Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Macromedia Studio 8. Oficjalny podręcznik

19-01-2012, 22:41
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 50.90 zł     
Użytkownik infmaster
numer aukcji: 2004638568
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 9   
Koniec: 17-01-2012 09:56:49
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Książka jest NOWA,
w stanie IDEALNYM.

Niezależnie od ilości zakupionych książek płacisz tylko jednorazowy koszt wysyłki.

Macromedia Studio 8. Oficjalny podręcznik

Macromedia Studio 8. Oficjalny podręcznik

Wydawnictwo: Helion



Polecane przez firmę Macromedia źródło informacji
o pakiecie Macromedia Studio 8

  • Zaprojektuj witrynę WWW za pomocą Fireworks
  • Napisz, korzystając z Dreamweavera, kod HTML zgodny ze standardami
  • Dodaj elementy interaktywne we Flashu
  • Użyj ColdFusion do utworzenia logiki biznesowej oraz połączenia strony z bazą danych

Macromedia Studio 8 to wszechstronny pakiet przeznaczony dla twórców witryn i aplikacji WWW. Za pomocą wchodzących w jego skład aplikacji można kompleksowo zrealizować projekt nawet najbardziej skomplikowanego serwisu internetowego. Dzięki perfekcyjnej integracji elementów pakietu przygotowanie projektu graficznego w Fireworks, kodu HTML w Dreamweaverze, elementów interaktywnych we Flashu i elementów generowanych dynamicznie w ColdFusion to jeden, płynnie przebiegający proces.

Dzięki książce "Macromedia Studio 8. Oficjalny podręcznik" poznasz narzędzia zawarte w tym pakiecie i nauczysz się wykorzystywać je, projektując witryny i aplikacje internetowe. Przygotowany wspólnie z działem pomocy technicznej firmy Macromedia poradnik będzie dla Ciebie doskonałym źródłem wiedzy o Fireworks, Dreamweaverze, Flashu, Contribute i ColdFusion. Realizując kolejne ćwiczenia, zaprojektujesz statyczną witrynę WWW i dodasz do niej elementy dynamiczne oraz interaktywne. Zapoznasz się z możliwościami poszczególnych składników Macromedia Studio 8 i dowiesz się, na którym etapie procesu produkcji witryny WWW są one przydatne.
  • Przygotowanie projektu graficznego witryny
  • Optymalizacja i eksport grafiki
  • Import kodu wygenerowanego przez Fireworks do Dreamweavera
  • Tworzenie szablonu strony
  • Definiowanie stylów CSS
  • Budowanie animacji i elementów interaktywnych we Flashu
  • Korzystanie z cyfrowego wideo w filmach Flasha
  • Integracja witryny WWW z bazą danych
  • Łączenie prezentacji we Flashu ze skryptami ColdFusion
  • Aktualizacja treści witryny za pomocą Contribute

Skorzystaj z najlepszego źródła wiedzy i przekonaj się,
jak Macromedia Studio może usprawnić Twoją pracę.


Spis treści:

Wstęp (11)

Projekt 1. Strona internetowa Jade Valley

Część I Fireworks (17)

Lekcja 1. Przygotowanie grafiki (19)

  • Rysowanie kształtów logo (20)
  • Dodawanie kolorów i tekstur (28)
  • Dodawanie tekstu (32)
  • Montaż z użyciem fotografii cyfrowych (35)
  • Dodawanie tekstu (39)
  • Dodawanie efektów tekstowych (42)
  • Czego się nauczyłeś? (44)

Lekcja 2. Projektowanie interfejsu strony (45)

  • Tworzenie przycisków (47)
  • Tworzenie stanu Over dla przycisku (54)
  • Wykorzystanie biblioteki (58)
  • Tworzenie banera dla strony (62)
  • Dopracowanie projektu strony (63)
  • Tworzenie schematu cięcia strony internetowej (67)
  • Zwiększanie poziomu dostępności strony (70)
  • Czego się nauczyłeś? (72)

Lekcja 3. Eksportowanie projektu strony (73)

