DZIĘKUJEMY ZA ODWIEDZENIE AUKCJI
PRZEDMIOTEM JEST
ZAMRAŻARKA
BD-80 LITROWA
DOSTĘPNA OD RĘKI
WYSYŁAMY W DNIU ZAKUPU PRZY ZAMÓWIENIACH DO GODZINY 14.00 W DNI ROBOCZE.
Dane techniczne zamrażarki
- napięcie prądu zasilającego: 230 V
- częstotliwość prądu: 50 Hz
- pojemność chłodziarki : 80 litrów
- 3 szuflady
- zdolność zamrażania 5 kg/24h
- maksymalna temperatura chłodzenia: -6oC do - 25oC
- zużycie energii elektrycznej roczne: 167kWh / rok
- czynnik chłodzący: R600a/28g
- klasa energetyczna: A+
- waga brutto: 30 kg
- waga netto: 27kg
- wymiary zamrażarki: 485 szer. x 510 gł. x 840 wys. w mm
Gwarancja
W przypadku reklamacji w okresie objętym gwarancją należy postępować zgodnie z poniżej podanymi wytycznymi:
- Zadzwonić pod numer:
801 [zasłonięte] 345 z telefonu stacjonarnego
lub 42 [zasłonięte] 45 z telefonu komórkowego.
Jest to numer firmy kurierskiej DHL-EXPRESS. Umówić się z kurierem na odbiór przesyłki.
- Urządzenie zapakować tak, aby nie uległo uszkodzeniu w trakcie transportu ( zaleca się zapakowanie reklamowanego urządzenia w oryginalne opakowanie z wkładkami styropianowymi. Jeżeli nie posiadają państwo oryginalnego opakowania należy urządzenie włożyć do odpowiedniego rozmiaru kartonu, przestrzeń między kartonem, a urządzeniem wypełnić np: starymi gazetami, folią itp. tak aby reklamowany sprzęt był unieruchomiony i nie dotykał bozpośrednio ścian opakowania ). Do środka opakowania należy włożyć dowód zakupu (paragon , kopię faktury, kartę gwarancyjną z datą sprzedaży), opis uszkodzenia oraz dokładny adres nadawcy z numerem telefonu.
- Przygotowaną paczkę zaadresować na:
ARKA AGD sp. z o.o.
ul. Strycharska 4
26-600 Radom. Na liście przewozowym zaznaczyć okienko "ubezpieczenie". Prosimy o nie zaznaczanie dostawy na odpowiednią godzinę lub w sobotę.
- Wysyłka na koszt serwisu (ARKA AGD), nasz nr. klienta w DHL-EXPRESS :[zasłonięte]12009 .Od kuriera otrzymacie państwo list przewozowy, który będzie dowodem wysłania urządzenia do serwisu.
- Sprawne urządzenie zostanie bezpłatnie odesłane na Państwa adres.
Powyższa procedura nie dotyczy reklamacji uszkodzeń towaru w trakcie transportu
Po spisaniu protokołu szkody z kurierem, reklamacje proszę kierować mailem na adres [zasłonięte]@onet.pl
ZE SWOJEJ STRONY ZAPEWNIAMY ŻE NASZE PRODUKTY SĄ:
- ZAWSZE NOWE I ZAPAKOWANE FABRYCZNIE
- ZGODNE Z OPISEM - W DODATKOWYCH PYTAŃ ODPOWIADAMY MAILOWO I TELEFONICZNIE
- POSIADAJĄ INSTRUKCJĘ W JĘZYKU POLSKIM
- POSIADAJĄ 12 LUB 24 MIESIĘCZNĄ GWARANCJĘ (12MIEŚ DLA URZĄDZEŃ GASTRONOMII)
- SPRAWDZONE PRZED WYSYŁKĄ POD WZGLĘDEM KOMPLETNOŚCI, USZKODZEŃ ZEWNĘTRZNYCH ORAZ DLA URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH POD KĄTEM SPRAWNOŚCI TECHNICZNEJ.
DOWÓD ZAKUPU
DO KAŻDEGO ZAKUPIONEGO PRZEZ PAŃSTWA TOWARU DOŁĄCZAMY PARAGON ( DOPINANY DO KARTY GWARANCYJNEJ)
NA ŻYCZENIE WYSTAWIAMY FAKTURĘ VAT
Wszystkie podane ceny są cenami brutto i zawierają 23% podatku VAT.
KONTAKT
W razie jakichkolwiek pytań lub porady technicznej prosimy o kontakt telefoniczny 606[zasłonięte]101, 505[zasłonięte]149 lub mailowy [zasłonięte]@onet.pl
BARDZO WAŻNE!!!
Prosimy o sprawdzanie przesyłek w obecności kuriera, a w razie stwierdzenia uszkodzeń prosimy o wypełnienie protokołu uszkodzeń który stanowi podstawę do reklamacji.