Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Magia perswazji Aleksander Buczny NLP wys. 24h

11-01-2015, 20:58
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 29.80 zł     
Użytkownik beniamind24
numer aukcji: 4893942293
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 3   
Koniec: 11-01-2015 20:42:56

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2009
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

beniamind

Celem uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt:

mail: [zasłonięte]@gmail.com
tel.: +48 [zasłonięte] 490 174
(nie odpowiadamy na sms-y)
Akceptowane formy zapłaty:

- przedpłata na konto
- płatności elektroniczne (PayU)

Dane do wpłaty na konto otrzymasz w mailu od Allegro chwilę po zakupie.
Szczegóły dotyczące wysyłek znajdują się w opisie aukcji oraz
w Regulaminie na stronie "O mnie"
 

UWAGA!!! Zanim, przedstawię korzyści wynikające z zakupu na moich aukcjach,
chcę otwarcie napisać o 4 najsłabszych stronach mojego biznesu,
tak, aby każdy miał jasność wyboru…


W gąszczu aukcji internetowych i różnego rodzaju mniej lub bardziej ciekawych ofert,
coraz trudniej znaleźć rzetelnych sprzedawców.
Gdy przeglądam aukcje i szukam czegoś dla siebie, zawsze mam ogromny niepokój,
bo okazuje się, że wszyscy sprzedawcy robią wszystko „najlepiej”.
U każdego jest „najszybciej” i „najtaniej” i w ogóle wszystko „naj”.
Rzeczywistość najczęściej weryfikuje te wszystkie „naj”,
dlatego nie będę próbował jej naginać i napiszę tylko prawdę…

 

1. Niestety, nie mogę napisać, że jestem automatem, a zatem i mnie przydarzają się błędy.

Mogę za to napisać, że dzięki temu do każdego podchodzę indywidualnie,
a „swoje” błędy zawsze odpowiednio rekompensuję swoim klientom.


 

2. Nie mogę również napisać, że siedzę przy komputerze NON STOP,
a także, że nie zdarzają mi się awarie sprzętu, czy też brak łączności internetowej,
co może czasem spowodować, że nie otrzymają Państwo obiecanych gratisów od razu po wpłacie.

Zapewniam jednak, że obsługa klienta przed, jak i po sprzedaży jest dla tak samo ważna,
a priorytetem są dla mnie jakość i profesjonalizm.
Dlatego nadrobię zaległości natychmiast, gdy tylko będzie to możliwe.


 

3. Nie mogę napisać nawet, że jestem do Państwa dyspozycji 24h/dobę,
gdyż, jak każdy człowiek, potrzebuję odpoczynku.

Dzięki temu, jednak, w czasie, który poświęcam na obsługę sprzedaży,
mogę być wypoczęty, bardziej wydajny i pracować „na pełnych obrotach”.
Dlatego wybierając nasze aukcje zagwarantujecie sobie Państwo
zadowolenie z przebiegu transakcji oraz zakupionych towarów.


 

4. Nie napiszę też, że jestem najlepszym sprzedawcą na Allegro.

Mogę jednak zapewnić, że podchodzę do transakcji bardzo poważnie,
czego dowodem są komentarze, które zbieram od V 2009 roku.


Zanim kupisz, możesz jeszcze spróbować znaleźć tańszą ofertę,
a następnie dopiero wrócić i dokonać zakupu.

 


Teraz śmiało mogę przejść do przedstawienia naszej oferty


Na tej aukcji oferujemy...

"Magia perswazji" - Aleksander Buczny

 

Wydawca: "Złote Myśli"
wydanie I - 2009
ISBN [zasłonięte]978-8382-782-8
Książka drukowana
ilość stron: 303
cena katalogowa: 39,90 zł
nasza cena: 29,80 zł


 

 


Oto perswazja, o której nie dowiesz się na większości szkoleń

Jak wykorzystać naturalne zachowania i reakcje
wspólne dla wszystkich ludzi,
aby skutecznie wywierać na nich wpływ?

Już wkrótce poznasz sekrety perswazji, z których nie zdajesz sobie sprawy
i o których nie pisze się nawet w książkach ani nie wykłada na większości szkoleń.

W świecie perswazji pokutuje pewne popularne twierdzenie. Rozpowszechnia je wielu trenerów,
którzy wpoili nam przekonanie, które sprawia, że większość ludzi nigdy nie wykorzysta poznanych technik perswazji.

To przekonanie jest następujące – każdy człowiek jest inny, dlatego nie ma technik,
które działałyby na każdego.