  • Optymalizacja logo (75)
  • Optymalizacja paska nawigacji (82)
  • Eksport cięć Fireworks jako warstw CSS (86)
  • Eksport cięć programu Fireworks jako tabel (89)
  • Czego się nauczyłeś? (94)

Część II Dreamweaver (95)

Lekcja 4. Przygotowanie nowej strony (97)

  • Definiowanie strony statycznej w Dreamweaver (99)
  • Tworzenie nowej strony HTML (104)
  • Importowanie kodu HTML Fireworks do Dreamweaver (109)
  • Tworzenie warstw CSS w Dreamweaver (112)
  • Dodawanie tekstu zastępczego (115)
  • Dodawanie stopki oraz podstawowej nawigacji (119)
  • Wstawianie obrazów (122)
  • Czego się nauczyłeś? (125)

Lekcja 5. Tworzenie szablonu strony (127)

  • Wprowadzenie do kaskadowych arkuszy stylów (CSS) (129)
  • Przedefiniowanie znaczników HTML (131)
  • Dodawanie własnych klas (135)
  • Stosowanie stylów CSS (136)
  • Finalizowanie rozmieszczenia (140)
  • Rozszerzanie dostępności witryny (147)
  • Konwertowanie strony do szablonu Dreamweaver (150)
  • Wyznaczanie obszarów edytowalnych (151)
  • Czego się nauczyłeś? (155)

Lekcja 6. Tworzenie zawartości strony (157)

  • Tworzenie strony za pomocą szablonu (159)
  • Dodawanie odnośników (164)
  • Praca z tabelami (166)
  • Wstawianie i wyrównywanie grafiki (170)
  • Tworzenie elementów list (175)
  • Kończenie prac nad stroną recipes.htm (176)
  • Modyfikacja szablonów (179)
  • Czego się nauczyłeś? (181)

Część III Flash (183)

Lekcja 7. Tworzenie filmu Flasha (185)

  • Obszar roboczy programu Flash (186)
  • Wprowadzenie do architektury Flasha (188)
  • Przygotowywanie sceny (189)
  • Praca z listwą czasu (190)
  • Ustalanie długości filmu za pomocą klatek statycznych (194)
  • Tworzenie struktury czasowej za pomocą klatek kluczowych i etykiet (195)
  • Dodawanie treści w poprzek warstw (197)
  • Importowanie grafiki w formacie mapy bitowej (200)
  • Przygotowywanie drugiego i trzeciego ekranu (201)
  • Praca z biblioteką (204)
  • Kończenie podstawowego układu elementów (205)
  • Dodawanie treści drugiego ekranu (206)
  • Projektowanie grafiki przycisku (208)
  • Dodawanie zawartości trzeciego ekranu (211)
  • Konwertowanie istniejącej grafiki na symbole (214)
  • Czego się nauczyłeś? (217)

Lekcja 8. Tworzenie animacji i dodawanie interaktywności (219)

  • Testowanie filmów Flasha (221)
  • Animowanie elementów (223)
  • Tworzenie efektu zanikania i pojawiania się grafiki (226)
  • Dodawanie interaktywności do filmu Flasha (229)
  • Dodawanie efektu po najechaniu kursorem na przycisk (236)
  • Publikowanie filmu Flasha (240)
  • Czego się nauczyłeś? (243)

Lekcja 9. Wideo w filmach Flasha (245)

  • Przygotowywanie filmu (246)
  • Konwersja wideo do formatu FLV (248)
  • Publikowanie wideo we Flashu (256)
  • Czego się nauczyłeś? (259)

Projekt 2. Wykład o Dantem

Część IV Dreamweaver i Flash (261)

Lekcja 10. Przygotowywanie witryny Dante (263)

  • Definiowanie witryny Dante (265)
  • Tworzenie stron zastępczych (267)
  • Formatowanie strony głównej (270)
  • Czego się nauczyłeś? (277)

Lekcja 11. Nieliniowa interakcja z wykorzystaniem technologii Flash (279)

