Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Magia perswazji genialne prezentacje zasady Buczny

13-12-2014, 18:13
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 29.80 zł     
Użytkownik billis17
numer aukcji: 4797236527
Miejscowość Szczecinek
Wyświetleń: 2   
Koniec: 13-12-2014 18:07:43

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2009
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha




e-mail
[zasłonięte]@gmail.com

telefon
664-[zasłonięte]-763



Wyłącznie przedpłata
na konto


Przesyłki wysyłane są
priorytetem
(Poczta Polska)


1.
PRZED ZAKUPEM
Do większości publikacji
oferuję darmowy fragment
książki.

2.
Zakup potwierdź mailem
wpisując swój nick z Allegro.

3.
W odpowiedzi otrzymasz dane
do dokonania płatności
(nr konta i tytuł przelewu)

4.
Po zaksięgowaniu wpłaty
wysyłam kupującemu pełną
wersję elektroniczną
książki - gratis!!!

5.
Informuję o terminie wysłania
książki drukowanej.

6.
Po otrzymaniu przesyłki
kupujący wystawia komentarz,
co jest dla mnie informacją,
że przesyłka dotarła zgodnie
z umową.

7.
Komentarz wystawiam
jako druga.

8.
Jeżeli przesyłka nie dotrze
w ciągu 10 dni
od otrzymania maila
potwierdzającego, proszę
o kontakt celem wyjaśnienia
sytuacji.



Magia perswazji genialne prezentacje zasady Buczny





"Magia perswazji"
Aleksander Buczny

Wydawca: "Złote Myśli"
ISBN:[zasłonięte]978-8382-782-8
ilość stron: 303
Książka drukowana - nowa
okładka: miękka
cena rynkowa: 44,90 
cena promocyjna: 29,80 zł


S
pis treści:
Wstęp
CIEKAWOŚĆ
  • Oto uczucie, które sprawia, że klienci mają ochotę kupować nawet to, co wydawało
    im się zupełnie nieciekawe
  • Co działa nawet jeszcze wspanialej niż uczucie ciekawości?
  • Twoje prezentacje są już dobre i ciekawe? Oto, jak w prosty sposób mogą stać się po
    prostu genialne
  • Jak łatwo rozpalać silne pożądanie u trudnych klientów?
  • Jak z powodzeniem wykorzystać zasadę rosnącej niedostępności
    w uwodzeniu?
  • Najskuteczniejsza technika prezentacji, która da Ci praktycznie stuprocentową
    skuteczność
  • DOPASOWANIE
  • Jak wywierać silny wpływ na inne osoby w zupełnie podświadomy sposób?
  • Dopasowanie za pomocą gestów
  • Dopasowanie za pomocą sposobu mówienia
  • Dopasowanie werbalne
  • Dopasowanie oddechem
  • Dopasowanie mentalne
  • Co dalej, czyli technika prowadzenia
  • WARTOŚCI
  • Oto skuteczna technika perswazyjna, którą Twoi rozmówcy będą uwielbiali!
  • Czy byłoby fair/w porządku, gdybym stwierdził/powiedział w tym momencie, że
  • Załóżmy, że… (efekt Twojej perswazji), to co ma w tym momencie dla Pana/Pani
    największe znaczenie?
  • Co by się wydarzyło, gdyby (Twój cel), ponieważ (wartość rozmówcy)?
    EKSTRA!!
  • Jak skutecznie wydawać innym osobom ukryte polecenia i sprawiać, że będą mieli je
    ochotę wykonać zupełnie nieświadomie?
  • Ukryte polecenia oparte na wieloznacznościach
  • Zaskakujące polecenie, które automatycznie wprowadzi większość Twoich klientów
    w stan silnej podatności na perswazję
  • Ukryte polecenia oparte na cytatach
  • Jak szybko i skutecznie poradzić sobie z osobami, które są nastawione na „nie” do
  • Twoich propozycji?Skuteczny sposób na zainteresowanie klienta nawet takimi tematami, które wydają mu się wyjątkowo nudne
  • Najskuteczniejsze techniki zamykania sprzedaży
  • Zamknięcie „Na szczeniaczka”
  • Jak zamykać sprzedaż, jeśli klient jest zaskoczony ceną?
  • „Przekonująca strategia”
  • Zamknięcie typu „Ben Franklin”
  • Jak poradzić sobie z klientem, który na koniec spotkania mówi, że musi się jeszcze
    zastanowić?
  • 1. Postawa
  • 2. Ciekawa prezentacja
  • 3. Kolejna technika, która świetnie działa w takiej sytuacji wymaga umiejętności
    aktorskich oraz pewności siebie
  • 4. Technika, która polega na tym, żeby pozornie źle odczytać intencje klienta,
    który mówi, że musi się jeszcze zastanowić
  • 5. Metoda á la Jeffrey Gitomer
  • 6. Antycypacja
  • Jak skutecznie destabilizować przekonania innych osób (nawet zawodowych
    negocjatorów)?
  • Zamiana ramy czasowej
  • Model świata
  • Uszczegółowienie
  • Jak w legalny i niebudzący podejrzeń sposób zniszczyć konkurencję w oczach
    klienta, który ją kocha?

