Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Mózg na zakupach. Neuromarketing ~WYPRZEDAŻ~ - 33%

20-10-2014, 11:20
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 31.49 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 31.49 zł     
Użytkownik mikipinki
numer aukcji: 4673947231
Miejscowość Bielsko-Biała
Licytowało: 1    Wyświetleń: 56   
Koniec: 20-10-2014 10:50:28

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2011
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

PAMIĘTAJ!!!

Książka jest NOWA stan IDEALNY!

 

PŁACISZ TYLKO CENĘ KUP TERAZ!

DARMOWA E-PRZESYŁKA POCZTĄ POLSKĄ GRATIS!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

HIT WYDAWNICZY !!!

 

 

TOTALNA WYPRZEDAŻ -33% !!!

47,00 -------> 31,49zł

 

 

Okładka książki

Tytuł oryginału: The Buying Brain: Secrets for Selling to the Subconscious Mind. eBook. Pdf

Autorzy: A. K. Pradeep

Rok wydania: 2011

Stron: 256

Tłumaczenie: Magda Witkowska

ISBN: 978-83-[zasłonięte]-3297-8

Format: 158x235

Oprawa: twarda

Książka jest nowa

W głowie klienta

  • Jak działa mózg i jak można wpływać na jego decyzje?
  • Jak poznać prawdziwe oczekiwania i potrzeby klientów?
  • Jak tworzyć przekazy reklamowe, produkty i marki, które pokochają klienci?


To lektura obowiązkowa dla wszystkich praktyków marketingu, którzy poszukują możliwości dalszego rozwijania się w swojej dziedzinie.
David Poltrack,
dyrektor ds. badań, CBS Corporation
Odwołując się do zasad neurobiologii i strategii marketingowych, dr Pradeep tworzy nową dziedzinę neuromarketingu, której dorobek znajduje zastosowanie we wszystkich kategoriach działalności marketingowej.
Rajiv Lal,
profesor Uniwersytetu Harvarda, specjalista w dziedzinie handlu detalicznego
Pradeep jest motorem jednego z wiodących światowych laboratoriów marketingowych, dlatego z jego koncepcji korzystają największe i najskuteczniejsze firmy
David Meerman Scott,
specjalista ds. tworzenia strategii marketingowych


Techniki "neuro" w sprzedaży i marketingu

Tradycyjny marketing jest jak wróżenie z fusów. Możesz przeprowadzać najściślejsze analizy, zatrudniać najwybitniejszych specjalistów i stosować najskuteczniejsze znane Ci marketingowe narzędzia, jednak wynik tych działań jest zwykle jedną wielką niewiadomą. Zamiast siedzieć nad pustą filiżanką po kawie i liczyć, że może zadziała kreatywna zgadywanka lub nieskuteczne oraz przestarzałe techniki badawcze, skorzystaj z doświadczeń liderów rynku i pozwól, by działała moc neuromarketingu! Dzięki niemu zyskasz dostęp do konkretnych i rzeczywistych potrzeb oraz oczekiwań konsumentów i zdobędziesz realną przewagę konkurencyjną na zatłoczonym i zaśmieconym rynku.

Niniejsza książka zdradza tajemnicę dotyczącą tego, w jaki sposób i dlaczego mózg kupuje. Czerpie ona ze źródła najnowszej wiedzy neurobiologicznej i zawiera praktyczne wskazówki dla przedstawicieli świata biznesu, specjalistów ds. marketingu, projektantów, twórców stron internetowych, copywriterów i grafików. Wreszcie zyskujesz dostęp do informacji, które kryją się głęboko w umysłach Twoich klientów — tak głęboko, że oni sami często nie potrafią wytłumaczyć swoich decyzji. Dowiedz się, jak wykorzystać założenia neuromarketingu do kształtowania strategii Twojej marki, jak zmieniać produkt i modyfikować ceny, jakie metody analizy zastosować, żeby opakowania wyróżniały się na półkach, oraz jak nakłonić klientów, by podczas zakupów sięgnęli po Twój produkt.

  • Jak stworzyć komunikat, który trafi do mózgu dzięki zaangażowaniu wszystkich pięciu zmysłów?
  • Jakie strategie efektywnie działają na konsumentów po sześćdziesiątce?
  • Jak wykorzystywać preferencje kobiecego mózgu?
  • Jakie konkretnie zachowania konsumenckie cechują mózg matki?
  • Jak nakłonić do współpracy neurony lustrzane?
  • Jak zwiększyć szanse na sukces i obniżyć ryzyko porażki przy wdrażaniu nowego produktu?
  • Jak podświadomość reaguje na przekaz emitowany przez telewizję, internet i platformy mobilne?
  • Jak stworzyć neurologicznie najskuteczniejszą treść dla portali społecznościowych?

Żródło: Wyd. ONEPRESS

 

 

 


 

 

Książka jest NOWA stan IDEALNY.

Wraz z każdą przesyłką otrzymasz PARAGON FISKALNY.

Na życzenie wystawiam Fakturę VAT.

Wysyłka GRATIS!

Książki ZAWSZE wysyłam w BARDZO BEZPIECZNYM OPAKOWANIU!!!

Oczywiście istnieje możliwość osobistego odbioru w Bielsku-Białej.

Serdecznie zapraszam do licytacji gwarantując rzetelną i szybką realizacę.






PAMIĘTAJ!

Kupując jednocześnie więcej książek na moich aukcjach

OSZCZĘDZASZ!

Za wszystkie zakupione książki zapłacisz jeszcze mniej!




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA INNE -----MOJE AUKCJE-----

GDZIE ZNAJDZIESZ WIELE CIEKAWYCH NOWYCH KSIĄŻEK

W SUPER CENACH!!!

SZUKASZ NOWEJ DOBREJ KSIĄŻKI?

W ATRAKCYJNEJ CENIE?

ZNAJDZIESZ JĄ NA MOICH AUKCJACH NA ALLEGRO!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TOTALNA WYPRZEDAŻ -33% !!!

47,00 -------> 31,49zł

 

 

 

 

 


 

 

 

UWAGA!!!

Książkę wysyłam NATYCHMIAST! po otrzymaniu zapłaty

lub


Serdecznie zapraszam!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Mózg na zakupach. Neuromarketing ~WYPRZEDAŻ~ - 33%