawdzić, czy mogą zablokować ruch gracza przy pomocy odpowiedniej karty przeszkody. Jeżeli ktoś ma odpowiednią kartę, szybko wypowiada zaklęcie "Simsalabim!". Gracz ma pecha! Wpadł na niewidoczną przeszkodę. Przesuwa swój pionek z powrotem do początkowego narożnika. W zamian za to, otrzymuje od przeciwnika zagraną właśnie kartę przeszkody, a później kolejka przechodzi na następnego gracza.
Nikomu nie udało się zablokować gracza? Gracz ma szczęście! Po jego ruchu kolejka przechodzi na następnego gracza.
Gracz dotarł na symbol, którego poszukiwał? W takim razie otrzymuje kartę symbolu i na jej miejsce odkrywa nową. Jeżeli na odkrytym symbolu już znajduje się jeden z graczy, należy odkryć nową kartę
z symbolem, a poprzednią odłożyć na spód talii.
Gracz wyrzucił "?"? W takim razie może zażądać wybranej przez siebie karty przeszkody od przeciwnika. Jeżeli dany przeciwnik ma kartę wybraną przez gracza, oddaje mu ją. Jeżeli jej nie ma, gracz odchodzi z pustymi rękoma. Następnie gracz może ponownie rzucić kostką.
Gracz wyrzucił "X"? W takim wypadku przesuwa swój pionek z powrotem do swojego początkowego narożnika. Kolejka przechodzi na następnego gracza.









Zobacz nasze pozostałe aukcje

Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

Zapraszamy serdecznie.