Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Mała Niebieska Księga Reklamy [nowa]

11-03-2012, 13:41
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 34.60 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2114313469
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 4    Wyświetleń: 8   
Koniec: 12-03-2012 06:43:56
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Mała Niebieska Księga Reklamy
Jeff Woll, Steve Lance

Mała Niebieska Księga Reklamy
Dodatkowe informacje

  • ISBN:[zasłonięte]978-83652-11-4
  • liczba stron: 302
  • Okładka: twarda oprawa w obwolucie
  • Wydawnictwo: Studio Emka
  • Wymiary: 135 x 195 mm
  • Rok wydania: 2008
  • Opis

    Obecnie rzadko zwraca się uwagę na fundamentalne zasady reklamy, które rzeczywiście przyczyniają się do powstania wspaniałych marek. Steve Lance i Jeff Woll w Małej Niebieskiej Księdze Reklamy wracają jednak do źródeł tego zagadnienia. Dziś wszyscy szukają po omacku, zwracają się do nowych guru i sięgają po książki, które prezentują najnowsze modele uprawiania marketingu, żywiąc nadzieję, że znajdą w nich szybkie i łatwe odpowiedzi. Ich książka jest inna. Proponuje skompilowaną wiedzę, która wywodzi się z wieloletniego doświadczenia. Stanowi podstawę, na której można zbudować trwałą markę produktu, prowadzić skuteczną kampanię reklamową i przygotować akcje promocyjne, które przyniosą świetne wyniki.

    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa