Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Macromedia Flash 8 Professional. Księga...

19-01-2012, 15:00
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 82.90 zł     
Użytkownik infmaster
numer aukcji: 1998826921
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 14-01-2012 01:14:48
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Książka jest NOWA,
w stanie IDEALNYM.

Niezależnie od ilości zakupionych książek płacisz tylko jednorazowy koszt wysyłki.

Macromedia Flash 8 Professional. Księga eksperta

Macromedia Flash 8 Professional. Księga eksperta

Wydawnictwo: Helion



Zostań flashowym guru
W ciągu kilku ostatnich lat Flash z prostego narzędzia animacyjnego stał się prawdziwym "kombajnem" służącym do tworzenia interaktywnych witryn WWW i prezentacji multimedialnych. Rozbudowane narzędzia rysunkowe i animacyjne, obiektowy język programowania ActionScript i możliwość korzystania z plików multimedialnych dają projektantom niemal nieograniczoną swobodę twórczą. O ogromnej popularności Flasha może również świadczyć fakt, iż odtwarzacz plików SWF jest programem najczęściej pobieranym z sieci. Macromedia Flash 8 jest uniwersalnym narzędziem przeznaczonym dla wszystkich projektantów witryn i aplikacji WWW.

W najnowszej wersji producent wprowadził wiele usprawnień -- dodano obsługę nowych formatów plików, rozbudowano sposoby publikowania plików SWF oraz zmodernizowano interfejs użytkownika.

"Macromedia Flash 8 Professional. Księga eksperta" to szczegółowe omówienie wszystkich możliwości tej niezwykłej aplikacji. Czytając ją, poznasz Flasha 8 "od podszewki", poczynając od interfejsu użytkownika i zasad posługiwania się narzędziami graficznymi, na programowaniu w języku ActionScript kończąc. Dowiesz się, w jaki sposób wykorzystywać w swoich projektach pliki graficzne, dźwiękowe i cyfrowe wideo, jak łączyć Flasha z innymi technologiami kreowania witryn WWW, takimi jak ASP, PHP i ColdFusion, oraz publikować pliki SWF. Nauczysz się tworzyć interaktywne elementy nawigacyjne i formularze, stosować pliki XML oraz odtwarzać strumieniowo pliki multimedialne.

  • Interfejs użytkownika i preferencje
  • Narzędzia graficzne
  • Tworzenie animacji
  • Import plików wideo i dźwiękowych
  • Publikowanie plików SWF
  • Typy danych w języku ActionScript
  • Elementy języka ActionScript
  • Korzystanie z panelu Actions
  • Kontrolowanie właściwości obiektów
  • Obsługa zdarzeń
  • Integracja z PHP, ASP i ColdFusion
  • Przetwarzanie plików XML
  • Pobieranie danych z plików zewnętrznych


Spis treści:

O autorze (17)

  • O współautorach (17)

Wstęp (19)

Część I Zaczynamy pracę we Flashu (21)

Rozdział 1. Co nowego? (23)

  • Interfejs (23)
    • Zakładki na komputerach Macintosh (23)
    • Zakładki na panelach powracają (23)
    • Jedna biblioteka dla wszystkich (24)
    • Większy brudnopis (25)
    • Dwa tryby cofania (25)
    • Kreślenie obiektów - nowy sposób grupowania (25)
    • Mobilny Flash (26)
    • Koniec z ciuciubabką (28)
    • Witaj w domu, trybie Normal (28)
  • Najszybszy Flash Player (29)
    • FlashType (29)
    • Buforowanie bitmap (30)
  • Mieszanie (30)
  • Filtry (31)
  • Ulepszenia w dziedzinie kreślenia (32)
  • Wideo we Flashu (33)
  • Nowe elementy dynamiczne (34)
  • Klasa BitmapData (35)
  • Wysyłanie plików do klipów Flasha (36)
  • Podsumowanie (38)

Rozdział 2. Zaczynamy pracę w programie Flash Professional 8 (39)

  • Skromne początki, czyli skąd się wziął Flash (39)
  • Interfejs (40)
    • Scena (41)
    • Panel inspektora właściwości (43)
    • Panele Flasha (43)
    • Sprawdzanie pisowni (49)
  • Preferencje (50)
    • Kategoria General (50)
    • Kategorie ActionScript i Auto Format (54)
    • Kategoria Clipboard (55)
    • Kategoria Drawing (55)
    • Kategoria Text (56)
    • Kategoria Warnings (57)
  • Skróty klawiaturowe (57)
  • Usprawnianie przestrzeni roboczej (60)
  • Podsumowanie (63)