  • Interaktywna mapa Piekła Dantego (280)
  • Poznaj obiekty Flasha (282)
  • Programowanie przycisku Down (285)
  • Przygotowania do interakcji typu quicktip (287)
  • Przygotowywanie aktywnego pola niewidocznego przycisku (289)
  • Przygotowywanie klipu filmowego quicktip oraz dynamicznego pola tekstowego (292)
  • Tworzenie skryptu dla interakcji typu quicktip (295)
  • Wykorzystanie komponentu do utworzenia przewijalnego obszaru tekstu (304)
  • Dynamiczne umieszczanie tekstu w obszarze tekstowym (306)
  • Czego się nauczyłeś? (310)

Lekcja 12. Interakcje z wykorzystaniem techniki przeciągnij i upuść (311)

  • Przeciągnij i upuść (312)
  • Tworzenie podstawowej interaktywności typu przeciągnij i upuść (314)
  • Tworzenie celów dla upuszczania obiektów (317)
  • Dynamiczne dostarczanie informacji zwrotnych (321)
  • Dodawanie początkowego celu (325)
  • Umożliwianie przeciągania pozostałych potworów (327)
  • Publikowanie interaktywnej mapy w witrynie Dante (331)
  • Czego się nauczyłeś? (333)

Część V Dreamweaver i ColdFusion (337)

Lekcja 13. Witryny z danymi dynamicznymi (339)

  • Planowanie aplikacji internetowej (341)
  • Zrozumieć wymagania definiowania witryny (348)
  • Instalacja ColdFusion (350)
  • Problemy i sposoby ich obejścia dla użytkowników bez serwerów lokalnych (352)
  • Definiowanie witryny (353)
  • Przesyłanie danych między stronami (358)
  • Czego się nauczyłeś? (367)

Lekcja 14. Tworzenie połączeń ze źródłami danych (369)

  • Zrozumieć bazy danych (370)
  • Zrozumieć DSN (372)
  • Definiowanie źródła danych w ColdFusion Administrator (373)
  • Poznaj polecenia SQL (381)
  • Dynamiczne umieszczanie danych w tabeli (387)
  • Czego się nauczyłeś? (393)

Część VI Flash i ColdFusion (395)

Lekcja 15. Quiz oparty na komponentach Flasha (397)

  • Przygotowywanie filmu (399)
  • Dynamiczne wyświetlanie nazwy użytkownika (401)
  • Przygotowywanie stron ColdFusion (402)
  • Tworzenie interfejsu quizu z komponentów (409)
  • Tworzenie skryptu dla pierwszego pytania (413)
  • Walidacja danych komponentu (415)
  • Obliczanie wyniku quizu (417)
  • Dodawanie komponentu ComboBox i tworzenie dla niego skryptu (421)
  • Dodawanie komponentu List i tworzenie dla niego skryptu (425)
  • Czego się nauczyłeś? (429)

Lekcja 16. Flash, ColdFusion i baza danych (431)

  • Przesyłanie danych z Flasha do ColdFusion (433)
  • Wyświetlanie danych na stronach HTML (435)
  • Wstawianie danych do bazy danych (437)
  • Zwiększanie bezpieczeństwa aplikacji (440)
  • Czego się nauczyłeś? (447)

Lekcja 17. Decentralizacja z Contribute (449)

  • Konfigurowanie witryny w Dreamweaver dla administratora witryny Contribute (450)
  • Przesyłanie kluczy połączenia do użytkowników Contribute (455)
  • Tworzenie połączenia w Contribute (458)
  • Wykonywanie prostych zadań edycyjnych w Contribute (460)
  • Publikowanie szkicu i przeglądanie dokonanych zmian (463)
  • Czego się nauczyłeś? (463)

Skorowidz (465)

Macromedia Studio 8. Oficjalny podręcznik

Szybka wysyłka po zaksięgowaniu wpłaty.

Przy zakupie powyżej 190zł
dostawa kurierem GRATIS

Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

Zobacz nasze pozostałe aukcje