Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Mądra głowa - Przedszkolak (program edukacyjny)

18-06-2015, 17:44
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 38.90 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 38.90 zł     
Użytkownik Mudu_pl
numer aukcji: 5105241729
Miejscowość częstochowa
Zostało sztuk: 3    Licytowało: 1    Wyświetleń: 60   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Wersja językowa gry: Polska
Dodatkowe informacje: Folia
Granice wiekowe: Dla dzieci
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Mądra Głowa - Przedszkolak

Kolekcja łamigłówek dla dzieci w wieku 4-7 lat

Cześć! To my Wesołe Pojazdy – mieszkańcy świata Mądrej Głowy: parowóz, ciężarówka, autobus i inni. Chcielibyśmy zagrać z Tobą. Czy się zgadzasz? Odwiedzisz różne rejony naszego miasta i wiele się nauczysz. Na przykład łódź podwodna zapozna cię z różnymi kolorami, samolot pokaże ci swoje obrazki, parowóz zaś zagra z tobą w piłkę. Jesteśmy pewni, że zabawa z nami ci się spodoba, mamy też nadzieję, że odwiedzisz nas ponownie.

W mieście Wesołych Pojazdów znajdziesz do rozwiązania mnóstwo ciekawych zadań i łamigłówek. Całość jest zrealizowana w przyjaznej multimedialnej konwencji zabawnych gier.

Ciekawe i wciągające zadania oraz nielimitowana ilość prób pozwalają do woli bawić się w kolorowym świecie Mądrej Głowy. Przy okazji świetnej zabawy dzieci uczą się i nabywają potrzebne zdolności oraz umiejętności.

Mądra Głowa – przedszkolak, to kolekcja 27 multimedialnych gier i łamigłówek logicznych rozwijających umiejętność sprawnego myślenia i podejmowania decyzji.

Świeże i oryginalne pomysły gwarantują doskonałą zabawę i pełny rozwój potrzebnych zdolności. Efektem zabawy jest wydobycie i rozwój potencjału intelektualnego, a zdobyte doświadczenia, wiedza oraz umiejętności mają wszechstronne zastosowanie i są niezbędne w rozwoju dzieci.

Zadania zostały przygotowane specjalnie dla dzieci w wieku przedszkolnym.

Mądra Głowa - Przedszkolak”, to pakiet w skład którego wchodzą łamigłówki pochodzące z dwóch części programów z serii „Mądra głowa”:

  • Mądra głowa 4-6 lat - Zdolny przedszkolak
  • Mądra głowa 5-7 lat - Idę do szkoły
     

Opisy łamigłówek:

Zbiory: pomóż ciężarówkom zebrać dojrzałe owoce i nie zapomnij oddać kilku jabłek jeżom. Gra ćwiczy spostrzegawczość i umiejętność liczenia.

Ciężarówka: przyjrzyj się dokładnie kolejności ciężarówek na parkingu i odgadnij jakiej ciężarówki brakuje? Gra ćwiczy spostrzegawczość, umiejętność rozróżniania i logicznego myślenia.

Garaże: w tej grze musisz otworzyć wszystkie garaże, żeby to zrobić znajdź dwa samochody tego samego koloru. Gra ćwiczy pamięć i spostrzegawczość.

Nutki na niebie: tutaj czeka na ciebie siedem śmigłowców. Rozpoznaj te które wydają takie same dźwięki. Gra ćwiczy pamięć i rozpoznawanie dźwięków.

Podlewanie: jeże pilnie potrzebują Twojej pomocy. Koniecznie trzeba podlać grzyby, ale ilość wody jest ograniczona! Użyj jej wiec tak, by sprawiedliwie podlać wszystkie grzyby! Gra uczy logicznego myślenia.

Budowanie: przyjrzyj się dokładnie domowi na obrazku i spróbuj zbudować taki sam. Gra uczy spostrzegawczości i odwzorowywania, wyzwala kreatywność.

Spadochrony: samolot wypuszcza kostki na spadochronach. Wyłap je zanim wpadną do morza! Łap je w podanej kolejności. Gra kształtuje spostrzegawczość, szybkość i zręczność, umiejętność rozpoznawania cyfr.

Szkicownik: przyjrzyj się dokładnie obrazkowi po lewej stronie szkicownika. Spróbuj narysować taki sam po prawej stronie, używając kolorowych ołówków. Pamiętaj, że w razie pomyłki masz do dyspozycji gumkę. Gra uczy rozpoznawania kolorów, wyobraźni, spostrzegawczości i orientacji na płaszczyźnie.

Obrazki: przyjrzyj się dokładnie obrazkowi z tramwajami, a następnie dopasuj brakujące części obrazka. Gra ćwiczy pamięć, spostrzegawczość oraz umiejętności kojarzenia i dopasowywania.

Farby: nocą kolorowe tramwaje wracają do zajezdni. W ciemnościach wydają się szare. Spróbuj zapamiętać jakiego są koloru i pomaluj je we właściwy sposób. Gra ćwiczy spostrzegawczość i zdolność zapamiętywania.

Zajezdnia: pomóż kolorowym tramwajom dotrzeć do zajezdni w ich kolorze. Klikaj na zwrotnicach, a tramwaje pojadą drogą, którą one wskazują. Gra uczy rozpoznawania kolorów, myślenia i szybkiego podejmowania decyzji.