Rozdział 3. Tworzenie grafiki we Flashu (65)

  • Pasek narzędzi (65)
    • Obszar Colors (66)
    • Obszar View (67)
    • Obszar Tools (68)
  • Kolory i gradienty (81)
    • Panel Color Swatches (81)
    • Panel Color Mixer (82)
  • Grupowanie i obiekty kreślarskie (83)
    • Grupy (83)
    • Obiekty Drawing Object (83)
    • Spiętrzanie grup (84)
  • Importowanie bitmap i operowanie nimi (85)
    • Tworzenie wypełnienia bitmapowego (85)
    • Obrysowywanie bitmap (85)
    • Zastępowanie bitmap (86)
  • Podsumowanie (87)

Rozdział 4. Animacja we Flashu (89)

  • Witamy na listwie czasowej (89)
    • Obszar warstw (89)
    • Obszar klatek (90)
  • Animacja poklatkowa (93)
    • Pierwsza animacja (94)
  • Uzupełnianie klatek (95)
    • Pierwsza animacja z uzupełnianiem klatek (95)
    • Podpowiedzi kształtu (97)
  • Podsumowanie (99)

Rozdział 5. Symbole, egzemplarze i biblioteka (101)

  • Czym jest symbol? (101)
  • Czym jest egzemplarz? (101)
  • Symbol grafiki (102)
    • Kiedy należy stosować symbol grafiki? (102)
    • Przekształcanie w symbol (104)
  • Symbol przycisku (105)
    • Przycisk interaktywny (107)
    • Z pamiętnika niewidocznego przycisku (108)
  • Symbol klipu filmowego (110)
  • Biblioteka (111)
  • Wracamy na listwę czasową (113)
    • Pierwsza animacja z uzupełnianiem ruchu (113)
    • Edytor uzupełniania klatek (114)
    • Animacje zagnieżdżone (115)
    • Prowadnice ruchu (116)
    • Warstwa maski (117)
  • Podsumowanie (119)

Rozdział 6. Operowanie dźwiękiem i materiałami wideo (121)

  • Rola dźwięku (121)
  • Dodawanie dźwięku (122)
  • Dźwięk w inspektorze właściwości (124)
    • Efekty dźwiękowe (124)
    • Tworzenie własnych efektów (125)
  • Synchronizacja i zapętlanie (126)
  • Kompresja dźwięku (127)
  • Dźwięk w języku ActionScript (129)
  • Materiały wideo we Flashu (131)
    • Importowanie materiałów wideo do Flasha (131)
  • Podsumowanie (137)

Rozdział 7. Publikowanie (139)

  • Ustawienia publikowania (139)
  • Profile publikowania (140)
  • Zakładka Formats (140)
    • Formaty dla sieci WWW (140)
    • Grafika (141)
    • Projektory i QuickTime (141)
  • Flash Player 8 i pliki SWF (141)
  • Zakładka Flash (142)
    • Pole Version (143)
    • Ustawienia dźwięku (144)
  • Zakładka HTML (146)
    • Wykrywanie wersji Flasha (148)
  • Zakładka GIF (150)
  • Zakładka PNG (152)
  • Zakładka JPEG (153)
  • Zakładka QuickTime (154)
  • Podsumowanie (156)

Część II QuickTime (157)

Rozdział 8. Wprowadzenie do ActionScriptu 2.0 (159)

  • Czym jest ActionScript? (159)
  • Programowanie obiektowe (159)
    • Czym jest obiekt? (160)
    • Właściwości obiektu (160)
    • Metody obiektu (161)
    • Zdarzenia obiektu (162)
  • Skąd biorą się obiekty? (164)
  • Tworzenie prototypów obiektów (169)
  • Wprowadzenie do ActionScriptu 2.0 (170)
  • Zmienne ze ścisłą kontrolą typów (172)
  • Funkcje ze ścisłą kontrolą typów (173)
  • Panel Actions (175)
  • Preferencje panelu Actions (179)
  • Panel Reference/Help (180)
  • Zachowania i panel Behaviors (181)
  • Podstawy ActionScriptu (183)
  • Komentarze (183)
  • Podpowiedzi i konwencje nazewnicze (184)
    • ActionsPanel.xml (185)
    • Wyzwalanie podpowiedzi za pomocą komentarzy (186)
    • Ścisła kontrola typów jako mechanizm wyzwalania podpowiedzi (187)
  • Składnia z kropką (187)
  • Obiekt klipu filmowego (188)
  • Funkcje (189)
  • Warunki (190)
  • Pętle (191)
  • Podsumowanie (192)

