Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Macromedia Flash 8 ActionScript. Oficjalny - NOWA

28-02-2012, 19:59
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 56.96 zł     
Użytkownik sklep-luna
numer aukcji: 2030560523
Miejscowość Katowice
Wyświetleń: 13   
Koniec: 30-01-2012 18:31:10

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2006
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Najtaniej na allegro! Ceny hurtowe! Towar nieużywany!

Tytuł: Macromedia Flash 8 ActionScript. Oficjalny podręcznik

Autor: Jobe Makar, Danny Patterson

ISBN: 83-[zasłonięte]-0312-3

Liczba stron: 488

Tlumacz: Jakub Thiele-Wieczorek na podstawie tłumaczenia Piotra Cieślaka i Marcina Samodulskiego

Format: B5

Oprawa: miękka

Data Wydania: 2[zasłonięte]006-11 r.

Cena:

tylko 56,96 zł

Opis przedmiotu

Poznaj ogromne możliwości języka ActionScript 2.0

ActionScript to obiektowy język programowania zaimplementowany w jednym z najpopularniejszych narzędzi do tworzenia interaktywnych witryn WWW, czyli w programie Macromedia Flash. Korzystanie z ActionScriptu pozwala wydobyć z Flasha możliwości niedostępne z poziomu jego narzędzi graficznych i animacyjnych. ActionScript daje projektantowi niemal nieograniczoną swobodę twórczą. Za pomocą odpowiednio skonstruowanych skryptów można tworzyć zarówno proste przyciski i animacje, jak i złożone mechanizmy pobierania danych z zewnętrznych źródeł, dynamicznego generowania grafiki i dokumentów oraz sterowania animacją w zależności od działań użytkownika.

Książka "Macromedia Flash 8 ActionScript. Oficjalny podręcznik", przygotowana we współpracy z producentem Flasha -- firmą Macromedia, umożliwi Ci odkrycie niesamowitych możliwości języka ActionScript. Wykonując przedstawione w niej ćwiczenia i projekty, poznasz składnię tego języka i zasady programowania obiektowego. Dowiesz się, jak za pomocą skryptów kontrolować odtwarzanie animacji i zachowanie obiektów na scenie oraz nauczysz się korzystać w animacjach z elementów pobieranych z plików i baz danych. Przeczytasz o przetwarzaniu plików XML, weryfikowaniu danych wprowadzanych przez użytkownika oraz odtwarzaniu plików multimedialnych za pomocą Flasha.

  • Elementy panelu Actions
  • Składnia języka ActionScript
  • Funkcje i instrukcje warunkowe
  • Klasy obiektów
  • Obsługa zdarzeń
  • Korzystanie z plików graficznych i cyfrowego wideo
  • Tworzenie komponentów
  • Odczyt danych z plików zewnętrznych
  • Drukowanie z poziomu prezentacji
  • Optymalizacja plików SWF



Sugerujemy list polecony lub kurier - gwarancja dostarczenia!
List ekonomiczny i priorytet na własne ryzyko !!!

- Możliwy odbiór osobisty tylko po wcześniejszym skontaktowaniu
- Możliwość zwrotu towaru do 10 dni, szczegóły na stronie o mnie (Dz.U.z 31.03.2000r.art.7 u.1.)

- W ofercie ponad 60 tyś książek.