Oto perswazja, o której nie dowiesz się na większości szkoleń

Jak wykorzystać naturalne zachowania i reakcje
wspólne dla wszystkich ludzi, aby skutecznie
wywierać na nich wpływ?

Już wkrótce poznasz sekrety perswazji, z których nie zdajesz sobie sprawy i o których nie pisze się nawet w książkach ani nie wykłada na większości szkoleń.

W świecie perswazji pokutuje pewne popularne twierdzenie. Rozpowszechnia je wielu trenerów, którzy wpoili nam przekonanie, które sprawia, że większość ludzi nigdy nie wykorzysta poznanych technik perswazji.

To przekonanie jest następujące – każdy człowiek jest inny, dlatego nie ma technik, które działałyby na każdego.

Prawda jest taka, że ludzie oprócz tego, że są inni, to są pod wieloma względami także podobni do siebie. Na przykład posiadają siedem podstawowych uczuć, na które reagują identycznie.

Weźmy uczucie rozbawienia. Reagują na nie śmiechem. Reagują bez względu na to, gdzie mieszkają i do jakiej grupy społecznej należą.

Nadzwyczajna rzecz dotyczy także kolejnego uczucia, które też charakteryzuje wszystkich ludzi.




To uczucie można łatwo wykorzystać w perswazji i wywieraniu wpływu na inne osoby. Jest to…

Może zanim je opiszę, przeczytaj krótką i intrygującą historię, napisaną przez autora książki
:

Oto jak działa zaawansowana perswazja...

Kiedyś podczas jednego ze szkoleń zorganizowałem praktyczne ćwiczenie, które miało polegać na zebraniu jak największej ilości numerów telefonów od obcych osób. Jak sądzisz, ile by Ci się udało zdobyć numerów wciągu 60 minut? Dziesięć? Dwadzieścia?

Wynik najsłabszego uczestnika nie był niższy niż 40 telefonów, a średnia wyniosła 73 telefony (w eksperymencie wzięło udział pięć grup składających się z sześciu pracowników). Zadziwiające, prawda? Zastanawiasz się, jak tego dokonano?

Technika, której użyto, jest stara jak świat. Jest to jedna z najlepszych technik perswazji wykorzystujących naturalne ludzkie zachowania.

Jest to zwykła, wspólna dla wszystkich ludzi… (czytaj dalej, aby się dowiedzieć więcej)

Widzisz, ta historia i wykorzystana w niej perswazja doskonale pokazują, że aby skutecznie wywierać wpływ na innych ludzi, nie trzeba stosować dziwacznych struktur językowych, które „zakręcą” rozmówcę. Nie trzeba (a nawet nie powinno się) także działać na granicy moralności. Nie trzeba też przejść dziesiątek szkoleń, na których zrobią Ci pranie mózgu.

Wszystko, co trzeba zrobić, to poznawać zasady, jakimi perswazja działa na ludzką psychikę.