Rozdział 9. Szczegółowo o ciągach, liczbach i zmiennych (193)

  • Typy danych (193)
  • Typ String (194)
    • Tworzenie danych typu String (194)
    • Ciągi puste (195)
    • Symbole cytatów (195)
    • Sekwencje ucieczki (196)
  • Manipulowanie ciągami znakowymi (196)
    • Łączenie ciągów (196)
    • Indeksowanie znaków w ciągu (198)
    • Ciągi Unicode (205)
  • Typ Number (206)
    • Tworzenie wartości Number (207)
    • Rozwiązywanie problemu nieskończonych części ułamkowych (207)
    • Predefiniowane wartości dla liczb (207)
    • Liczby specjalne (209)
  • Typ Boolean (210)
  • Typ null (210)
  • Typ undefined (211)
  • Typ Array (211)
  • Zmienne (211)
    • Tworzenie zmiennej (212)
    • Zmiana wartości zmiennych (213)
    • Inkrementacja i dekrementacja zmiennych (214)
    • Zmienne puste (215)
    • Porównywanie zmiennych (216)
    • Łączenie zmiennych różnego typu (217)
    • Konwersja zmiennych za pomocą funkcji i metod (219)
    • Zakres zmiennej (221)
    • Praktyczny przykład (225)
  • Podsumowanie (226)

Rozdział 10. Tablice (227)

  • Czym jest tablica i jak działa? (227)
  • Z czego składa się tablica? (227)
  • Tworzenie tablic (228)
  • Pobieranie danych z tablicy (230)
  • Dodawanie elementów do tablicy (231)
    • Metoda push (232)
    • Metoda unshift (234)
    • Metoda splice (235)
    • Metoda concat (237)
  • Nadawanie nazw elementom tablicy (238)
  • Usuwanie elementów z tablic (239)
    • Operator delete (239)
    • Usuwanie elementów z tablic przy użyciu właściwości length (240)
    • Metoda splice raz jeszcze (240)
    • Metoda pop (240)
    • Metoda shift (241)
  • Zamiana elementów tablicy (241)
  • Tablice zagnieżdżone (242)
  • Dodatkowe metody tablic (243)
    • Metoda toString (243)
    • Metoda join (244)
    • Metoda slice (245)
    • Metoda reverse (245)
  • Sortowanie tablic (246)
    • Metoda sortOn (247)
  • Przykład praktyczny (248)
  • Podsumowanie (250)

Rozdział 11. Instrukcje i wyrażenia (251)

  • Składnia instrukcji (252)
    • Blok instrukcji (253)
  • Instrukcje obiektowe (254)
    • Instrukcja with (254)
    • Instrukcja for in (255)
  • Modyfikatory przebiegu programu (257)
    • Instrukcje warunkowe (258)
    • Operatory porównania (258)
    • Instrukcja if (261)
    • Instrukcja else (267)
    • Instrukcja else if (267)
    • Instrukcja switch i słowa case, default i break (268)
    • Instrukcje pętli (271)
  • Podsumowanie (279)

Rozdział 12. Funkcje (281)

  • Tworzenie funkcji (281)
  • Używanie funkcji (282)
  • Stosowanie parametrów w funkcjach (283)
  • Funkcje, które zwracają wartości (284)
  • Funkcje zagnieżdżone (285)
  • Zakres funkcji (286)
  • Wywoływanie funkcji z innych zakresów (287)
  • Identyfikator _global (287)
  • Zmienne a funkcje (289)
  • Klasa Arguments (291)
  • Właściwość length (291)
  • Funkcje jako obiekty (293)
  • Funkcje jako metody (296)
  • Wbudowane funkcje Flasha (298)
    • Funkcja call (298)
    • Funkcje konwertujące (299)
    • Funkcje matematyczne (300)
    • Funkcje przestarzałe (302)
  • Podsumowanie (305)

Rozdział 13. Obiekt klipu filmowego (307)

