Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Magia politycznych wizerunków w mediach Aleksande

18-05-2014, 7:23
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 39 zł     
Użytkownik kkc32
numer aukcji: 4221949247
Miejscowość gdańsk
Wyświetleń: 1   
Koniec: 18-05-2014 07:19:03

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2012
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Magia politycznych wizerunków w mediach
Aleksander Kwaśniewski i Andrzej Lepper
Studium przypadków

Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego

Autor:Beata Czechowska-Derkacz

 


cena: 39,00 zł

 

 

 

 

Książka ukazuje rosnącą rolę mediów w kształtowaniu politycznych wizerunków i coraz powszechniejszy proces zamiany realnej rzeczywistości w wirtualne medioświaty. W ten obraz wpisana została analiza wizerunków dwóch ważnych i przeciwstawnych postaci z polskiej sceny politycznej: Aleksandra Kwaśniewskiego i Andrzeja Leppera. Polityków budzących silne emocje i stanowiących swojego rodzaju fenomen popularności podejmowany w mediach. Materiałem źródłowym są artykuły z "Gazety Wyborczej", pierwszego niezależnego dziennika powstałego w Polsce po 1989, od początku zaangażowanego ideowo i niezmiennie silnie oddziaływającego na polityczne poglądy i społeczne postawy Polaków. 

 

 

 

 

 

Spis treści
Wstęp

1. Media i polityczne wizerunki
1.1. Media przyszłości - szkic w świetle współczesnych badań
1.2. Komunikowanie polityczne, marketing polityczny, public relations,
wizerunek - definicje
1.3. Media jako czwarta władza - uwarunkowania prawne, polityczne związki
1.4. Rola mediów i marketingu politycznego w kreowaniu wizerunków
1.5. Potęga wizerunków i teoria symulakrów Jeana Baudrillarda w polityce
1.6. Udział "Gazety Wyborczej" w polskim życiu politycznym - od solidarnościowego etosu do komercjalizacji

2. Aleksander Kwaśniewski - prezydent spełniony. Wizerunek Aleksandra
Kwaśniewskiego w "Gazecie Wyborczej" w latach 1[zasłonięte]989-20
(studium przypadku 1.)
2.1. Wizerunkowa walka z towarzyszem Szmaciakiem (1[zasłonięte]989-19)
2.2. Wojna dwóch światów - postkomunistycznego i postsolidarnościowego - kampania prezydencka 1[zasłonięte]994-19
2.3. Zasypywanie podziałów - prezydentura 1[zasłonięte]995-20
2.4. Cyberkandydat Aleksander Kwaśniewski - kampania prezydencka 2000
2.5. Międzynarodowy autorytet - prezydentura 2[zasłonięte]000-20
2.6. Wizerunkowa przemiana od "eleganckiego oportunisty" do "kawałka Zachodu"
2.7. Książę lewicy czy "wirus III RP" (2[zasłonięte]006-20)
2.8. Polityczna emerytura Aleksandra Kwaśniewskiego (2[zasłonięte]007-20)

3. Ludowy trybun na salonach władzy. Wizerunek Andrzeja Leppera w "Gazecie
Wyborczej" w latach 1[zasłonięte]991-20 (studium przypadku 2.)
3.1. "Wojna zadłużonych" - Andrzej Lepper na czele protestów (1[zasłonięte]991-19)
3.2. My i oni - dychotomiczny świat Andrzeja Leppera (1[zasłonięte]995-20)
3.3. Czas demagogów - polityczny fenomen Andrzeja Leppera (2[zasłonięte]000-20
3.4. Koniec Wersalu w polskim Sejmie - Andrzej Lepper na salonach władzy
(2[zasłonięte]001-20)
3.5. Od wicepremiera do bohatera seksafery - (2[zasłonięte]005-20)
3.6. Koniec politycznej kariery Andrzeja Leppera - (2[zasłonięte]007-20)

Podsumowanie

Bibliografia

Materiał ilustracyjny

 

 

 

ISBN:[zasłonięte]978-8326-881-4

Rok wydania: 2012

Liczba stron: 235

Format: B5

 

 

 

 


 

 

 

 

Na każdą książkę wystawiamy paragon fiskalny lub fakturę VAT.

 

Książkę można odebrać osobiście w Gdańsku - Ujeścisko

 

Koszt dostawy każdej dodatkowej sztuki to dodatkowo 1,50 zł przy opcji wysyłki paczką i za pobraniem pocztowym.

 

 

 


 

 

 

 



Magia politycznych wizerunków w mediach Aleksande