Lampa przednia
2 w 1 - latarka rowerowa i ręczna BIKE PRO S C R E A M
Nowa wersja sprawdzonej latarki Scream: mocniejsza o 43% dioda, dodatkowe uszczelnienia przy soczewce i pierścieniu, możliwość wykorzystania latarki jako świeczki.
Ta niewielka, mieszcząca się w dłoni latarka została wyposażona w ultrajasną diodę CREE, która pozwala wygenerować potężny, regulowany strumień białego światła o mocy 243 LUMENÓW i bardzo dużym zasięgu: 100 metrów.
W komplecie z latarką otrzymujemy wysokiej jakości dedykowany uchwyt montażowy do roweru oraz wymienne ringi pozwalające na zmiany barwy światła bocznego: biały, pomarańczowy oraz czarny. Ściągając latarkę z uchwytu SCREAM zamienia się w latarkę ręczna idealną do celów turystycznych, domowych, warsztatowych, wędkarskich.
S C R E A M posiada precyzyjnie wykonaną soczewkę generującą równomierny strumień światła oraz system płynnej regulacji wiązki - od silnie skupionego punktu do dużej plamy.
Latarka posiada aż 5 trybów pracy. Trzy tryby stałe pozwalają dobrać siłę światła odpowiednią do sytuacji : 100%, 50%, 10%. Pozostałe dwa tryby to nadawanie sygnału SOS oraz tryb pulsacyjny (stroboskop).
Wykonana z wysokiej jakości aluminium obudowa latarki jest jednocześnie bardzo lekka i niesamowicie wytrzymała mechanicznie. Wgłębienia w korpusie znacznie poprawiają uchwyt latarki w dłoni mokrej lub zabrudzonej. Uszczelki typu o-ring zapewniają odporność na warunki atmosferyczne, pyły i zachlapanie płynami.
BPM170L jest zasilana trzema "cienkimi" paluszkami (R03 / AAA), które wystarczają na 1,5/3/6 godzin świecenia (zależnie od wybranego trybu).
Wielkim atutem kompletu jest również eleganckie czarne opakowanie, dzięki któremu produkt idealnie nadaje się na prezent.
Dane produktu |
kod produktu |
Scream / BPM170L |
źródło światła |
CREE XP-G LED |
moc światła |
243 lumeny |
funkcja focus |
tak |
zasilanie |
bateryjne |
ilość baterii |
3 |
rodzaj baterii |
R03 / AAA |
baterie w komplecie |
tak |
czas świecenia |
do 1,5h w trybie 100%, do 3h w trybie 50%, do 6h w trybie 10% |
obudowa latarki |
aluminium lotnicze |
kolor obudowy |
TYTANOWY |
wymiary |
długość - 105mm, średnica - 33mm |
waga |
122g (bez baterii) |
zastosowania |
rower, uniwersalne, outdoor, policja |
dodatkowe informacje |
wyłącznik taktyczny, dedykowany uchwyt rowerowy |
gwarancja |
24 miesiące |
lampa tylna
W A L L e
Jeśli uważasz, że 'zwykła' lampka świeci za słabo i nie daje Ci odpowiedniego poczucia bezpieczeństwa podczas jazdy na rowerze to Walle jest lampką właśnie dla Ciebie - gwarantujemy Ci, że nie będziesz zawiedziony!
Mactronic Walle to wysokiej jakości tylna lampa rowerowa o oryginalnym kształcie z bardzo jasnym światłem LED. Wyposażona w dwie czerwone diody o mocy 0,5W oraz system dwóch soczewek: jednej skupiającej, drugiej rozpraszającej, Walle generuje światło widoczne w każdych, nawet najtrudniejszych warunkach atmosferycznych: przy gęstej mgle, w silnym słońcu, w ulewnym deszczu czy podczas obfitych opadów śniegu. W dobrych warunkach światło jest widoczne z odległości 1km! Konstrukja lampki gwarantuje nie tylko to, że będziemy widziani z daleka z tyłu ale zapewnia także świetną widoczność z boków - do 180°.
BPM-2SL już od momentu jej wprowadzenia na rynek cieszy się niesłabnącą popularnością - pod tabelką ze specyfikacją zamieściliśmy przykładowe opinie użytkowników znalezione w internecie.
Uchwyt do montażu na sztycy jest wykonany solidnie i nie trzeba się obawiać, że lampka zniknie gdzieś w krzakach podczas jazdy w terenie. Montaż lampki jest prosty i nie wymaga użycia żadnych narzędzi. Regulacja odchylenia w pionie też nie sprawia żadnych problemów. Światełko może też być przydatne po zdjęciu go z roweru - obudowa posiada z tyłu klips do zawieszania na plecaku, torbie, przy pasku itp. Sama lampka jest nieduża ale jej obudowa jest wykonana z porządnego tworzywa i została uszczelniona. Wyłącznik jest trwały i także został uszczelniony. Możliwe jest również zamontowanie lampki (we własnym zakresie) do bagażnika rowerowego: http://www.rowerowedziecioly.pl/montaz-tylnej-lampki-mactronic-walle-do-bagaznika-rowerowego/.
Walle jest zasilany dwona cienkimi paluszkami (R03 / AAA; można stosować zarówno baterie i akumulatorki) i posiada trzy tryby świecenia: jeden stały oraz dwa pulsacyjne.
