Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Mężczyzna od A do Z AUDIOBOOK Mart męska psychika

17-03-2015, 21:19
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 27 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 27 zł     
Użytkownik Ajaks391
numer aukcji: 5096078582
Miejscowość Szczecinek
Zostało sztuk: 9    Licytowało: 1    Wyświetleń: 6   

Dodatkowe informacje:
Format: mp3
Stan: Nowy
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

1.
PRZED ZAKUPEM
Do większości publikacji
oferuję darmowy fragment
książki.

2.
Zakup potwierdź mailem
wpisując swój nick z Allegro.

3.
W odpowiedzi otrzymasz dane
do dokonania płatności
(nr konta i tytuł przelewu)

4.
Po zaksięgowaniu wpłaty
wysyłam kupującemu pełną
wersję elektroniczną
książki - gratis!!!

5.
Informuję o terminie wysłania
książki drukowanej.

6.
Po otrzymaniu przesyłki
kupujący wystawia komentarz,
co jest dla mnie informacją,
że przesyłka dotarła zgodnie
z umową.

7.
Komentarz wystawiam
jako druga.

8.
Jeżeli przesyłka nie dotrze
w ciągu 10 dni
od otrzymania maila
potwierdzającego, proszę
o kontakt celem wyjaśnienia
sytuacji.

Przesyłki wysyłane są
priorytetem
(Poczta Polska)




- Płacę z Allegro

- Przedpłata na konto

e-mail
[zasłonięte]@gmail.com

telefon
664-[zasłonięte]-763

Mężczyzna od A do Z AUDIOBOOK  Mart męska psychika

"Mężczyzna od A do Z"
Piotr Mart



AUDIOBOOK CD (mp3)

Wydawca
:
"Złote Myśli"
ISBN:[zasłonięte]978-8301-027-3
czas:
wydanie; Rok 2011
stan - nowy
cena rynkowa: 36,90 zł
cena promocyjna: 27,00 zł






S
pis treści:

  • WSTĘP
  • Kilka słów od autora
  • UWODZENIE
  • Zacznij od treningu odwagi
  • Ćwiczenia poprawiające odwagę
  • Obrazy
  • „Spontaniczność planowana”
  • Przykład pierwszy: „Fontanna”
  • Przykład drugi: „W kroplach deszczu”
  • Przykład trzeci: „Kwiat we włosach”
  • Przykład czwarty: „Gra w koszykówkę”
  • Przykład piąty: „Kolacja”
  • Przykład szósty: „Gwiaździste niebo”
  • Przykład siódmy: „Syrena”
  • Przykład ósmy: „Kup mi kotka”
  • Kiedy powinnaś być infantylna?
  • Jak tworzyć obrazy do „spontaniczności planowanej”?
  • My, gruboskórni
  • Mimika a uwodzenie
  • Ćwiczenie pierwsze
  • Ćwiczenie drugie
  • Ćwiczenie trzecie
  • Przytulanie
  • Sposób pierwszy
  • Sposób drugi
  • Sposób trzeci
  • Pocałunek
  • Nakrycie głowy
  • Bądź zmienna
  • Zmień swój styl
  • Jak mówić mężczyźnie „kocham cię”?
  • Czy okazać swoje uczucia mężczyźnie?
  • Zostań jego fotomodelką!
  • Natura uwodzenia. Kiedy kobieta powinna dać się uwieść?
  • Jaki jest ideał kobiety?
  • Ćwiczenie
  • Tańcz, kiedy tylko możesz
  • Jak się poruszać, by robić dobre wrażenie?
  • Hipnotyczny efekt
  • Jak stać się bardziej kobiecą?
  • Kolory a styl
  • Ciemne kolory na dole, jasne na górze
  • Kobieta, która zwraca uwagę większości mężczyzn
  • Czym jest miłość?
  • Odseparuj go
  • Miłość wzbudzana przy pomocy obrazów
  • Miłość przywoływana za pomocą skojarzeń
  • Miłość utrwalana za pomocą wspomnień
  • Czy kłótnia może być dobra?
  • ZROZUMIEĆ MĘŻCZYZNĘ
  • Symbole w miłości, czyli: Jak mężczyźni rozumieją symbole?
  • Kiedy mężczyzna kocha kobietę?
  • „Zupa grzybowa”. Dlaczego mężczyźni nie kierują się uczuciami?
  • Psychika mężczyzny
  • Dlaczego mężczyzna jest słabszy psychicznie?
  • Dlaczego mężczyźni udają?
  • Dlaczego?
  • Kobieca broń
  • Błąd, którego powinnaś unikać
  • Naucz się zamieniać negatywne emocje na te pozytywne
  • Kiedy tonął Titanic
  • Jak wychować sobie mężczyznę?
  • Etap I. Nie oskarżaj, a wzbudź w nim poczucie winy
  • Etap II. Powiedz mu, co Cię trapi
  • Etap III. Pozwól mu sobie pomóc
  • Etap IV. Wzmocnienie pozytywne
  • Przykład pozytywny
  • Prośby
  • Stopniowanie
  • Wzmocnienie pozytywne
  • Jak rodzi się lenistwo?
  • Jak radzić sobie z męską agresją? Typy agresji
  • Jak zapobiegać agresji?
  • Dlaczego mężczyzna obraża się, jednak na krótko?
  • Dlaczego powinnaś być delikatna w tym, o co go oskarżasz?
  • Dlaczego przestaje Ci mówić, o co mu chodzi?
  • Zazdrość agresywna jako negatywny obraz
  • Kiedy powinnaś być zazdrosna
  • Zazdrość i zaborczość pozytywna
  • Potrzeby męskiej psychiki
  • Potrzeba bycia potrzebnym a psychologia komunikacji
  • Potrzeba akceptacji
  • Potrzeba bycia docenianym
  • Dlaczego mężczyźni nie słuchają?
  • Dlaczego mężczyzna wstydzi się spytać o drogę?
  • Jakie prezenty chce dostawać mężczyzna?
  • Dlaczego mężczyzna nie pamięta o rocznicach?
  • Dlaczego mężczyźni boją się kobiet atrakcyjnych?
  • ŻYCIE WE DWOJE
  • Mężczyzna jako przywódca stada
  • Silna kobieta i silny mężczyzna
  • Negatywne obrazy
  • Czym są negatywne obrazy?
  • Kiedy kobieta staje się przyjacielem mężczyzny?
  • Gra w przetrwanie związku
  • Dlaczego powinnaś od razu mówić, co Ci się nie podoba?
  • Jak mężczyzna rozumie miłość?
  • Czym jest szacunek dla mężczyzny?
  • Co się stanie, kiedy mężczyzna jest nieszanowany?
  • 0Co jest ważne dla mężczyzny w miłości?
  • Przemoc w rodzinie
  • Jak powrócić po kryzysie do dobrych relacji z mężem?
  • Podziwiać swojego mężczyznę
  • Czego nie powinnaś robić lub zaprzestać to robić?
  • Zacznij na nowo go podziwiać
  • Afirmacje pozytywne
  • Psychologia komunikacji
  • Magiczny zwrot: „Czy mi pomożesz?”
  • Stopniowanie misji
  • Dlaczego kobieta potrzebuje być przytulana, a mężczyzna dotykany?
  • Dlaczego mężczyźni są „bałaganiarzami”?
  • Cele mężczyzny
  • O czym mężczyzna chciałby Ci powiedzieć, ale się wstydzi?
  • Dbaj o siebie
  • UWODZENIE NA ODLEGŁOŚĆ
  • Jak rozmawiać przez telefon?
  • Jakie obrazy są atrakcyjne dla mężczyzny?
  • Zabierz go we „wspólną podróż”
  • Wspominaj
  • Wzmocnienie pozytywne
  • Jak uwieść mężczyznę na odległość?
  • Jak utrzymać miłość mężczyzny na odległość?
  • SEKS I EROTYZM
  • Wstęp
  • Geneza skojarzeń
  • Cała prawda na temat męskich potrzeb
  • By zostać najlepszą kochanką — musisz być świetna w łóżku?
  • Kiedy „iść z nim do łóżka”?
  • Obrazy tworzone automatycznie
  • Spontaniczność w seksie
  • Spontaniczność planowana w seksie i erotyzmie
  • Przykłady spontaniczności planowanej w seksie i erotyzmie
  • Przykład pierwszy: „Ulica”
  • Przykład drugi: „Kąpiel"
  • Przykład trzeci: „Gotowanie”
  • Przykład czwarty: „Niemy krawat”
  • Przykład piąty: „Powrót do domu”
  • Przykład szósty: „Zabawa w zgadywanie”
  • Efekt Pawłowa a orgazm
  • Bielizna a atrakcyjne obrazy
  • Magia przedmiotów
  • Depilacja intymnych części ciała
  • Punkt G u mężczyzny
  • Fellatio a potrzeby męskiego ciała
  • Potrzeby męskiego ciała
  • Uwodzenie zapachem
  • Wzmocnienie pozytywne a zapach
  • Kiedy i dlaczego mężczyzna dopuszcza się zdrady?
  • Powód pierwszy: Brak obrazów
  • Powód drugi: Budowanie negatywnych obrazów
  • Powód trzeci: Brak wsparcia emocjonalnego
  • STUDIA PRZYPADKÓW
  • Przypadek 1
  • Przypadek 2
  • Przypadek 3
  • Przypadek 4
  • Przypadek 5
  • Przypadek 6
  • Przypadek 7
  • NA ZAKOŃCZENIE
  • Gdy mężczyzna jest słuchowcem
  • Potrzeby
  • Oczekiwania
  • Zalety
  • Wady
  • Petycja w imieniu mężczyzn
  • ZAKOŃCZENIE