  • Tworzenie klipów filmowych (307)
    • Ręczne tworzenie klipów filmowych (307)
    • Tworzenie klipów filmowych w ActionScripcie (308)
  • Manipulowanie klipami filmowymi (309)
    • Animacja klipów filmowych z poziomu ActionScriptu (309)
    • Właściwość cacheAsBitmap (312)
    • Zastosowanie matematyki w animowaniu klipów filmowych (313)
    • Zastosowanie obiektu Color (314)
    • Właściwość blendMode (317)
    • Filtry (319)
    • Głębokość i kolejność ułożenia (320)
    • Kopiowanie klipów filmowych (325)
  • Usuwanie klipów filmowych (328)
    • Metoda removeMovieClip() (329)
  • Programistyczny interfejs kreślarski (330)
    • Metoda lineStyle() (330)
    • Metoda moveTo() (331)
    • Metoda lineTo() (331)
    • Metoda lineGradientStyle() (333)
    • Metoda beginFill() (335)
    • Metoda beginGradientFill() (336)
    • Metoda curveTo() (338)
  • Podsumowanie (340)

Rozdział 14. Zdarzenia (341)

  • Obsługa zdarzeń (342)
    • Funkcja zwrotna (342)
    • Obiekty nasłuchujące (344)
    • Niepotrzebne powtórzenia (348)
    • Funkcje zwrotne kontra obiekty nasłuchujące (349)
  • Zdarzenia przycisków (349)
  • Zdarzenia klipów filmowych (351)
    • Klipy filmowe obsługujące zdarzenia przycisków (352)
  • Zdarzenia obiektu Mouse (355)
  • Zdarzenia obiektu Key (356)
  • Zdarzenia obiektu TextField (356)
  • Zdarzenia międzyobiektowe (358)
  • Podsumowanie (359)

Rozdział 15. Praca z tekstem (361)

  • Interfejs pola tekstowego (361)
    • Sprawdzanie pisowni w polach tekstowych (364)
  • Tworzenie pól tekstowych (365)
    • Tekst statyczny (366)
    • Tekst dynamiczny (367)
    • Tekst wprowadzany przez użytkownika (368)
  • Tworzenie pól tekstowych w ActionScripcie (369)
  • Formatowanie tekstu w polach tekstowych (371)
    • Obiekt TextFormat (371)
    • Kaskadowe arkusze stylów (375)
  • Przewijanie pól tekstowych (379)
    • Zdarzenie onMouseWheel (381)
  • Kod HTML w polach tekstowych (382)
    • Znacznik img (387)
    • Pola HTML i JavaScript (389)
  • Tekst wielojęzyczny (391)
    • Tekst Unicode (391)
    • Panel Strings (392)
  • Podsumowanie (393)

Rozdział 16. Komponenty (395)

  • Czym jest komponent? (395)
  • Posługiwanie się komponentami (396)
    • Panel Components (396)
    • Wstawianie komponentów na scenę (397)
    • Metoda attachMovie() (397)
    • Ustawianie parametrów (398)
    • Inspektor właściwości (398)
    • Modyfikowanie parametrów komponentów (404)
    • Panel Component Inspector (406)
    • ActionScript (407)
    • Przechwytywanie zdarzeń komponentów (408)
    • Pobieranie danych z komponentów (411)
  • Stosowanie skórek na komponentach (412)
    • Ręczna zmiana skórek (412)
    • Zastosowanie właściwości style (413)
  • Właściwość dataProvider (415)
  • Wiązanie danych (417)
  • Tworzenie komponentów w wersji 2.0 (420)
  • Podsumowanie (425)

Rozdział 17. Diagnostyka (427)

  • Czym jest diagnostyka? (427)
  • Planowanie (427)
    • Nazwy, które coś znaczą (428)
    • Dokumentacja (429)
    • Ścisła kontrola typów (430)
    • Tworzenie prototypu i testowanie (431)
  • Narzędzia diagnostyczne (432)
    • Funkcja trace (432)
    • Listy zmiennych i obiektów (433)
    • Obiekt Error (434)
    • Diagnostyka rozmiaru projektu (435)
    • Panel Debugger (436)
    • Diagnostyka zdalna (440)
  • Podsumowanie (441)

Część III Wokół Flasha (443)

Rozdział 18. Zewnętrzny kod ActionScript (445)

