Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Magda-Adamowicz-Modernizowanie edukacji

12-02-2015, 13:26
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 25 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 4989636514
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 1   
Koniec: 12-02-2015 12:16:54

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Magda-Adamowicz-Modernizowanie edukacji
ISBN: 838[zasłonięte]1998
Wymiar: 170 x 240 mm
Nr wydania: -
Seria: -
Ilość stron: 346
Ocena: Dobry
Waga: 0,30 kg
Indeks: 0268/51/0058
Rok wydania: 2004
Autor: Magda - Adamowicz Marzena
Rodzaj okładki: Miękka
Wydawca: Uniwersytet Zieolonogórski
Stan: Używana

Opis książki


Edukacja na najniższym szczeblu szkoły podstawowej jest od dawna przedmiotem zainteresowania pedagogów, psychologów i rodziców. W młodszym wieku szkolnym dzieci są szczególnie podatne na wszelkiego rodzaju wpływy endogenne, pod wpływem których dokonują się zmiany egzogenne, warunkujące późniejszy kierunek rozwoju osobowości. Ważnym więc problemem jest stworzenie takich warunków rozwoju dzieci w rym wieku, aby ukształtowały się jako ludzie pełnowartościowi, wszechstronnie i harmonijnie rozwinięci, o wysokiej kulturze, umiejętnościach i twórczości.
W dobie współczesnej reformy nauczyciel ma prawo, i wręcz obowiązek, realizować autorski program edukacji, ma też możliwość wykorzystywania aktywnych, często alternatywnych rozwiązań, metod pracy. Zatem edukacja wczesnoszkolna wymaga nowego spojrzenia na jej zadania, treści i stosowane dotychczas metody pracy dydaktycznej i wychowawczej. Kierowanie procesem edukacji wczesnoszkolnej najmłodszych wymaga od nauczycieli i kandydatów na nauczycieli nie tylko znajomości praw rządzących rozwojem procesów poznawczych wychowanków ale także znajomości i świadomości stosowania efektywnych i alternatywnych rozwiązań metodycznych warunkujących wysokie osiągnięcia dydaktyczne i wychowawcze uczniów. Świadomość niniejszego stanowi przyczynę do zajęcia się przez redaktorkę tomu wybranymi Jedynie zagadnieniami (próbami) modernizowania edukacji wczesnoszkolnej.

Uwagi:


Książka pobiblioteczna, zawiera adnotacje, naklejki i pieczątki biblioteczne. Oprawa nieco wytarta i pozaginana. Delikatnie zakurzone brzegi stron.
Zobacz także...