    Dostępna specjalna wersja dźwiękowa
    AUDIOBOOK CD

    Wersja dźwiękowa (audiobook) została nagrana przez profesjonalnego lektora i zapisana w formacie mp3. Dzięki temu, wystarczy, że kupujesz audiobooka, wgrywasz go na swój odtwarzacz mp3 i od razu:

  • możesz słuchać książki gdziekolwiek jesteś
  • nie potrzebujesz ani odpowiedniego oświetlenia, ani użycia rąk - możesz np. jechać samochodem i słuchać, ćwiczyć na siłowni i słuchać...
  • dzięki wielokrotnemu przesłuchaniu materiału świetnie sobie utrwalisz motywacyjne treści książki i łatwiej wprowadzisz je w życie
  • jeśli jesteś słuchowcem - będziesz zaskoczony tym, jak łatwo i przyjemnie przyswaja się wiedzę dzięki audiobookowi

  • Gdyby opis tej publikacji stanowiły wyłącznie
    opinie oniemiałych czytelniczek,
    czytałabyś go przez kilka godzin!

    Przeczytaj jedną z nich:

    Gdy natrafiłam po raz pierwszy na reklamę w Internecie, pomyślałam sobie: "Kolejny stek bzdur ubrany w ładne słowa, a reklama obejmująca taktykę omamiania ludzi, zwłaszcza tych, którzy nie potrafią sobie radzić z własnym życiem i wierzą we wszystko, co może dać im jakąś nadzieję" Jak bardzo się wtedy pomyliłam...

    Nie ukrywam - wiele sytuacji nadmienionych przez pana Piotra w jego publikacji ma ogromne pokrycie z rzeczywistością - aż niewiarygodne! Niektóre z porad zastosowałam w swoim związku - z ciekawości czy też w akcie desperacji (ta desperacja to z przymrużeniem oka). I poskutkowało!

    O wielu kwestiach wiedziałam wcześniej, o części nie miałam pojęcia - książka pewne rzeczy mi uświadomiła, pozwoliła zdystansować się do niektórych zachowań (partnera jak również moich własnych). Zdecydowanie polecam innym Paniom lekturę, nic nie tracą, a mogą wiele zyskać. I wcale nie muszą w niej szukać ostatniej deski ratunku. Książka nie rozwiąże za nas problemu, ale pozwoli na jego zrozumienie, a to już pierwsza droga do "sukcesu".