Droga: z widocznych elementów zbuduj drogę i pomóż taksówce zabrać wszystkich pasażerów. Gra ćwiczy kreatywność i bystrość umysłu.

Kostki: zbuduj z kolorowych kostek taką samą figurę jaka jest zbudowana z szarych. Postaraj się wykorzystać wszystkie dostępne kostki. Kolejne figury wybierasz klikając w samochody. Gra uczy wyobraźni przestrzennej, kreatywności i sprawności umysłu.

Wyścig: bierzesz udział w wyścigu taksówek, aby zakończyć wyścig musisz pokonać trzy okrążenia - do dzieła! Gra rozwija zręczność i sprawność, kształtuje spryt, ćwiczy szybkie myślenie.

Kra lodowa: usuń krę lodową, żeby utorować drogę twojemu statkowi. Szerokiej drogi - życzymy szczęścia tobie i twoim pasażerom pingwinom. Gra ćwiczy sprawne i logiczne myślenie.

Droga do domu: pomóż kapitanom pingwinom dotrzeć do ich statków. Najpierw wybierz pingwina, a następnie kliknij na statku, który do niego należy. Gra kształtuje spostrzegawczość, wytrwałość i determinację w dążeniu do celu.

Morska parada: w mieście ma się wkrótce odbyć morska parada. Żeby parada mogła się rozpocząć, umieść wszystkie statki tego samego koloru w rzędach. Klikaj na sąsiadujących statkach, żeby zamieniać je miejscami. Gra ćwiczy logiczne myślenie, umiejętność przewidywania i podejmowania decyzji.

Ocal ryby: woda w morzu stała się brudna i ryby nie mogą już w niej żyć. Zbierz wszystkie puszki i pojemniki, wówczas woda stanie się czysta i znów będą mogły żyć w niej ryby. Gra uczy: zręczności i spostrzegawczości, kształtuje świadomość w tematach ekologii i środowiska naturalnego.

Zabawa w chowanego: nurkowie i ośmiornice ukrywają się na dnie morza. Postaraj się zapamiętać, gdzie są. Znajdź nurków i pomóż im dotrzeć do łodzi podwodnej. Gra ćwiczy pamięć, spostrzegawczość i wytrwałość w dążeniu do celu.

Tubki z farbą: Teraz poznasz różne kolory i szybko nauczysz się ich nazw. Możesz zacząć od barwy czerwonej, żółtej i zielonej. Kliknij na tubce farby i wybierz kolor gry. Następnie kliknij na łodzi podwodnej i znajdź wszystkie inne łodzie podwodne w tym samym kolorze. Gra uczy spostrzegawczości oraz rozpoznawania i nazywania kolorów.

Labirynt: codziennie rano autobus zabiera dzieci do szkoły. Dziś jednak zgubił się w sieci, jaką tworzą ulice miasta. Pomóż autobusowi znaleźć wyjście z tego labiryntu. Gra uczy wyobraźni, logicznego myślenia, podejmowania decyzji.

Szkoła: codziennie rano dzieci jadą autobusami do szkoły. Zapamiętaj jakim autobusem przyjechało każde dziecko. Pomóż dzieciom wrócić do ich domów tymi samymi autobusami, którymi tutaj przyjechały. Gra ćwiczy: pamięć, wytrwałość w dążeniu do celu.

Przystanek autobusowy: zabierz dzieci na te przystanki autobusowe, na których powinny się znaleźć: dzieci w ubrankach czerwonych - na przystanek czerwony, dzieci w zielonych ubrankach - na zielony, dzieci w żółtych ubrankach - na przystanek żółty, dzieci w ubrankach niebieskich - na przystanek niebieski. Gra ćwiczy rozpoznawanie kolorów, dopasowywanie, zapamiętywanie i orientację przestrzenną.

Tęcza: pociąg z wielką przyjemnością zagra z tobą w piłkę. Będziesz rzucał piłkę, a pociąg będzie ją łapał parą ze swojego komina. To trudne zadanie! Gra ćwiczy zręczność i sprawność manualną, koordynację wzrokowo-ruchową.

Wagoniki: pociąg jest gotów do drogi. Brakuje jednak wagonów. Zwróć uwagę na kolejność, w jakiej wagony są połączone. Znajdź brakujące wagoniki, żeby uzupełnić skład pociągu. Gra ćwiczy spostrzegawczość i sprawność logicznego myślenia.

Konstruowanie pociągów: teraz masz zbudować pociąg z poszczególnych części. Aby to zrobić, użyjesz magnetycznego dźwigu. Masz również obrazek przedstawiający pociąg. Powodzenia! Gra ćwiczy wyobraźnię, kreatywność, umiejętności zapamiętywania i odtwarzania elementów.

Poniżej kilka przykładowych zrzutów ekranu:

Wymagania sprzętowe programu

Komputer typu PC z procesorem 1 GHz lub szybszym, system Windows XP/Vista/7/8.
Kontakt
Jeżeli masz jakieś wątpliwości, czy też pytania dotyczące naszych produktów, zadzwoń lub napisz, a z przyjemnością na nie odpowiemy.
Dane kontaktowe
Telefon: 570-[zasłonięte]-414
Napisz na GG
Nr GG:[zasłonięte]88064
Dane firmy
Basettm Sikorski Tomasz
ul. Botaniczna 29/23
42-216 Częstochowa
NIP: 949[zasłonięte]156-39
REGON: 240[zasłonięte]965