Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Młynek magnetyczny 16,5 cm - TANIE GRY

18-01-2012, 18:33
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 14 zł     
Użytkownik piciuf
numer aukcji: 2020572275
Miejscowość Suchy Las
Wyświetleń: 10   
Koniec: 25-01-2012 19:15:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


  0603 [zasłonięte] 358
  gry-[zasłonięte]@koliba.poznan.pl

GG: 977102    
Wysyłamy przedmioty
starannie i bezpiecznie zapakowane
w ciągu
4 dni roboczych
od wpływu środków na konto
Płatność Allegro
lub
przedpłata na konto
Kupując na tej aukcji
akceptujesz regulamin
przeczytaj:
Proste i przejrzyste zasady
02

Młynek magnetyczny 16,5 cm
 
Gra rozgrywana jest na planszy składającej się z 24 pól, rozmieszczonych na bokach trzech kwadratów różnej wielkości (mały, średni, duży), z których każdy kolejny umieszczony jest w poprzednim. Początkowo każdy z dwóch graczy dysponuje 9 pionami.
 
Jako pierwsza ruch wykonuje osoba grająca pionami białymi, umieszczając na dowolnym polu swój pion, po czym gracze wykonują na zmianę kolejne ruchy umieszczając swoje piony na wolnych polach planszy. Na jednym polu może stać tylko jeden pion. Jeżeli gracz zdoła ustawić 3 swoje piony w jednym rzędzie (młynek), to może usunąć z planszy dowolny pion przeciwnika.
 
Gdy wszystkie piony zostaną ułożone na planszy, gracze wykonują ruchy na zmianę. Wykonanie ruchu polega na przestawieniu wybranego ze swoich pionów znajdujących się na planszy na sąsiednie wolne pole (wzdłuż wyrysowanych linii). Jeżeli w wyniku ruchu uda się graczowi utworzyć młynek, to może usunąć z planszy kolejny pion przeciwnika. W pierwszej kolejności, w obu fazach gry, zawsze należy zdejmować z planszy piony przeciwnika, które nie tworzą młynka. Gdy przeciwnik takich nie posiada, to dopiero wtedy wolno usunąć dowolny pion wchodzący w skład młynka.
 
Gdy graczowi pozostaną jedynie 3 piony, to może dowolny z tych pionów przełożyć na dowolne, wybrane przez siebie pole na planszy. Gracz przegrywa, gdy zostaną mu jedynie dwa piony na planszy lub nie może wykonać dozwolonego ruchu (jest zablokowany, tzn. wszystkie pola sąsiadujące z polami, na których stoją jego piony, są zajęte).

Zawartość pudełka:

plansza
18 pionków w 2 pionkach
instrukcja

kliknij aby powiększyćGaleria zdjęć