    - Natalia 22, studentka

    Nowa edycja jest dłuższa od poprzedniej o:

    • Znacznie rozbudowany rozdział o uwodzeniu oraz o uwodzeniu na odległość.

      Poznaj proste ćwiczenia, które sprawią, że nabierzesz większej odwagi i pewności siebie w kontaktach z mężczyznami, mając pewność, że nie będą mogli o Tobie przestać myśleć. Dowiesz się też, jak uwodzić SMS-ami i rozmową telefoniczną.
    • Zupełnie nowe rozdziały:

      -O komunikacji w związku


      Komunikacja, jaką często stosuje kobieta, jest nie do przyjęcia dla mężczyzny. Autor wyjawia magiczne, proste zwroty, które nie tylko sprawiają, że mężczyzna chętniej wykona Twoje prośby, ale też bardziej będzie Cię szanował.

      - O zrozumieniu męskich emocji, o trudnych typach mężczyzn, np.: Piotruś Pan.

      Ten typ mężczyzny bardzo pociąga kobiety. Zazwyczaj odnosi on życiowe sukcesy, jest niezwykle kreatywny, zamożny, spontaniczny, posiada ponadprzeciętne poczucie humoru, ale pozostający mężczyzną dzieckiem. Dowiedz się, jak sobie z nim poradzić.
    • Rozbudowane rozdziały:

      - Zrozumieć mężczyznę

    Ego to obraz mężczyzny. Obraz tego, jak inni go postrzegają oraz jak on sam postrzega siebie. Każdy czło­wiek może zbudować jego zupełnie inny obraz, często całkowicie sprzeczny. Mężczyźni podświadomie dążą do tego, by ten obraz był jak najbar­dziej wyrazisty – by jego otoczenie postrzegało go jako niezwykle atrakcyjne „dzieło”. Tę skłonność męskiej psychiki świadoma ko­bieta może wykorzystać w swoim celu, niemalże dowolnie wpływa­jąc na męskie zachowanie. Nieświadoma natomiast, oddziałując na męskie ego negatywnie, tworzy obraz mężczyzny, jakiego właśnie nigdy by sobie nie życzyła.

    - Czego tak naprawdę pragną mężczyźni?

    - „Bym utrzymywała dom w należytym porządku”? NIE
    - „Bym umiała gotować i witała go w domu obiadem”? Nie!
    - „Bym była wspaniałą kochanką i sprawdzała się w łóżku”? Nie!
    - „Bym była dobrą matką dla naszych dzieci”? Też nie!

    Jeśli nie tego wszystkiego, to czego? :) Piotr Mart zdradzi Ci te tajemnice.

    Dowiedz się, dlaczego kiedy powiesz do mężczyzny: „Okazał­byś mi trochę uczucia” – to ten pójdzie naprawić cieknący kran. ;D


    - Życie we dwoje

    Nowe informacje na temat tego, co zrobić, aby Twój związek był prawdziwą, długotrwałą przyjaźnią.

    Jak udoskonalić swój związek,
    wykorzystując znajomość męskiej psychiki?

    A teraz Piotr Mart powie Ci kilka rzeczy, które mogą Cię zbulwersować!

    • Wiesz, dlaczego grono kobiet jest nieszczęśliwe z mężczyznami?
      Bo nie chcą wiedzieć, jak mogą być szczęśliwe z mężczyzną i nie ma nikogo, kto może im to powiedzieć!

      Żadna z kobiet nie bierze na siebie winy za nieudany związek, za jego rozpad, za nieszczęście swoje, dzieci, a o mężczyźnie to już nie wspomnę, bo zdecydowanie łatwiej winę jest zrzucić na okropnego męża, niż ponieść ją samemu!

      Ponieważ z dużym prawdopodobieństwem mogę założyć, że wiesz niewiele, a to, co nawet wiesz, może okazać się złudne, a czasami wręcz zgubne dla Ciebie!