  • Dlaczego warto stosować zewnętrzny kod ActionScript? (446)
  • Instrukcja #include kontra ścieżka do klas (446)
  • Wykorzystanie zewnętrznych plików klas (449)
    • Definiowanie klasy (451)
    • Modyfikatory public, private i static (451)
    • Deklaracja właściwości z wykorzystaniem funkcji konstruktora (453)
    • Tworzenie metod (453)
    • Metody pobierające i ustawiające właściwości (454)
    • Tworzenie zdarzeń (456)
    • Tworzenie metody wywołań zwrotnych dla zdarzeń (456)
    • Powiadamianie obiektów nasłuchujących o zajściu zdarzenia (457)
  • Połączenie wszystkiego razem (459)
  • Podsumowanie (462)

Rozdział 19. Wczytywanie klipów i obrazów z zewnątrz (463)

  • Dlaczego warto wczytywać zawartość z zewnątrz? (463)
  • Jaką zawartość można załadować i gdzie? (464)
  • Dynamiczne wczytywanie obrazów (466)
    • Metoda loadMovie() (466)
    • Dziedziczenie (469)
    • Funkcja loadMovieNum() (471)
    • Metoda unloadMovie() (472)
    • Metoda removeMovieClip() (473)
    • Funkcja unloadMovieNum() (474)
    • Komponent Loader (474)
  • Dynamiczne wczytywanie plików SWF (475)
    • Modyfikacja wczytanych plików SWF (476)
  • Wczytywanie zewnętrznej zawartości do pól tekstowych (478)
    • Sterowanie zawartością osadzoną w polach tekstowych (480)
  • Animacje wstępne (481)
    • Metody getBytesLoaded() i getBytesTotal() (481)
    • Komponent ProgressBar (484)
  • Podsumowanie (486)

Rozdział 20. Wprowadzenie do integracji danych (487)

  • Dlaczego dynamiczna zawartość? (487)
  • Funkcja getURL() (488)
  • Format MIME (490)
    • Funkcje escape() i unescape() (491)
  • Funkcja loadVariables() (492)
    • Zdarzenie onData (493)
  • Funkcja loadVariablesNum() (496)
  • Klasa LoadVars (497)
    • Metoda load() (498)
    • Zdarzenie onLoad (499)
    • Zdarzenie onData (500)
  • Interfejs programistyczny ExternalInterface (502)
    • Metoda call() (503)
    • Metoda addCallback() (504)
  • Podsumowanie (506)

Rozdział 21. ASP i Flash (507)

  • Czym jest ASP? (508)
  • Jak działa ASP? (508)
  • Pobieranie i uruchamianie serwera (508)
  • Wprowadzenie do skryptów ASP (509)
  • Pierwsza strona w ASP (510)
  • Wysyłanie i odbieranie danych (512)
    • Odbieranie danych w ASP (512)
    • Wysyłanie i odbieranie danych we Flashu (513)
  • Korzystanie z bazy danych Accessa (516)
  • Podsumowanie (527)

Rozdział 22. PHP i Flash (529)

  • Przygotowywanie serwera (529)
    • Instalacja serwera Apache (530)
    • Instalacja PHP (530)
    • Instalacja bazy danych MySQL (531)
    • Po instalacji komponentów (531)
    • Więcej informacji na temat języka PHP (532)
  • Odbieranie danych (532)
    • Przykład 1. - witaj świecie (532)
    • Przykład 2. - witaj i żegnaj świecie (533)
    • Przykład 3. - wiele wartości i wiele zmiennych (534)
    • Przykład 4. - wysyłanie listu e-mail z Flasha za pomocą PHP (537)
  • Odbieranie i wysyłanie danych (540)
    • Przykład 5. - odbieranie potwierdzenia wysłania listu (540)
  • Korzystanie z bazy danych MySQL (541)
    • Przykład 6. - książka adresowa (541)
  • Umieszczanie plików na serwerze (tylko odtwarzacz Flash Player 8) (547)
    • Przykład 7. - umieszczanie plików na serwerze (548)
  • Podsumowanie (550)

Rozdział 23. Flash Remoting oraz ColdFusion (551)

