Dane samedobre...
Regon 610[zasłonięte]747
NIP 776[zasłonięte]100-08
KONTO PKO BP 531[zasłonięte]397400[zasłonięte]50201[zasłonięte]401
KONTAKT: [zasłonięte]@samedobre.com.pl
Przy zakupie zakupie na kwotę 150 i wyżej zł – koszt wysyłki ponosi Sprzedający (nie dotyczy PAKIETÓW I KOMPLETÓW )
Wszystkim Klientom z Warszawy oraz okolic proponujemy odbiór osobisty zamówionych tytułów. Odbiory możliwe będą również w sobotę i niedzielę
Prosimy pamiętać o konieczności wcześniejszego uzgodnienia terminu i miejsca odbioru, tylko i wyłącznie telefonicznie
Numery telefonów dla odbiorów osobistych:
Centrum (Śródmieście) , Saska Kępa, Wola, Ochota, Żoliborz itp tel: 697 [zasłonięte] 488
Mokotów, Ursynów (PUNKT) Narbutta 20 tel: 507 [zasłonięte] 730
Brodno, Targówek (PUNKT) Nadwiślańska 5b/u2 (wejście Bartnicza róg Ogińskiego) tel: 501 [zasłonięte] 466
Wysyłkę realizujemy codziennie; czas wysyłki od 1 do 5 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty.
W niektórych przypadkach wysyłka może się przedłużyć do 7/9 dni roboczych.
Mądre zaufanie
Stephen M. R. Covey, Rebecca R. Merrill, Greg Link
Ponad milion egzemplarzy w 22 językach!
Jak w czasach kryzysu zaufania budować dobrobyt oraz wyzwalać energię i radość.
"Mądre zaufanie jest niewątpliwie jedną z najbardziej znaczących i nowatorskich książek naszych czasów".
Warren Bennis, psycholog, badacz problematyki przywództwa i biznesu
Autorzy przedstawiają istotną dla biznesu prawdę: zaufanie nie jest jedynie skutkiem ubocznym zawodowych relacji, czymś, co rodzi się niejako przypadkiem, lecz wartością - a nawet umiejętnością - dzięki której można prosperować. W jasny i przystępny sposób dzielą się historiami osób i firm, które odkryły, że wysoki poziom zaufania w relacjach owocuje nie tylko większymi zyskami i wpływami, ale także potęguje życiową energię i radość.
Sukces tych ludzi i organizacji w czasach kryzysu zaufania potwierdza, że wartość ta ma znaczenie. Mądre zaufanie opisuje pięć działań, jakie podejmują ludzie znakomicie prosperujący mimo trudnych rynkowych warunków, podczas gdy upada tak wiele firm.
"Zaufanie jest fundamentem biznesu i od dawna kluczową wartością w naszej firmie. Bez publicznego zaufania do naszej firmy i marki oraz bez wewnętrznego zaufania między współpracownikami i partnerami nie moglibyśmy prowadzić interesów. To proste. Jednak ciesząc się zaufaniem i nim obdarzając, mamy nieograniczone możliwości rozwoju".
Robert A. McDonald, prezes i dyrektor Procter & Gamble
Wydawca: Rebis
ISBN:[zasłonięte]978-8310-986-3
Oprawa: Miękka
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 342
Wymiary: 150 x 225