      A co, jeśli dodam, że jeśli niczego więcej nie dowiesz się o mężczyznach to istnieje około 50% szans na to, że Twój związek się rozpadnie, i 90% szans, że będziesz w nim nieszczęśliwa?

      A co, jeśli Ci powiem, że mieszkając z mężczyzną, najprawdopodobniej popełniasz wszystkie z możliwych błędów, jakie wymieniam w poradniku? Co więcej, jestem tego tak pewien, że gdybym założył się tylko o 10 złotych z każdą kobietą żyjącą w związku z mężczyzną, to w przeciągu doby zostałbym multimilionerem!

      Tak, mogę być męskim szowinistą, seksistą i kimkolwiek chcesz, ale wiedz, że na niczym bardziej mi tak nie zależy jak na tym, byś była szczęśliwa!Bo nie chcą wiedzieć, jak mogą być szczęśliwe z mężczyzną i nie ma nikogo, kto może im to powiedzieć!

      jakość Twojego życia!

      A może jesteś kobietą pulchną i uważasz, że tylko te szczupłe mogą być szczęśliwe – oj, jakże się mylisz, bo nie wiesz, co jest atrakcyjne dla mężczyzny!

      Tak, powiem Ci coś szokującego, bo i chcę, byś była zszokowana, a nawet zła na mnie, że mówię Ci coś, czego nie wiesz, a wiedzieć powinnaś! Cokolwiek myślisz o mężczyznach – mylisz się!

      Bądź na mnie zła dzisiaj, a nie na siebie za kilka lat, gdy Twój, tak dobrze zapowiadający się związek z mężczyzną rozpadnie się, gdy mogłaś skorzystać z tej wiedzy, którą Ci prezentuję, a z niej nie skorzystałaś. Zatem bądź zła na mnie, ale nie na siebie za kilka lat, gdy już może być stanowczo za późno, by naprawić swój związek!

      I bądź zła na mnie dzisiaj, a nie na siebie, gdy za jakiś czas poznasz mężczyznę swoich marzeń i nie będziesz wiedziała, jak go uwieść i w sobie rozkochać!

      • Myślisz, że pociągają nas szczupłe kobiety odkrywające wszystko, co się da? Mylisz się!
      • Myślisz, że mężczyźni są silniejsi psychicznie niż kobiety? Mylisz się!
      • Myślisz, że zazdrością możesz zatrzymać mężczyznę? Och, jakże się mylisz!
        • Myślisz, że mężczyzny nie da się pozytywnie „wychować”? Mylisz się?
        • Myślisz, że nie da się nad nim zapanować, tak jakbyś sobie tego życzyła i to bez unoszenia głosu i denerwowania się? Mylisz się!
        • Myślisz, że pierwszym naszym pragnieniem jest seks? Mylisz się!

          Dowiedz się, zatem jaka jest prawda!

          A jeśli jesteś kobietą szukającą mężczyzny, to po zastosowaniu wskaz�wek z poradnika:

          • Będziesz zwracać uwagę mężczyzn mijanych na ulicy i którzy Ci się podobają.
          • Nauczysz się śmiałości i sama zaczniesz rozmowy z mężczyznami, którzy Cię pociągają.
          • Staniesz się seksowna i powabna, nawet jeśli dzisiaj tak nie uważasz.
          • Będziesz uwodzić także w seksie i stworzysz dziesiątki sytuacji, dzięki którym staniesz się najlepszą kochanką, jaką on kiedykolwiek poznał.

      Jeśli chcesz, wyjawię Ci dzisiaj sekrety szczęśliwego związku z mężczyzną

      jak zrozumieć mężczyznęOdkryję przed Tobą niezwykłe możliwości zwykłych słów, które na mężczyznę działać będą w magiczny sposób.

      jak zrozumieć mężczyznęDowiesz się o mężczyznach takich rzeczy, jakich nie wie żadna inna kobieta.

      jak zrozumieć mężczyznęPozbędziesz się nieśmiałości i od tej pory to Ty będziesz decydowała, kogo, gdzie i jak poderwać i z kim się umówić na randkę.

      jak zrozumieć mężczyznęWyjawię Ci sekret dotyczący tego, czego mężczyźni potrzebują w seksie, dzięki czemu dla niego staniesz się zdecydowanie lepszą kochanką.