Prawda jest taka, że ludzie oprócz tego, że są inni, to są pod wieloma względami także podobni do siebie.
Na przykład posiadają siedem podstawowych uczuć, na które reagują identycznie.

 

Weźmy uczucie rozbawienia. Reagują na nie śmiechem.
Reagują bez względu na to, gdzie mieszkają i do jakiej grupy społecznej należą.

Nadzwyczajna rzecz dotyczy także kolejnego uczucia, które też charakteryzuje wszystkich ludzi.

 

To uczucie można łatwo wykorzystać w perswazji i wywieraniu wpływu na inne osoby. Jest to…

Może zanim je opiszę, przeczytaj krótką i intrygującą historię, napisaną przez autora książki:

Oto jak działa zaawansowana perswazja...

Kiedyś podczas jednego ze szkoleń zorganizowałem praktyczne ćwiczenie,
które miało polegać na zebraniu jak największej ilości numerów telefonów od obcych osób.
Jak sądzisz, ile by Ci się udało zdobyć numerów wciągu 60 minut? Dziesięć? Dwadzieścia?

Wynik najsłabszego uczestnika nie był niższy niż 40 telefonów,
a średnia wyniosła 73 telefony (w eksperymencie wzięło udział pięć grup składających się z sześciu pracowników).
Zadziwiające, prawda? Zastanawiasz się, jak tego dokonano?

Technika, której użyto, jest stara jak świat.
Jest to jedna z najlepszych technik perswazji wykorzystujących naturalne ludzkie zachowania.

 

Jest to zwykła, wspólna dla wszystkich ludzi… (czytaj dalej, aby się dowiedzieć więcej)


Widzisz, ta historia i wykorzystana w niej perswazja doskonale pokazują,
że aby skutecznie wywierać wpływ na innych ludzi, nie trzeba stosować dziwacznych struktur językowych,
które „zakręcą” rozmówcę.
Nie trzeba (a nawet nie powinno się) także działać na granicy moralności.
Nie trzeba też przejść dziesiątek szkoleń, na których zrobią Ci pranie mózgu.

Wszystko, co trzeba zrobić, to poznawać zasady, jakimi perswazja działa na ludzką psychikę.

Jest to trochę jak działanie iluzjonisty, który niby czaruje,
a tak naprawdę tylko wykorzystuje ludzką percepcję do tworzenia swoich trików.
Dzięki wykorzystaniu mankamentów naszego postrzegania udaje mu się sztuczka z wyciąganiem królika z kapelusza,
znikaniem i przecinaniem wpół ludzi itd.

 

Jak być magikiem perswazji i opanować do perfekcji skuteczne wywieranie wpływu na ludzi?

Aby stać się magikiem perswazji, musisz nauczyć się działać tak, jak działa magik.
Musisz nauczyć się wykorzystywać ludzkie myślenie, instynkty,
które pozwolą Ci świadomie kierować zachowaniem innych osób, jednocześnie nie wzbudzając w nich żadnych podejrzeń.
Poznanie tych instynktów i nauczenie się z nich korzystać to tak samo, jak gdyby ktoś dał Ci do ręki pilota,
którym możesz sterować innymi ludźmi.

Zresztą za chwilę przeczytasz, czego jeszcze dowiesz się z książki „Magia perswazji”
i czytaj uważnie, bo te zdania pomogą Ci zrozumieć, jaka jest jedna z najważniejszych ludzkich cech,
która pozwala skutecznie wywierać wpływ na innych.
Tego właśnie możesz się dowiedzieć i nauczyć:

  • Jak skutecznie destabilizować przekonania innych osób (nawet zawodowych negocjatorów)? Czyli co zrobić, aby przekonać innych do swoich racji.
  • Jak wydawać innym osobom ukryte polecenia i sprawiać, że będą mieli je ochotę wykonywać zupełnie nieświadomie?
  • Zaskakujące polecenie, które automatycznie wprowadzi większość Twoich rozmówców w stan silnej podatności na perswazję, dzięki czemu będziesz w stanie dużo szybciej ich przekonać.
  • Jak łatwo rozpalać silne pożądanie do kupienia Twoich towarów u trudnych klientów?
  • Jak szybko i skutecznie poradzić sobie z osobami, które są nastawione na „nie” do Twoich propozycji?
  • Skuteczny sposób na zainteresowanie klienta (lub np. Twoich znajomych) nawet takimi tematami, które wydają mu się wyjątkowo nudne.

Publikacja, którą masz przed sobą, daje Ci coś ciekawego,
czego nie dadzą inne publikacje na temat technik sprzedaży i perswazji…
Znajdziesz tutaj najskuteczniejsze i najprostsze techniki perswazji.
Konkrety, konkrety i jeszcze raz konkrety!

