Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży

02-06-2012, 18:16
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 37.90 zł     
Użytkownik ksiazkaBIZNESU
numer aukcji: 2330607376
Miejscowość Wrocław
Wyświetleń: 9   
Koniec: 17-05-2012 17:52:30

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2011
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży

A.K. Pradeep

Rok wydania: 2011, Stron: 256, Format: 158x235, Oprawa: twarda, Książka jest nowa

ilustracja


W głowie klienta

  • Jak działa mózg i jak można wpływać na jego decyzje?
  • Jak poznać prawdziwe oczekiwania i potrzeby klientów?
  • Jak tworzyć przekazy reklamowe, produkty i marki,
    które pokochają klienci?

To lektura obowiązkowa dla wszystkich praktyków marketingu, którzy poszukują możliwości dalszego rozwijania się w swojej dziedzinie.

David Poltrack,
dyrektor ds. badań, CBS Corporation


Odwołując się do zasad neurobiologii i strategii marketingowych, dr Pradeep tworzy nową dziedzinę neuromarketingu, której dorobek znajduje zastosowanie we wszystkich kategoriach działalności marketingowej.

Rajiv Lal,

profesor Uniwersytetu Harvarda, specjalista w dziedzinie handlu detalicznego


Pradeep jest motorem jednego z wiodących światowych laboratoriów marketingowych, dlatego z jego koncepcji korzystają największe i najskuteczniejsze firmy

David Meerman Scott,
specjalista ds. tworzenia strategii marketingowych


Techniki "neuro" w sprzedaży i marketingu


Tradycyjny marketing jest jak wróżenie z fusów. Możesz przeprowadzać najściślejsze analizy, zatrudniać najwybitniejszych specjalistów i stosować najskuteczniejsze znane Ci marketingowe narzędzia, jednak wynik tych działań jest zwykle jedną wielką niewiadomą. Zamiast siedzieć nad pustą filiżanką po kawie i liczyć, że może zadziała kreatywna zgadywanka lub nieskuteczne oraz przestarzałe techniki badawcze, skorzystaj z doświadczeń liderów rynku i pozwól, by działała moc neuromarketingu! Dzięki niemu zyskasz dostęp do konkretnych i rzeczywistych potrzeb oraz oczekiwań konsumentów i zdobędziesz realną przewagę konkurencyjną na zatłoczonym i zaśmieconym rynku.
Niniejsza książka zdradza tajemnicę dotyczącą tego, w jaki sposób i dlaczego mózg kupuje. Czerpie ona ze źródła najnowszej wiedzy neurobiologicznej i zawiera praktyczne wskazówki dla przedstawicieli świata biznesu, specjalistów ds. marketingu, projektantów, twórców stron internetowych, copywriterów i grafików. Wreszcie zyskujesz dostęp do informacji, które kryją się głęboko w umysłach Twoich klientów — tak głęboko, że oni sami często nie potrafią wytłumaczyć swoich decyzji. Dowiedz się, jak wykorzystać założenia neuromarketingu do kształtowania strategii Twojej marki, jak zmieniać produkt i modyfikować ceny, jakie metody analizy zastosować, żeby opakowania wyróżniały się na półkach, oraz jak nakłonić klientów, by podczas zakupów sięgnęli po Twój produkt.

  • Jak stworzyć komunikat, który trafi do mózgu dzięki zaangażowaniu wszystkich pięciu zmysłów?
  • Jakie strategie efektywnie działają na konsumentów po sześćdziesiątce?
  • Jak wykorzystywać preferencje kobiecego mózgu?
  • Jakie konkretnie zachowania konsumenckie cechują mózg matki?
  • Jak nakłonić do współpracy neurony lustrzane?
  • Jak zwiększyć szanse na sukces i obniżyć ryzyko porażki przy wdrażaniu nowego produktu?
  • Jak podświadomość reaguje na przekaz emitowany przez telewizję, internet i platformy mobilne?
  • Jak stworzyć neurologicznie najskuteczniejszą treść dla portali społecznościowych?


Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000. r., Nr 22, poz. 271 z późniejszymi zmianami), Klient może zrezygnować z zakupionego towaru, bez podania przyczyny, w ciągu 10 (dziesięciu) dni od daty odebrania przesyłki. Szczegółowe informacje na ten temat podane są w zakładce Prawa konsumenta, na stronie O mnie.