Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Młodzi konsumenci w procesach transformacji, bdb

07-10-2014, 22:19
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 15 zł     
Użytkownik oicmoh
numer aukcji: 4658015755
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 4   
Koniec: 07-10-2014 21:43:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Waga (z opakowaniem): 0.65 [kg]
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2009
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Od wydawcy:

Publikacja pokazuje zachowania młodych konsumentów na rynku, jakie pojawiły się w ciągu 20 lat przemian transformacyjnych w Polsce. Koncentruje się na problematyce:
- aktywności występowania tej grupy konsumentów na rynku
- uwarunkowań kształtujących to występowanie oraz zachowania rynkowe
- ewolucji zachowań rynkowych.

Jest to także autorska synteza wyników badań rynku i zachowań młodych konsumentów w dotychczasowym okresie transformacji, poparta oceną zmian, jakie zaszły w tym okresie w zachowaniach na rynku pierwszego pokolenia Polaków, wychowujących się w nowych warunkach społeczno-gospodarczych. Pokazuje ich aktualne miejsce i rolę na rynku, jakie zajmują w efekcie zaistniałych przeobrażeń transformacyjnych. W publikacji są przedstawione zachowania rynkowe dzieci i młodzieży w świetle teorii zachowań konsumentów.

Książka jest opracowaniem monograficznym z niezbędnymi elementami warsztatu metodologicznego. Jest przeznaczona dla polityków, praktyków gospodarczych, menedżerów, studentów oraz wykładowców. Przedstawiona w niej wiedza może być z powodzeniem wykorzystana do kierowania procesem edukacji rynkowej rodziców, dzieci i młodzieży, a także do wywierania wpływu na kształtowanie ich zachowań jako uczestników rynku. Proces przekształcania zachowań rynkowych jest ważnym zadaniem polityki społecznej i gospodarczej, realizowanej na poziomie makro- i mikroekonomicznym, w skali krajowej, regionalnej, lokalnej. Stanowi jeden z wiodących celów strategii marketingowych przedsiębiorstw.

Autorka ma nadzieję, że jej praca da asumpt do rozwijania badań wzbogacających teorię zachowań rynkowych młodych konsumentów.


stron 283

wyd.
Wydawnictwo Akademickie i Profesjonalne
2009 r.
ISBN[zasłonięte]978-8344-047-7

twarda okładka

stan:
bardzo dobry -

uwaga:
lekkie otarcia brzegów okładki
w środku książka w stanie bardzo dobrym