Za chwilę przekonasz się, że faktycznie techniki są tak proste,
że można zacząć je stosować bez specjalnego przygotowania od razu po ich poznaniu.
Są to dokładnie trzy duże techniki – za ich pomocą możesz przekonywać skutecznie
nawet najtrudniejszych rozmówców.

 

Po drugie – razem z tą książką otrzymujesz dziesiątki ciekawych i wartościowych nagrań na tematy,
które nie znalazły się w książce – możesz ich słuchać i w ten sposób odkrywać magiczny świat perswazji
Życzę miłej lektury!


Aleksander Buczny, coach, specjalista od perswazji, regualrnie prowadzący szkolenia i indywidulane trenigi.
Posiada certyfikat NLP oraz szkolił się u najlepszych trenerów na świecie.

Perswazja Najskuteczniejsza technika prezentacji, która zwiększy Twoją skuteczność,
a dzięki temu klienci bez zbędnych pytań będą chcieli złożyć zamówienia…

Perswazja Twoje prezentacje są dobre i ciekawe? Oto, jak w prosty sposób mogą stać się po prostu genialne…

Perswazja Najskuteczniejsze techniki zamykania sprzedaży. Już nigdy Twój rozmówca lub klient nie zacznie się wykręcać przed sfinalizowaniem transakcji.

Perswazja Oto uczucie powodujące, że możesz przekonać ludzi do rzeczy, które wydają im się nieciekawe.

Perswazja Jak poradzić sobie z klientem, który na koniec spotkania mówi, że musi się jeszcze zastanowić?

Perswazja Jak w legalny, niebudzący podejrzeń sposób zniszczyć konkurencję w oczach klienta, który ją kocha?

Charakterystyczną cechą książki jest odwoływanie się przez jej autora do wielu przykładów z własnego życia i ludzi, których szkolił. Czytając ją, poznasz sposoby wykorzystania opisywanych technik w prawdziwym życiu, dzięki czemu samemu łatwiej będzie Ci użyć tych technik w sytuacjach, które Cię spotykają.

 

8 godzin nagrań w plikach MP3,
wartych ponad 400 złotych dostajesz za DARMO!

Hipnotyczna Perswazja - to nagranie prezentuje najskuteczniejsze techniki perswazji zapożyczone wprost z hipnozy.
Otwiera ono przed Tobą drzwi technik perswazji dotąd zarezerwowanych tylko dla najskuteczniejszych sprzedawców.

Zaawansowana Hipnotyczna Perswazja - zawiera dokładne omówienie zaawansowanych technik perswazji,
z których większość nie jest stosowana w naszym kraju.
Nagranie prezentuje 6 technik oraz dziesiątki przykładów tego,
jak możesz je zastosować w swojej pracy i życiu osobistym.

Rapport - poznasz dzięki niemu techniki używane do wywierania wpływu w zupełnie niewidzialny sposób,
za pomocą technik dopasowania postawą ciała, gestykulacją, sposobem mówienia i w sposób mentalny.

Value Detector - to krótkie nagranie, z którego dowiesz się, jak w szybki i skuteczny sposób dotrzeć
do najgłębszych wartości Twojego rozmówcy, które decydują o tym, jaką decyzję on podejmie.

5 najlepszych zamknięć sprzedaży - nigdy więcej nie przydarzy Ci się sytuacja, gdy Twój rozmówca
mówi na końcu NIE, a Ty nie możesz temu zaradzić.

Takiego bonusa jeszcze nie było w historii naszego wydawnictwa!
Wraz z książką „Magia perswazji” otrzymasz cztery pełnowartościowe nagrania szkoleniowe,
które autor sprzedaje jako pełnoprawne produkty, normalnie kosztujące ponad 400 złotych
i trwające ponad 8 godzin.

Wiedza, którą usłyszysz z nagrań, będzie doskonałym uzupełnieniem wiedzy zawartej w książce
i pozwoli Ci poznać jeszcze więcej technik wywierania wpływu, opartych na naturalnych ludzkich zachowaniach.

 

Sekret "magicznej perswazji" wyjawiony

Pamiętasz, jak zacząłem ten tekst od historii z numerami telefonów?
Prawda, że Cię zaciekawił?
Przyznasz, że chyba nie ma osoby, która nie chciałaby poznać zakończenia tej historii.
Widzisz, jeśli chcesz dowiedzieć się zakończenia tej historii i zaciekawiła Cię ona, to właśnie udowadniasz,
że techniki zawarte w tej książce rzeczywiście działają i są skuteczne.

