ISBN: |
838[zasłonięte]7892 |
Wymiar: |
160 x 240 mm |
Nr wydania: |
- |
Seria: |
Publikacje Biznesowe |
Ilość stron: |
275 |
Ocena: |
Bardzo dobry - |
Waga: |
0,52 kg |
Indeks: |
0133/48/0012 |
Rok wydania: |
2003 |
Autor: |
Maciejowski Tomasz |
Rodzaj okładki: |
Miękka |
Wydawca: |
Oficyna Ekonomiczna. Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych |
Stan: |
Używana |
Opis książki
Internet nie jest typowym medium - promocja za jego pośrednictwem ma specyficzny charakter nie tylko z uwagi na sposób przekazywania treści, ale przede wszystkim ze względu na rodzaj odbiorców, zakres i różnorodność dostępnych form przekazu.
Książka ta w sposób całościowy i systematyczny omawia wszystkie zagadnienia związane z promocją w Internecie:
specyficzne cechy promocji w sieci,
metody badań i segmentacji rynku internetowego,
konstruowanie programów promocyjnych,
dobór odpowiednich metod i narzędzi,
kontrola i badanie skuteczności poszczególnych działań promocyjnych,
przygotowanie własnej strony www, sposoby jej wykorzystania i pozyskiwania informacji zwrotnej,
sieciowa reklama, marketing bezpośredni i sales promotion,
public relations w Internecie.
Autor przedstawia szczegółowe rozwiązania i techniki, radzi firmom, jak posługiwać się poszczególnymi narzędziami, i proponuje im, jak reagować w określonych sytuacjach. Książka jest wartościowym kompendium wiedzy o możliwościach Internetu dla specjalistów ds. promocji, marketingu i public relations. Dla wykładowców i studentów jest ona doskonałym uzupełnieniem podręczników marketingu pomijających z reguły temat wykorzystania Internetu w działaniach promocyjnych.
Adresaci: pracownicy działów marketingu i public relations, studenci i wykładowcy marketingu.
Uwagi:
Oprawa delikatnie porysowana, brzegi stron lekko zakurzone.