Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MAGIC CARPET PSX 24H UŻYWANA @ CHECKPOINT ŁÓDŹ

16-10-2014, 16:15
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 40 zł     
Użytkownik _Siemasz_
numer aukcji: 4684758491
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 3   
Koniec: 16-10-2014 16:00:31

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Checkpoint

KOMENTARZE | ZADAJ PYTANIE | O NAS


784-[zasłonięte]-046

662-[zasłonięte]-001

[zasłonięte]@checkpoint.lodz.pl

Godziny otwarcia:

Pn-Pt: 10:00-18:00
Sobota: 10:00-15:00

Piotrkowska 19
90-406 Łódź

[zasłonięte]23570 
MAGIC CARPET (PSX) - UŻYWANA

PLATFORMA: PSX

STAN: gra używana / dobry

WYDANIE: premierowe / angielskie

WERSJA JĘZYKOWA: angielska

DOSTĘPNOŚĆ: od ręki

GWARANCJA: rozruchowa

UWAGI:  komplet (gra książeczka pudełko)

WYSYŁKA:



PŁATNOŚĆ:


69 1950 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0010611 [zasłonięte] 975402


OPIS:

Akcja tej wyjątkowo oryginalnej produkcji toczy się w fantastycznym świecie zamieszkanym przez wiele mitycznych stworów, m.in. wywerny, gryfy, gigantyczne kraby i czerwie. Fabuła w Magic Carpet odgrywa marginalną rolę – głównym bohaterem gry jest młody czarodziej, który po śmierci swojego mentora, decyduje się pójść w jego ślady. Celem zmagań jest zebranie wystarczającej ilości many, by przywrócić pokój w targanych przez wewnętrzne konflikty krainach. Bezwzględna wojna toczy się właśnie o tę cudowną energię, którą niektórzy magowie zapragnęli wykorzystać w niecny sposób.

W każdej z pięćdziesięciu misji gracz otrzymuje do dyspozycji zamek, który jest jednocześnie jego sanktuarium i bazą wypadową – tutaj transportowana jest mana zebrana podczas zmagań, tutaj również można odzyskać straconą w wyniku walki energię. Czarodziej porusza się po świecie za pomocą tytułowego latającego dywanu. Nietypowy środek lokomocji przypomina w prowadzeniu śmigłowiec, natomiast jego główną zaletą jest to, że może poruszać się w trzech wymiarach. Odzyskaną w trakcie zmagań manę zbierają specjalne balony, które podróżują po krainie niezależnie od poczynań grającego. W późniejszej fazie rozgrywki twierdzę należy rozbudowywać, dzięki czemu w świat będą wysyłane kolejne transportowce, a cały proces zostanie odpowiednio przyspieszony.

Część niezbędnej do zaliczenia etapu many znajduje się w rękach wspomnianych wcześniej stworów, a także innych czarodziejów, którzy dysponują własnymi zamkami. Ostra walka o życiodajną energię staje się więc nadrzędnym celem – o tym, jak sprawnie likwidujemy wrogów, w głównej mierze zależy nasze powodzenie. Z myślą o rywalizacji autorzy przygotowali ponad dwadzieścia różnorodnych czarów, zarówno defensywnych (tarcze ochronne), jak i ofensywnych (kule ognia, meteory, błyskawice). Dostępne są również zaklęcia pomocnicze, pozwalające na przykład wezwać armię szkieletów, walczących po naszej stronie lub teleportować się do twierdzy, by szybko zregenerować energię.

Magic Carpet zostało znakomicie zrealizowane pod względem technicznym, choć wysoka jakość oprawy wizualnej odbiła się negatywnie na wymaganiach sprzętowych, stosunkowo dużych jak na tamte czasy (Pentium 75 w rekomendowanych wymaganiach sprzętowych). W zamian gra oferowała w pełni trójwymiarowe mapy, dynamiczne oświetlenie, cieniowanie Gourarda, refleksy w wodzie, efekt mgły, przezroczystość i deformację terenu. Autorzy nie zapomnieli też o trybie multiplayer – ich produkt pozwalał rywalizować aż ośmiu graczom jednocześnie.


GALERIA:








ZAPRASZAMY DO NAS