Dane produktu |
kod produktu |
WALLE / BPM-2SL |
rodzaj produktu |
tylna lampa rowerowa |
źródło światła |
2 x czerwona LED 0,5W |
siła światła |
18 lumenów |
tryby świecenia |
3: stały, migający, naprzemienny |
czas świecenia |
stały - 30h, migający - 60h, naprzemienny - 60h |
widoczność w nocy |
do 1km |
wodoodporna |
tak |
rodzaj baterii |
R03 / AAA |
ilość baterii |
2 |
baterie w komplecie |
NIE |
obudowa latarki |
tworzywo sztuczne |
kolor obudowy |
czerwono-czarny |
wymiary |
70 x 30 x 30 mm |
waga |
82g (z bateriami) |
gwarancja |
24 miesiące |
Przykładowe opinie internautów o lampce Mactronic Walle:
Mam WALLe od około dwóch tygodni przetrzymała dojazdy terenowe, jak i kilka dużych dziur na Kaszebe Runda 2010 :razz:
W odróżnieniu od innych używanych tylnych lampek (było tego już kika sztuk), ma ciekawe mocowenie przy użyciu paska sciągającego (lekko elastyczny).
W innych lampkach zdarzyło mi się zerwać mocowanie podczas dokręcania, a tutaj jeszcze nie (nie wiem jak będzie się to zachowywać po dłuższym czasie).
Sama lampka jest też bardzo lekka 2xAAA i trzyma się na zadanym kącie świecenia, w porównaniu do mojej pierwszej tylnej LED zasilanej 2xAA,
która wymagała dodania dodatkowego usztywnienia - bez tego zwisała do dołu po kilku dziurach
Lampka WALLe to naprawdę rewelacyjne światło. Ciężko uwierzyć, że to polski produkt :) W czasie ostatnich dwóch wieczornych wypadów dało się odczuć to co pisał ktoś w pierwszym komentarzu: jadący za mną samochody zwalniały dużo wcześniej i bezpieczniej wykonywały manewr wyprzedzania niż to miało wcześniej miejsce (światełko za 8 zł). Uważam, że to światełko warte jest swojej ceny jak poziom bezpieczeństwa który dostajemy w zamian.
Zacznę może od tego, że dopiero co odebrałem lampkę z poczty ale już jestem pod jej wielkim wrażeniem.
Pierwsze wrażenie jest takie, że na żywo wygląda zdecydowanie lepiej niż na filmikach/zdjęciach w internecie :)
Dwa ona na prawdę ŚWIECI! Tak się składa, że razem z lampką do przodu dostałem gratis jakiegoś "no-name" do tyłu, którego dałem od razu bratu. Ale szczerze to jestem przerażony różnicą mocy. Gratis "No-name" przy WALL'e to tak na prawdę "świecący odblask" i przypomina raczej zabawkę, a nie lampkę do roweru. Lampka posiada też bardzo ciekawe zapięcie, które wygląda bardzo solidnie i jest fajnie pomyślane ;)
Naprawdę szczerze polecam, każdemu WALL'iego co prawda nie testowałem go jeszcze w na rowerze w nocy ale siła jego świecenia jest tak duża, że chyba faktycznie skieruję go trochę w dół, żeby nie raził kierowców ;)
PS. Tą opinie napisałem pod wpływem podniecenia i fascynacji nowym nabytkiem ale na prawdę nie żałuje wydanych pieniędzy :)
PS2. Po dłuższym użytkowaniu postaram się dodać wrażenia praktyczne z jazdy.
Byłem posiadaczem 'zwykłej lampki z pobliskiego supermarketu' do czasu, gdy na bliżej nieokreślonym pagórku postanowiła udać się w sobie tylko znanym kierunku. Za cenę oscylującą w granicach banknotu z Mieszkiem I nie można się spodziewać cudów, ale lampka świeciła, miała jakieś tryby i generalnie spełniała swoje zadanie, więc byłem ogólnie zadowolony.
Po zakupie Wall-ego diamietralnie zmieniłem zdanie. Porządne odlewy, w których trudno dopatrzyć się taniej chińszczyzny. Solidny uchwyt pozwalający umocować lampkę w pionie lub poziomie. Zaskakuje jasność świecenia. W mojej subiektywnej opinii, samochody zaczęły mnie omijać znacznie szerszym łukiem niż dotychczas. Mimo, że lampka emituje światło barwy czerwonej to kilkukrotnie zdarzyło mi się z powodzeniem użyć jako latarki w piwnicy lub jako oświetlenia podczas wymiany akumulatorów w latarce przedniej. Jedynym minusem Wall-ego jest przycisk włącznika, który jest dość 'twardy' i jego obsługa bywa kłopotliwa. Czasami podczas przełączania zdarzają się losowe przeskoki między trybami. Na szczęście podczas jazdy jest wszystko okej i jeszcze nigdy nie zdarzyła mi się samowolna zmiana trybu.
Podsumowując Walle jest lampką godną polecenia. Zamiast trzech-czterech zgubionych lampek lepiej od razu kupić coś porządnego co będzie na służyć przez dłuższy czas. Kto kupuje źle, kupuje dwa razy :)
P.S. A propo 'rozczulania się na zakupem tylnej lampki'. Wiadomo, że wszystko zależy od tego jaką ktoś preferuje jazdę. Dla mnie do jazdy miejsko-szosowej to właśnie tylna lampka ma większe znaczenie. To ona jest jedynym 'strażnikiem naszych tyłów'. Na niespodziewane przypadki z przodu mimo wszystko można jakoś zareagować. Słaba widoczności z tyłu jest równoznaczna z powierzeniem bezpieczeństwa innym użytkownikom dróg.
promobaltradepaczkomaty