Od wydawcy:Publikacja pokazuje zachowania młodych konsumentów na rynku, jakie pojawiły się w ciągu 20 lat przemian transformacyjnych w Polsce. Koncentruje się na problematyce:
- aktywności występowania tej grupy konsumentów na rynku
- uwarunkowań kształtujących to występowanie oraz zachowania rynkowe
- ewolucji zachowań rynkowych.
Jest to także autorska synteza wyników badań rynku i zachowań młodych konsumentów w dotychczasowym okresie transformacji, poparta oceną zmian, jakie zaszły w tym okresie w zachowaniach na rynku pierwszego pokolenia Polaków, wychowujących się w nowych warunkach społeczno-gospodarczych. Pokazuje ich aktualne miejsce i rolę na rynku, jakie zajmują w efekcie zaistniałych przeobrażeń transformacyjnych. W publikacji są przedstawione zachowania rynkowe dzieci i młodzieży w świetle teorii zachowań konsumentów.
Książka jest opracowaniem monograficznym z niezbędnymi elementami warsztatu metodologicznego. Jest przeznaczona dla polityków, praktyków gospodarczych, menedżerów, studentów oraz wykładowców. Przedstawiona w niej wiedza może być z powodzeniem wykorzystana do kierowania procesem edukacji rynkowej rodziców, dzieci i młodzieży, a także do wywierania wpływu na kształtowanie ich zachowań jako uczestników rynku. Proces przekształcania zachowań rynkowych jest ważnym zadaniem polityki społecznej i gospodarczej, realizowanej na poziomie makro- i mikroekonomicznym, w skali krajowej, regionalnej, lokalnej. Stanowi jeden z wiodących celów strategii marketingowych przedsiębiorstw.
Autorka ma nadzieję, że jej praca da asumpt do rozwijania badań wzbogacających teorię zachowań rynkowych młodych konsumentów.
stron 283
wyd.
Wydawnictwo Akademickie i Profesjonalne
2009 r.
ISBN[zasłonięte]978-8344-047-7
twarda okładka
stan:
bardzo dobry -
uwaga:
lekkie otarcia brzegów okładki
w środku książka w stanie bardzo dobrym