Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Maciejowski-Narzędzia skutecznej promocji

01-05-2014, 0:42
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 22.50 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 4113262589
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 5   
Koniec: 01-05-2014 00:38:40

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Maciejowski-Narzędzia skutecznej promocji
ISBN: 838[zasłonięte]7892
Wymiar: 160 x 240 mm
Nr wydania: -
Seria: Publikacje Biznesowe
Ilość stron: 275
Ocena: Bardzo dobry -
Waga: 0,52 kg
Indeks: 0133/48/0012
Rok wydania: 2003
Autor: Maciejowski Tomasz
Rodzaj okładki: Miękka
Wydawca: Oficyna Ekonomiczna. Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych
Stan: Używana

Opis książki


Internet nie jest typowym medium - promocja za jego pośrednictwem ma specyficzny charakter nie tylko z uwagi na sposób przekazywania treści, ale przede wszystkim ze względu na rodzaj odbiorców, zakres i różnorodność dostępnych form przekazu.

Książka ta w sposób całościowy i systematyczny omawia wszystkie zagadnienia związane z promocją w Internecie:

specyficzne cechy promocji w sieci,
metody badań i segmentacji rynku internetowego,
konstruowanie programów promocyjnych,
dobór odpowiednich metod i narzędzi,
kontrola i badanie skuteczności poszczególnych działań promocyjnych,
przygotowanie własnej strony www, sposoby jej wykorzystania i pozyskiwania informacji zwrotnej,
sieciowa reklama, marketing bezpośredni i sales promotion,
public relations w Internecie.
Autor przedstawia szczegółowe rozwiązania i techniki, radzi firmom, jak posługiwać się poszczególnymi narzędziami, i proponuje im, jak reagować w określonych sytuacjach. Książka jest wartościowym kompendium wiedzy o możliwościach Internetu dla specjalistów ds. promocji, marketingu i public relations. Dla wykładowców i studentów jest ona doskonałym uzupełnieniem podręczników marketingu pomijających z reguły temat wykorzystania Internetu w działaniach promocyjnych.

Adresaci: pracownicy działów marketingu i public relations, studenci i wykładowcy marketingu.

Uwagi:


Oprawa delikatnie porysowana, brzegi stron lekko zakurzone.
Zobacz także...