      Dla jakich powodów powinnaś zamówić poradnik Mężczyzna od A do Z:

      By być szczęśliwą.
    • By być kochaną, podziwianą, szanowaną, uwielbianą.
    • By, ktoś się o Ciebie troszczył, opiekował się Tobą i Cię wspierał.
    • By nie być samotną.
    • By otrzymywać pomoc od mężczyzny, o jakiej zawsze marzyłaś.

      Zamów jeszcze dzisiaj książkę i...

      • Wyzwól w sobie niepohamowaną radość życia.
      • Utwórz nowe, szczęśliwe relacje z mężczyzną, którego kochasz.
      • Bądź tą, która umie czytać w jego myślach.
      • Naucz się go pocieszać i zaznawaj pocieszenia ze strony mężczyzny.
      • Naucz się go wspierać i zaznaj wsparcia, o jakim większość kobiet może tylko marzyć.
      • Naucz się rozbudzać jego wyobraźnię, by go uwodzić, podniecać, rozkochiwać... i rozpalać do nieprzytomności.
      • Przezwycięż nieśmiałość i poznawaj dziesiątki atrakcyjnych mężczyzn.
      • Spraw, by mężczyźni oglądali się za Tobą i marzyli by Cię poznać.
      • A przede wszystkim... nie zmarnuj swojego życia!

        Podejmij decyzję teraz. Publikacja ta przyniesie Ci wiedzę jak zrozumieć mężczyznę i wreszcie mieć to, czego naprawdę potrzebujesz. Jak zrozumieć mężczyznę i dzięki temu tworzyć związek, o którym większość kobiet tylko marzy w swych największych tęsknotach.


  • Dwukrotnie poszerzony rozdział o studiach przypadków.

    Poznaj przypadki kobiet, których partnerzy zmienili swoje zachowanie pod wpływem frustrującej pracy lub kłopotów finansowych. Jak w tym czasie wspierać mężczyznę i mobilizować go do działania?
  • Trzy nowe dodatki na koniec książki:

    - Jak pocieszyć nie tylko mężczyznę?

    Ten dodatek pozwoli Ci zyskać porozumienie z dowolną, bliską Ci osobą. Sposób ten określić można mianem „werbalizacji optymizmu”.

    - Czym jest męskie ego?
    Ego to obraz mężczyzny. Obraz tego, jak inni go postrzegają oraz jak on sam postrzega siebie. Każdy czło­wiek może zbudować jego zupełnie inny obraz, często całkowicie sprzeczny. Mężczyźni podświadomie dążą do tego, by ten obraz był jak najbar­dziej wyrazisty – by jego otoczenie postrzegało go jako niezwykle atrakcyjne „dzieło”. Tę skłonność męskiej psychiki świadoma ko­bieta może wykorzystać w swoim celu, niemalże dowolnie wpływa­jąc na męskie zachowanie. Nieświadoma natomiast, oddziałując na męskie ego negatywnie, tworzy obraz mężczyzny, jakiego właśnie nigdy by sobie nie życzyła.



BONUS !!!
Po dokonaniu wpłaty otrzymasz
gratisowo pełną wersję elektroniczną.



Dodano 2[zasłonięte]013-01 21:42
Zasady zwrotu towaru

Ten towar możesz zwrócić bez podania przyczyny. Masz 14 dni kalendarzowych na pisemne odstąpienie od umowy (np. poprzez e-mail). Podaj w nim: dane produktu, który chcesz zwrócić, swoje dane oraz termin otrzymania przez Ciebie towaru.

Na odesłanie produktu do sprzedającego masz 14 dni kalendarzowych od dnia odstąpienia od umowy. Sprzedawca wypłaci Ci pieniądze w ciągu 5 dni od otrzymania produktu.