Dlaczego? Ano dlatego, że wspólną cechą wszystkich ludzi,
którą możesz wykorzystać w wywieraniu na nich wpływu jest właśnie… ciekawość.
A najlepsze jest to, że to tylko jedna z tych cech i wciąż inne pozostają dla Ciebie nieodkryte.

Teraz pozostaje tylko kwestia, co zrobisz z tą wiedzą
i czy chcesz dowiedzieć się więcej na temat wykorzystania naturalnych ludzkich skłonności
do wywierania wpływu na innych. Działaj teraz.
Wykorzystaj nadarzającą Ci się okazję.

 

 

 

Zdecyduj i wprowadź Nową Jakość
do swojego życia

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Wstęp
  • CIEKAWOŚĆ
  • Oto uczucie, które sprawia, że klienci mają ochotę kupować nawet to, co wydawało
    im się zupełnie nieciekawe
  • Co działa nawet jeszcze wspanialej niż uczucie ciekawości?
  • Twoje prezentacje są już dobre i ciekawe? Oto, jak w prosty sposób mogą stać się po
    prostu genialne
  • Jak łatwo rozpalać silne pożądanie u trudnych klientów?
  • Jak z powodzeniem wykorzystać zasadę rosnącej niedostępności
    w uwodzeniu?
  • Najskuteczniejsza technika prezentacji, która da Ci praktycznie stuprocentową
    skuteczność
  • DOPASOWANIE
  • Jak wywierać silny wpływ na inne osoby w zupełnie podświadomy sposób?
  • Dopasowanie za pomocą gestów
  • Dopasowanie za pomocą sposobu mówienia
  • Dopasowanie werbalne
  • Dopasowanie oddechem
  • Dopasowanie mentalne
  • Co dalej, czyli technika prowadzenia
  • WARTOŚCI
  • Oto skuteczna technika perswazyjna, którą Twoi rozmówcy będą uwielbiali!
  • Czy byłoby fair/w porządku, gdybym stwierdził/powiedział w tym momencie, że
  • Załóżmy, że… (efekt Twojej perswazji), to co ma w tym momencie dla Pana/Pani
    największe znaczenie?
  • Co by się wydarzyło, gdyby (Twój cel), ponieważ (wartość rozmówcy)?
    EKSTRA!!
  • Jak skutecznie wydawać innym osobom ukryte polecenia i sprawiać, że będą mieli je
    ochotę wykonać zupełnie nieświadomie?
  • Ukryte polecenia oparte na wieloznacznościach
  • Zaskakujące polecenie, które automatycznie wprowadzi większość Twoich klientów
    w stan silnej podatności na perswazję
  • Ukryte polecenia oparte na cytatach
  • Jak szybko i skutecznie poradzić sobie z osobami, które są nastawione na „nie” do
  • Twoich propozycji?Skuteczny sposób na zainteresowanie klienta nawet takimi tematami, które wydają mu się wyjątkowo nudne
  • Najskuteczniejsze techniki zamykania sprzedaży
  • Zamknięcie „Na szczeniaczka”
  • Jak zamykać sprzedaż, jeśli klient jest zaskoczony ceną?
  • „Przekonująca strategia”
  • Zamknięcie typu „Ben Franklin”
  • Jak poradzić sobie z klientem, który na koniec spotkania mówi, że musi się jeszcze
    zastanowić?
  • 1. Postawa
  • 2. Ciekawa prezentacja
  • 3. Kolejna technika, która świetnie działa w takiej sytuacji wymaga umiejętności
    aktorskich oraz pewności siebie
  • 4. Technika, która polega na tym, żeby pozornie źle odczytać intencje klienta,
    który mówi, że musi się jeszcze zastanowić
  • 5. Metoda á la Jeffrey Gitomer
  • 6. Antycypacja
  • Jak skutecznie destabilizować przekonania innych osób (nawet zawodowych
    negocjatorów)?
  • Zamiana ramy czasowej
  • Model świata
  • Uszczegółowienie
  • Jak w legalny i niebudzący podejrzeń sposób zniszczyć konkurencję w oczach
    klienta, który ją kocha?

 



 

 

Celem uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt:

mail.: beniamind24[zasłonięte]@gmail.com
tel.: +48 [zasłonięte] 490 174
(nie odpowiadamy na sms-y)
Akceptowane formy zapłaty:

- przedpłata na konto
- płatności elektroniczne (PayU)

Dane do wpłaty na konto otrzymasz w mailu od Allegro chwilę po zakupie.
Szczegóły dotyczące wysyłek znajdują się w opisie aukcji oraz
w Regulaminie na stronie "O mnie"