Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży.

12-07-2012, 9:27
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 43.50 zł     
Użytkownik tech28
numer aukcji: 2439837940
Miejscowość Poznań
Wyświetleń: 6   
Koniec: 02-07-2012 12:25:07

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2011
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Gadu-Gadu

Telefon: (061)[zasłonięte]853-49


Koszty wysyłki 0,00 zł.
Książka jest nowa,stan idealny.
Realizacja zakupu od ręki.



Tytuł:
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży


Autor:
A.K. Pradeep

Wydawnictwo:
Onepress

Opis:

W głowie klienta

Jak działa mózg i jak można wpływać na jego decyzje?
Jak poznać prawdziwe oczekiwania i potrzeby klientów?
Jak tworzyć przekazy reklamowe, produkty i marki, które pokochają klienci?


To lektura obowiązkowa dla wszystkich praktyków marketingu, którzy poszukują możliwości dalszego rozwijania się w swojej dziedzinie.
David Poltrack,
dyrektor ds. badań, CBS Corporation

Odwołując się do zasad neurobiologii i strategii marketingowych, dr Pradeep tworzy nową dziedzinę neuromarketingu, której dorobek znajduje zastosowanie we wszystkich kategoriach działalności marketingowej.
Rajiv Lal,
profesor Uniwersytetu Harvarda, specjalista w dziedzinie handlu detalicznego

Pradeep jest motorem jednego z wiodących światowych laboratoriów marketingowych, dlatego z jego koncepcji korzystają największe i najskuteczniejsze firmy
David Meerman Scott,
specjalista ds. tworzenia strategii marketingowych


Techniki "neuro" w sprzedaży i marketingu

Tradycyjny marketing jest jak wróżenie z fusów. Możesz przeprowadzać najściślejsze analizy, zatrudniać najwybitniejszych specjalistów i stosować najskuteczniejsze znane Ci marketingowe narzędzia, jednak wynik tych działań jest zwykle jedną wielką niewiadomą. Zamiast siedzieć nad pustą filiżanką po kawie i liczyć, że może zadziała kreatywna zgadywanka lub nieskuteczne oraz przestarzałe techniki badawcze, skorzystaj z doświadczeń liderów rynku i pozwól, by działała moc neuromarketingu! Dzięki niemu zyskasz dostęp do konkretnych i rzeczywistych potrzeb oraz oczekiwań konsumentów i zdobędziesz realną przewagę konkurencyjną na zatłoczonym i zaśmieconym rynku.

Niniejsza książka zdradza tajemnicę dotyczącą tego, w jaki sposób i dlaczego mózg kupuje. Czerpie ona ze źródła najnowszej wiedzy neurobiologicznej i zawiera praktyczne wskazówki dla przedstawicieli świata biznesu, specjalistów ds. marketingu, projektantów, twórców stron internetowych, copywriterów i grafików. Wreszcie zyskujesz dostęp do informacji, które kryją się głęboko w umysłach Twoich klientów — tak głęboko, że oni sami często nie potrafią wytłumaczyć swoich decyzji. Dowiedz się, jak wykorzystać założenia neuromarketingu do kształtowania strategii Twojej marki, jak zmieniać produkt i modyfikować ceny, jakie metody analizy zastosować, żeby opakowania wyróżniały się na półkach, oraz jak nakłonić klientów, by podczas zakupów sięgnęli po Twój produkt.

Jak stworzyć komunikat, który trafi do mózgu dzięki zaangażowaniu wszystkich pięciu zmysłów?
Jakie strategie efektywnie działają na konsumentów po sześćdziesiątce?
Jak wykorzystywać preferencje kobiecego mózgu?
Jakie konkretnie zachowania konsumenckie cechują mózg matki?
Jak nakłonić do współpracy neurony lustrzane?
Jak zwiększyć szanse na sukces i obniżyć ryzyko porażki przy wdrażaniu nowego produktu?
Jak podświadomość reaguje na przekaz emitowany przez telewizję, internet i platformy mobilne?
Jak stworzyć neurologicznie najskuteczniejszą treść dla portali społecznościowych?


Książke wysyłamy Priorytetem!


Przesyłke realizujemy natychmiast po otrzymaniu przelewu!

Wystawiamy faktury VAT!