1. Rozpoczętą transakcję należy finalizować (płatność, odbiór towaru) w ciągu 5 dni kalendarzowych. Po upływie tego terminu transakcja jest anulowana.
2. Płatność (jeśli nie jest dokonywana przez PayU)
Oto numer konta do przelewu: Pinova sp. z o.o. 49 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]0250023 [zasłonięte] 655247 ING Bank Śląski
W tytule przelewu należy wpisać numer aukcji i nazwę użytkownika z Allegro, np. 563[zasłonięte]0023 kulawybinio1985
3. Koszt dostawy przesyłką kurierską wynosi 20 zł, niezależnie od ilości zakupionych przedmiotów. Nie wysyłamy towaru za pobraniem. Przy zakupach o wartości powyżej 500 PLN dostawa gratis. Przy bardziej skomplikowanych zamówieniach (wiele różnych przedmiotów z różnych aukcji) prosimy o kontakt przed wyborem formy dostawy i płatności, wybierzemy wspólnie najlepszą opcję, żeby przypadkiem nie musieli Państwo przepłacać, lub odbierać 10 małych paczuszek.
4. Transakcje realizujemy, oraz odpowiadamy na wszystkie pytania, w każdy dzień roboczy (poniedziałek-piątek) w godzinach 10:00-17:00, mailem ([zasłonięte]@pinova.pl) lub telefonicznie/SMS (661 [zasłonięte] 028). Prosimy o zwrócenie uwagi na godziny, przed tymi godzinami i po nich nie będziemy w stanie odpowiedzieć na Państwa pytania. Z racji dużej ruchliwości i skomplikowania pytań preferujemy kontakt pisemny (mail/SMS), nie zawsze jesteśmy w stanie odebrać telefon.
5. Odbiór osobisty i płatność kartą
Istnieje możliwość odbioru osobistego w naszym magazynie, mieszczącym się w Warszawie przy ul. Złotej Wilgi na Gocławiu. Wymagany jest wcześniejszy kontakt i umówienie terminu. W przypadku odbioru osobistego możliwa jest płatność kartą kredytową lub gotówką (w tym drugim przypadku oczekujemy posiadania odliczonej kwoty).
6. Każdorazowo wystawiamy paragon fiskalny, przesyłany wraz z zakupionym towarem. Jeśli Kupujący potrzebuje faktury VAT, prosimy o zaznaczenie tego w trakcie wyboru sposobu płatności i wysyłki.
7. Odstąpienie od umowy i zwrot towaru
Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z dnia 24 czerwca 2014 r., poz. 827), Klient który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni od niej odstąpić bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów.
Odstąpienie Klienta (konsumenta) od umowy kupna jest możliwe w terminie 14 dni od daty objęcia rzeczy w posiadanie przez Klienta (konsumenta) lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik lub od dnia zawarcia umowy.
Pinova ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta (konsumenta) o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy. Pinova może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Pinova dokonuje zwrotu płatności wyłącznie przelewem bankowym na konto Klienta.
Klient (konsument) pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy tytułem odstąpienia od umowy tj. koszty opakowania, zabezpieczenia i nadania zwracanego towaru.
Zwracany towar zostanie przyjęty wtedy, gdy będzie odesłany kompletny, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone oraz nie będą nosiły śladów używania, świadczących o innym wykorzystywaniu produktu, niż tylko do celów jego sprawdzenia. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
Zwrotowi nie podlegają produkty chronione prawami autorskimi, takie jak OPROGRAMOWANIE, po usunięciu ich oryginalnego opakowania (usunięta folia, zniszczone opakowanie) oraz licencje imienne.