Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Mądra głowa - 4-6 lat - Zdolny przedszkolak

18-06-2015, 18:10
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 28.90 zł     
Użytkownik Mudu_pl
numer aukcji: 5105241038
Miejscowość częstochowa
Wyświetleń: 21   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 0.15 [kg]
Platforma: Tylko dla platformy PC
Rodzaj: BOX
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Mądra Głowa 4-6 lat - Zdolny przedszkolak

Cześć! To my Wesołe Pojazdy – mieszkańcy świata Mądrej Głowy: parowóz, ciężarówka, autobus i inni. Chcielibyśmy zagrać z Tobą. Czy się zgadzasz? Odwiedzisz różne rejony naszego miasta i wiele się nauczysz. Na przykład łódź podwodna zapozna cię z różnymi kolorami, samolot pokaże ci swoje obrazki, parowóz zaś zagra z tobą w piłkę. Jesteśmy pewni, że zabawa z nami ci się spodoba, mamy też nadzieję, że odwiedzisz nas ponownie.

W mieście Wesołych Pojazdów znajdziesz do rozwiązania mnóstwo ciekawych zadań i łamigłówek. Całość jest zrealizowana w przyjaznej multimedialnej konwencji zabawnych gier.

Ciekawe i wciągające zadania oraz nielimitowana ilość prób pozwalają do woli bawić się w kolorowym świecie Mądrej Głowy. Przy okazji świetnej zabawy dzieci uczą się i nabywają potrzebne zdolności oraz umiejętności.

Mądra Głowa to kolekcja 15 multimedialnych gier i łamigłówek logicznych rozwijających umiejętność sprawnego myślenia i podejmowania decyzji.

Świeże i oryginalne pomysły gwarantują doskonałą zabawę i pełny rozwój potrzebnych zdolności. Efektem zabawy jest wydobycie i rozwój potencjału intelektualnego, a zdobyte doświadczenia, wiedza oraz umiejętności mają wszechstronne zastosowanie i są niezbędne w rozwoju dzieci.

Mądra Głowa - Zdolny przedszkolak”, to:

  • 15 SUPER GIER I ŁAMIGŁÓWEK
  • ROZWÓJ ZDOLNOŚCI PRZEDSZKOLNYCH
  • SPRAWNOŚĆ I BYSTROŚĆ UMYSŁU

Zadania zostały przygotowane specjalnie dla dzieci w wieku przedszkolnym.

Opisy niektórych łamigłówek:

Nutki na niebie: tutaj czeka na ciebie siedem śmigłowców. Rozpoznaj te które wydają takie same dźwięki. Gra ćwiczy pamięć i rozpoznawanie dźwięków.

Podlewanie: jeże pilnie potrzebują Twojej pomocy. Koniecznie trzeba podlać grzyby, ale ilość wody jest ograniczona! Użyj jej wiec tak, by sprawiedliwie podlać wszystkie grzyby! – Gra uczy logicznego myślenia.

Budowanie: przyjrzyj się dokładnie domowi na obrazku i spróbuj zbudować taki sam. Gra uczy spostrzegawczości i odwzorowywania, wyzwala kreatywność.

Spadochrony: samolot wypuszcza kostki na spadochronach. Wyłap je zanim wpadną do morza! Łap je w podanej kolejności. Gra kształtuje spostrzegawczość, szybkość i zręczność, umiejętność rozpoznawania cyfr.

Szkicownik: przyjrzyj się dokładnie obrazkowi po lewej stronie szkicownika. Spróbuj narysować taki sam po prawej stronie, używając kolorowych ołówków. Pamiętaj, że w razie pomyłki masz do dyspozycji gumkę - Gra uczy rozpoznawania kolorów, wyobraźni i orientacji na płaszczyźnie, spostrzegawczości.

Kra lodowa: usuń krę lodową, żeby utorować drogę twojemu statkowi. Szerokiej drogi – życzymy szczęścia tobie i twoim pasażerom pingwinom. Gra ćwiczy sprawne i logiczne myślenie.

Droga do domu: pomóż kapitanom pingwinom dotrzeć do ich statków. Najpierw wybierz pingwina, a następnie kliknij na statku, który do niego należy. Gra kształtuje spostrzegawczość, wytrwałość i determinację w dążeniu do celu.

Morska parada: w mieście ma się wkrótce odbyć morska parada. Żeby parada mogła się rozpocząć, umieść wszystkie statki tego samego koloru w rzędach. Klikaj na sąsiadujących statkach, żeby zamieniać je miejscami. Gra ćwiczy logiczne myślenie, umiejętność przewidywania i podejmowania decyzji.

Ocal ryby: woda w morzu stała się brudna i ryby nie mogą już w niej żyć. Zbierz wszystkie puszki i pojemniki, wówczas woda stanie się czysta i znów będą mogły żyć w niej ryby. Gra uczy: zręczności i spostrzegawczości, kształtuje świadomość w tematach ekologii i środowiska naturalnego.

Zabawa w chowanego: nurkowie i ośmiornice ukrywają się na dnie morza. Postaraj się zapamiętać, gdzie są. Znajdź nurków i pomóż im dotrzeć do łodzi podwodnej. Gra ćwiczy pamięć, spostrzegawczość i wytrwałość w dążeniu do celu.

Tubki z farbą: Teraz poznasz różne kolory. I szybko nauczysz się ich nazw. Możesz zacząć od barwy czerwonej, żółtej i zielonej. Kliknij na tubce farby i wybierz kolor gry. Następnie kliknij na łodzi podwodnej i znajdź wszystkie inne łodzie podwodne w tym samym kolorze. Gra uczy spostrzegawczości oraz rozpoznawania i nazywania kolorów.

Labirynt: codziennie rano autobus zabiera dzieci do szkoły. Dziś jednak zgubił się w sieci, jaką tworzą ulice miasta. Pomóż autobusowi znaleźć wyjście z tego labiryntu. Gra uczy wyobraźni, logicznego myślenia, podejmowania decyzji.

Szkoła: codziennie rano dzieci jadą autobusami do szkoły. Zapamiętaj jakim autobusem przyjechało każde dziecko. Pomóż dzieciom wrócić do ich domów tymi samymi autobusami, którymi tutaj przyjechały. Gra ćwiczy: pamięć, wytrwałość w dążeniu do celu.

Przystanek autobusowy: zabierz dzieci na te przystanki autobusowe, na których powinny się znaleźć: dzieci w ubrankach czerwonych – na przystanek Czerwony, dzieci w zielonych ubrankach – Zielony, dzieci w żółtych ubrankach – na przystanek Żółty, dzieci w ubrankach niebieskich – na przystanek Niebieski. Gra ćwiczy rozpoznawanie kolorów, dopasowywanie, zapamiętywanie i orientację przestrzenną.

Przykładowe zrzuty ekranu:

Wymagania sprzętowe programu

Komputer typu PC z procesorem 1 GHz lub szybszym, system Windows XP/Vista/7/8.
Kontakt
Jeżeli masz jakieś wątpliwości, czy też pytania dotyczące naszych produktów, zadzwoń lub napisz, a z przyjemnością na nie odpowiemy.
Dane kontaktowe
Telefon: 570-[zasłonięte]-414
Napisz na GG
Nr GG:[zasłonięte]88064
Dane firmy
Basettm Sikorski Tomasz
ul. Botaniczna 29/23
42-216 Częstochowa
NIP: 949[zasłonięte]156-39
REGON: 240[zasłonięte]965