Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

MŁYNEK MAGNETYCZNY 25 CM (3822) (GRA PLANSZOWA)

08-02-2014, 8:18
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 16.10 zł     
Użytkownik Greatest_Hits
numer aukcji: 3868903786
Miejscowość KONIN
Zostało sztuk: 2    Wyświetleń: 4   
Koniec: 08-02-2014 08:24:04

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Producent: Inny
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Młynek magnetyczny 25 cm (3822) [GRA PLANSZOWA]
nośnik:
GRA
wymiary:
255x130x45 mm
wiek:
od 6 lat
liczba graczy:
2
czas gry:
20 min.
edycja:
angielska
instrukcja:
polska
 Opis

Gra rozgrywana jest na planszy składającej się z 24 pól, rozmieszczonych na bokach trzech kwadratów różnej wielkości (mały, średni, duży), z których każdy kolejny umieszczony jest
w poprzednim. Początkowo każdy z dwóch graczy dysponuje 9 pionami.

Jako pierwsza ruch wykonuje osoba grająca pionami białymi, umieszczając na dowolnym polu swój pion, po czym gracze wykonują na zmianę kolejne ruchy umieszczając swoje piony na wolnych polach planszy. Na jednym polu może stać tylko jeden pion. Jeżeli gracz zdoła ustawić 3 swoje piony
w jednym rzędzie (młynek), to może usunąć z planszy dowolny pion przeciwnika.

Gdy wszystkie piony zostaną ułożone na planszy, gracze wykonują ruchy na zmianę. Wykonanie ruchu polega na przestawieniu wybranego ze swoich pionów znajdujących się na planszy na sąsiednie wolne pole (wzdłuż wyrysowanych linii). Jeżeli w wyniku ruchu uda się graczowi utworzyć młynek, to może usunąć z planszy kolejny pion przeciwnika. W pierwszej kolejności, w obu fazach gry, zawsze należy zdejmować z planszy piony przeciwnika, które nie tworzą młynka. Gdy przeciwnik takich nie posiada, to dopiero wtedy wolno usunąć dowolny pion wchodzący w skład młynka.

Gdy graczowi pozostaną jedynie 3 piony, to może dowolny z tych pionów przełożyć na dowolne, wybrane przez siebie pole na planszy.

Gracz przegrywa, gdy zostaną mu jedynie dwa piony na planszy lub nie może wykonać dozwolonego ruchu (jest zablokowany, tzn. wszystkie pola sąsiadujące z polami, na których stoją jego piony, są zajęte).

stan produktu:
Produkt ORYGINALNY. Zupełnie nowy.
Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!