Jest to trochę jak działanie iluzjonisty, który niby czaruje, a tak naprawdę tylko wykorzystuje ludzką percepcję do tworzenia swoich trików. Dzięki wykorzystaniu mankamentów naszego postrzegania udaje mu się sztuczka z wyciąganiem królika z kapelusza, znikaniem i przecinaniem wpół ludzi itd.

Jak być magikiem perswazji i opanować do perfekcji skuteczne wywieranie wpływu na ludzi?Jak być magikiem perswazji i opanować do perfekcji skuteczne wywieranie wpływu na ludzi?

  • Jak skutecznie destabilizować przekonania innych osób (nawet zawodowych negocjatorów)? Czyli co zrobić, aby przekonać innych do swoich racji.
  • Jak wydawać innym osobom ukryte polecenia i sprawiać, że będą mieli je ochotę wykonywać zupełnie nieświadomie?
  • Zaskakujące polecenie, które automatycznie wprowadzi większość Twoich rozmówców w stan silnej podatności na perswazję, dzięki czemu będziesz w stanie dużo szybciej ich przekonać.
  • Jak łatwo rozpalać silne pożądanie do kupienia Twoich towarów u trudnych klientów?
  • Jak szybko i skutecznie poradzić sobie z osobami, które są nastawione na „nie” do Twoich propozycji?
  • Skuteczny sposób na zainteresowanie klienta (lub np. Twoich znajomych) nawet takimi tematami, które wydają mu się wyjątkowo nudne.

Publikacja, którą masz przed sobą, daje Ci coś ciekawego, czego nie dadzą inne publikacje na temat technik sprzedaży i perswazji…
Znajdziesz tutaj najskuteczniejsze i najprostsze techniki perswazji. Konkrety, konkrety i jeszcze raz konkrety!

Za chwilę przekonasz się, że faktycznie techniki są tak proste, że można zacząć je stosować bez specjalnego przygotowania od razu po ich poznaniu.
Są to dokładnie trzy duże techniki – za ich pomocą możesz przekonywać skutecznie nawet najtrudniejszych rozmówców.

Charakterystyczną cechą książki jest odwoływanie się przez jej autora do wielu przykładów z własnego życia i ludzi, których szkolił. Czytając ją, poznasz sposoby wykorzystania opisywanych technik w prawdziwym życiu, dzięki czemu samemu łatwiej będzie Ci użyć tych technik w sytuacjach, które Cię spotykają.

Sekret "magicznej perswazji" wyjawiony

Pamiętasz, jak zacząłem ten tekst od historii z numerami telefonów? Prawda, że Cię zaciekawił? Przyznasz, że chyba nie ma osoby, która nie chciałaby poznać zakończenia tej historii.
Widzisz, jeśli chcesz dowiedzieć się zakończenia tej historii i zaciekawiła Cię ona, to właśnie udowadniasz, że techniki zawarte w tej książce rzeczywiście działają i są skuteczne.

Dlaczego? Ano dlatego, że wspólną cechą wszystkich ludzi, którą możesz wykorzystać w wywieraniu na nich wpływu jest właśnie… ciekawość. A najlepsze jest to, że to tylko jedna z tych cech i wciąż inne pozostają dla Ciebie nieodkryte.

Teraz pozostaje tylko kwestia, co zrobisz z tą wiedzą i czy chcesz dowiedzieć się więcej na temat wykorzystania naturalnych ludzkich skłonności do wywierania wpływu na innych. Działaj teraz. Wykorzystaj nadarzającą Ci się okazję.





    BONUS !!!
    Po dokonaniu wpłaty otrzymasz
    gratisowo pełną wersję elektroniczną.




Dodano 2[zasłonięte]013-01 11:56
Zasady zwrotu towaru

Ten towar możesz zwrócić bez podania przyczyny. Masz 14 dni kalendarzowych na pisemne odstąpienie od umowy (np. poprzez e-mail). Podaj w nim: dane produktu, który chcesz zwrócić, swoje dane oraz termin otrzymania przez Ciebie towaru.

Na odesłanie produktu do sprzedającego masz 14 dni kalendarzowych od dnia odstąpienia od umowy. Sprzedawca wypłaci Ci pieniądze w ciągu 5 dni od otrzymania produktu.