Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Magestorm (Instrukcja PL)

27-02-2012, 22:01
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 195 zł     
Użytkownik StrategiaCG
numer aukcji: 2081535162
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 39   
Koniec: 25-02-2012 15:00:56

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

KONTAKT

Telefon: 796-[zasłonięte]-539
Gadu-gadu: 11[zasłonięte]862
E-mail: [zasłonięte]@o2.pl

PRZESYŁKA

Paczka Ekonomiczna:         13zł
Paczka Priorytetowa:         15zł
Kurier:                           19,90zł
Odbiór Osobisty:                  0zł

PŁATNOŚCI

1. Przelew na konto:

Strategia Centrum Gier
Rafał Skiba

12 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 652962 (mBank)

2. W tytule przelewu proszę podać swój NICK (nazwę użytkownika) z Allegro oraz NUMER AUKCJI.

3. Pomimo powyższych uwag, wszystkie niezbędne informacje otrzymasz w mailu po wygranej aukcji.

WAŻNE INFORMACJE

1. Do każdego zakupionego produktu dołączony jest paragon lub faktura.

2. Wylicytowany towar jest wysyłany w ciągu 24 godzin od zaksięgowania pieniędzy na koncie.

3. Istnieje możliwość odbioru osobistego po wcześniejszym ustaleniu miejsca i terminu.

4. NIE ODWOŁUJEMY OFERT! Zastanów się dobrze zanim coś kupisz!

5. NIE wysyłamy przedmiotów za POBRANIEM!!!

ODBIÓR OSOBISTY

ŁÓDŹ - C.H. RETKINIA
Maratońska 24/32
hala 2 boks 42

Godziny Otwarcia:

pon. - piątek 10 - 18
sobota: 10 - 15

WITAMY NA NASZEJ AUKCJI


Jesteśmy sprawdzonym sprzedawcą, mamy 100% pozytywnych komentarzy!
Dokładamy wszelkich starań by każda transakcja była przeprowadzona profesjonalnie i szybko.

PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST:


Magestorm (Instrukcja PL)


 

OPIS PRODUKTU:

 

Magestorm to pierwszy produkt nowej serii gier planszowych w realiach fantasy, gdzie na czele fantastycznych armii stają niezwykle potężni, zdolni do kontrolowania żywiołów magowie.

 

Fantastyczne uniwersum

 

Akcja gry osadzona jest w Aleen - świecie dwóch słońc, w którym magia przenika całe lądy i morza, pulsując w trzewiach gór i unosząc się wraz z wiatrem. Po tysiącleciach życia w Zachodnim Kontynencie, ludzie powracają do Tys, zostawiając za sobą zniszczone przez wojnę pustkowia.

 

Okazuje się jednak, że nie są mile widziani na obszarze Starego Kontynentu, którego mieszkańcy błyskawicznie reagują na przybycie najeźdźców.

 

Krwawe walki między różnymi frakcjami toczą się w cieniu potężnych magów, którzy korzystając z niezwykłych zdolności i zaklęć wspierają swych śmiertelnych sojuszników, dążąc przy tym do realizacji osobistych celów.

 

Magowie to niezwykle potężne byty, a manifestacje ich niesamowitych mocy są w stanie odmienić losy świata Magestorm. Każdy z występujących w grze magów dysponuje odmiennymi zdolnościami, daje więc zupełnie inne wrażenia i niepowtarzalny repertuar możliwości podczas bitew.

 

Łatwa do opanowania i grywalna mechanika

 

Mechanika gry jest intuicyjna i łatwa do opanowania. Każdy z uczestników rozgrywki wciela się w dowodzącego armią maga, który prócz wydawania rozkazów jednostkom, zalewa pole bitwy falą potężnych zaklęć.

 

Amia podzielona jest na jednostki złożone z żołnierzy reprezentowanych w grze przez plastikowe figurki osadzone grupami we wspólnych podstawkach. Ich charakterystyki oraz specjalne zdolności wyrażone są na kartach za pomocą ikon i wartości liczbowych.

 

Podczas rozgrywki mag rzuca swoje zaklęcia za pomocą specjalnej planszy, która w formie diagramu obrazuje aktualnie dostępne moce. Każda runda przynosi magowi nową porcję energii magicznej, którą może odpowiednio rozdysponować sięgając po kolejne zaklęcia.

 

Każdy z występujących w grze magów dysponuje unikalną planszą, co obrazuje różnice w sposobie władania magiczną energią i dostępie do poszczególnych mocy.

 

Pole bitwy pokryte jest siatką dużych, heksagonalnych pól. Ruch jednostek wykonywany jest przy użyciu systemu znaczników celu. Gracz oznacza na planszy pole będące celem jednostki, zaś gdy wrogie jednostki stają sobie na drodze, dochodzi do walki. Porównywane są zdolności bojowe obu stron z uwzględnieniem modyfikatorów wynikających z terenu, specjalnych zdolności i rzuconych zaklęć. Ostatecznie o inicjatywie i powodzeniu ataków decydują rzuty kostkami.

 

Każda runda bitwy składa się z dwóch tur (po jednej na gracza). Tura podzielona jest na cztery fazy: Faza Magii (nowe punkty mocy dla maga do rozdysponowania na jego planszy), Faza Strategii (rzucanie zaklęć i wydawanie punktów strategii), Faza Ruchu (przemieszczanie jednostek w wybrane miejsca) oraz Faza Walki (rozstrzyganie ewentualnych walk wywołanych w Fazie Ruchu).

 

Dziesięć scenariuszy

 

Rozgrywka Magestorm oparta jest o wybrany scenariusz ilustrujący jedno z kluczowych wydarzeń z historii świata Aleen. Każdy z dziesięciu zawartych w zestawie scenariuszy opisuje bitwę, skład każdej z armii, dowodzących nimi magów, a także wygląd pola bitwy, czas jej trwania i warunki zwycięstwa (przebicie się przez linie wroga z jak najmniejszymi stratami, eskorta karawany itp). Kolejne scenariusze oferują coraz wyższy poziom trudności.

 

Wygrywa gracz, który jako pierwszy osiągnie opisane w scenariuszu warunki zwycięstwa.

 

Niezwykłe emocje

 

Opanuj arcypotężne moce jednego z czterech magów i stań na czele fantastycznej armii w wielkiej bitwie. Kluczowe na drodze do zwycięstwa będzie znalezienie optymalnej strategii przy łączeniu militarnej siły wojsk i potężnej mocy rzucanych zaklęć. 

 

Magestorm to planszowa gra strategiczna dzięki której stoczycie wielkie bitwy w niezwykłym świecie fantasy. Emocje i niezapomniane wrażenia zapewnia atrakcyjne uniwersum, efektowne wykonanie produktu oraz szybka i grywalna mechanika.

 

Uwaga! W grze znajduje się niewielka liczba elementów z napisami w języku angielskim (np. niewielka liczba kart), jednak znajomość tego języka przez wszystkich graczy nie jest wymagana do gry - wszystkich niezbędnych informacji dostarcza polska instrukcja.

 

Zawartość pudełka:

  • Księga Zasad
  • Księga Scenariuszy
  • Plansza do gry
  • 4 Plansze Magów
  • 4 karty Magii
  • 2 karty Armii
  • 167 żetonów i znaczników
  • 46 żetonów Terenu
  • 8 plastikowych znaczników obiektów
  • 100 plastikowych figurek
  • 24 plastikowe podstawki
  • 24 sztandary
  • 1 kartę z naklejkami
  • 120 kart
  • 2 kości sześciościenne


Zobacz koniecznie:


 

 

Copyright © 2011 strategiacg.pl - All rights reserved.