PAMIĘTAJ!!!
Książka jest NOWA stan IDEALNY!
PŁACISZ TYLKO CENĘ KUP TERAZ!
DARMOWA E-PRZESYŁKA POCZTĄ POLSKĄ GRATIS!
TOTALNA WYPRZEDAŻ -33% !!!
47,00zł -------> 31,49zł
Tytuł oryginału: The Buying Brain: Secrets for Selling to the Subconscious Mind. eBook. Pdf
Autorzy: A. K. Pradeep
Rok wydania: 2011
Stron: 256
Tłumaczenie: Magda Witkowska
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-3297-8
Format: 158x235
Oprawa: twarda
Książka jest nowa
To lektura obowiązkowa dla wszystkich praktyków marketingu, którzy poszukują możliwości dalszego rozwijania się w swojej dziedzinie. David Poltrack,dyrektor ds. badań, CBS Corporation
Odwołując się do zasad neurobiologii i strategii marketingowych, dr Pradeep tworzy nową dziedzinę neuromarketingu, której dorobek znajduje zastosowanie we wszystkich kategoriach działalności marketingowej. Rajiv Lal,profesor Uniwersytetu Harvarda, specjalista w dziedzinie handlu detalicznego
Pradeep jest motorem jednego z wiodących światowych laboratoriów marketingowych, dlatego z jego koncepcji korzystają największe i najskuteczniejsze firmy David Meerman Scott,specjalista ds. tworzenia strategii marketingowych
Tradycyjny marketing jest jak wróżenie z fusów. Możesz przeprowadzać najściślejsze analizy, zatrudniać najwybitniejszych specjalistów i stosować najskuteczniejsze znane Ci marketingowe narzędzia, jednak wynik tych działań jest zwykle jedną wielką niewiadomą. Zamiast siedzieć nad pustą filiżanką po kawie i liczyć, że może zadziała kreatywna zgadywanka lub nieskuteczne oraz przestarzałe techniki badawcze, skorzystaj z doświadczeń liderów rynku i pozwól, by działała moc neuromarketingu! Dzięki niemu zyskasz dostęp do konkretnych i rzeczywistych potrzeb oraz oczekiwań konsumentów i zdobędziesz realną przewagę konkurencyjną na zatłoczonym i zaśmieconym rynku.
Niniejsza książka zdradza tajemnicę dotyczącą tego, w jaki sposób i dlaczego mózg kupuje. Czerpie ona ze źródła najnowszej wiedzy neurobiologicznej i zawiera praktyczne wskazówki dla przedstawicieli świata biznesu, specjalistów ds. marketingu, projektantów, twórców stron internetowych, copywriterów i grafików. Wreszcie zyskujesz dostęp do informacji, które kryją się głęboko w umysłach Twoich klientów — tak głęboko, że oni sami często nie potrafią wytłumaczyć swoich decyzji. Dowiedz się, jak wykorzystać założenia neuromarketingu do kształtowania strategii Twojej marki, jak zmieniać produkt i modyfikować ceny, jakie metody analizy zastosować, żeby opakowania wyróżniały się na półkach, oraz jak nakłonić klientów, by podczas zakupów sięgnęli po Twój produkt.
Żródło: Wyd. ONEPRESS
Książka jest NOWA stan IDEALNY.
Wraz z każdą przesyłką otrzymasz PARAGON FISKALNY.
Na życzenie wystawiam Fakturę VAT.
Wysyłka GRATIS!
Książki ZAWSZE wysyłam w BARDZO BEZPIECZNYM OPAKOWANIU!!!
Oczywiście istnieje możliwość osobistego odbioru w Bielsku-Białej.
Serdecznie zapraszam do licytacji gwarantując rzetelną i szybką realizacę.
PAMIĘTAJ!
Kupując jednocześnie więcej książek na moich aukcjach
OSZCZĘDZASZ!
Za wszystkie zakupione książki zapłacisz jeszcze mniej!
ZAPRASZAM RÓWNIEŻ NA INNE -----MOJE AUKCJE-----
GDZIE ZNAJDZIESZ WIELE CIEKAWYCH NOWYCH KSIĄŻEK
W SUPER CENACH!!!
SZUKASZ NOWEJ DOBREJ KSIĄŻKI?
W ATRAKCYJNEJ CENIE?
ZNAJDZIESZ JĄ NA MOICH AUKCJACH NA ALLEGRO!
UWAGA!!!Książkę wysyłam NATYCHMIAST! po otrzymaniu zapłaty
lub
Serdecznie zapraszam!