  • Czym jest Flash Remoting? (551)
  • Serwer aplikacji (552)
  • Wymagania techniczne (553)
  • ColdFusion i diagram przepływu (554)
    • Proces tworzenia systemu z Flash Remoting (554)
  • Instalacja i konfiguracja serwera (555)
    • Instalacja IIS (555)
    • Instalacja ColdFusion MX 7 (557)
  • Instalacja i konfiguracja bazy danych (557)
  • Tworzenie źródła danych ColdFusion (558)
  • Analiza aplikacji (558)
  • Komponenty ColdFusion (CFC) (559)
  • Flash Remoting i ActionScript 2.0 (561)
    • Importowanie klas dotyczących Flash Remoting w kodzie ActionScript (562)
    • Tworzenie połączenia z bramą i usługą (562)
    • Komunikacja z CFC i obsługa wyników (563)
  • Tworzenie aplikacji (566)
  • Podsumowanie (575)

Rozdział 24. XML i Flash (577)

  • Czym jest XML? (577)
  • Formatowanie XML (578)
    • Reguły tworzenia dokumentu XML (579)
    • Atrybuty (581)
  • Elementy kontra atrybuty (583)
  • XML i Flash (584)
    • Klasa XML (584)
  • Komponent XMLConnector (597)
    • Metoda trigger() (598)
    • Zdarzenie result (598)
  • Komponent Tree (600)
  • Podsumowanie (601)

Rozdział 25. Usługi sieciowe i Flash (603)

  • Czym jest usługa sieciowa? (603)
  • Dlaczego warto stosować usługi sieciowe? (603)
  • Tworzenie usług sieciowych (604)
  • Korzystanie z usługi sieciowej we Flashu (608)
    • Zastosowanie klasy XML (608)
  • Flash Remoting (609)
  • Panel Web Services (610)
  • Komponent WebServiceConnector (611)
  • Dowiązywanie danych (612)
  • Korzystanie z usług sieciowych innych firm (616)
  • Usługa sieciowa firmy Amazon (617)
  • Podsumowanie (619)

Rozdział 26. Strumieniowanie mediów (621)

  • Dlaczego warto strumieniować dane multimedialne? (621)
  • Tworzenie wideo w formacie Flash Video (622)
  • Klasa NetConnection (624)
  • Klasa NetStream (625)
    • Metoda play() (625)
    • Metoda pause() (625)
    • Metoda close() (626)
    • Metoda seek() (626)
    • Metoda setBufferTime() (626)
    • Zdarzenie onStatus (627)
    • Właściwości klasy NetStream (627)
  • Klasa Video (628)
    • Metoda attachVideo() (628)
  • Strumieniowanie materiałów wideo (629)
  • Komponent FLVPlayback (631)
  • Klasa Camera (634)
    • Metoda get() (635)
    • Właściwość activityLevel (635)
  • Podsumowanie (636)

Rozdział 27. Rozszerzanie środowiska projektowania (637)

  • Dlaczego warto rozszerzać środowisko projektowania? (637)
  • Polecenia (638)
    • Panel History (638)
    • Zapisywanie poleceń na podstawie panelu History (639)
    • Ręczne tworzenie poleceń w języku JSFL (641)
    • Zarządzanie poleceniami (642)
  • Interfejs XML-to-UI (643)
  • Tworzenie zachowań (646)
  • Tworzenie własnych paneli (649)
  • Tworzenie własnych narzędzi (651)
  • Tworzenie własnych efektów (655)
  • Obsługa plików w języku JSFL (658)
  • Podsumowanie (663)

Rozdział 28. Narzędzia związane z Flashem (665)

  • Alternatywne środowiska projektowania (665)
    • SWiSHmax (665)
    • SWiSHpix (666)
    • PowerCONVERTER (667)
    • On2 Flix 8 (668)
    • Sorenson Squeeze (668)
    • Swift 3D (669)
    • Captivate (670)
  • Rozszerzanie plików Flasha (671)
    • Optimaze (671)
    • ActionScript Viewer 5 (672)
    • SWF Encrypt(tm) (672)
  • Rozwiązania wykraczające poza sieć Internet (673)
    • ScreenTime (673)
    • SWF2Video (674)
    • SWF Studio 3.0 (674)
    • MakingThings (675)
  • Podsumowanie (676)

Dodatki (677)

Dodatek A Najnowsze wbudowane klasy języka ActionScript (679)

Skorowidz (765)

Macromedia Flash 8 Professional. Księga eksperta

Szybka wysyłka po zaksięgowaniu wpłaty.

Przy zakupie powyżej 190zł
dostawa kurierem GRATIS

Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

Zobacz nasze pozostałe aukcje