Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Mózg na zakupach. Neuromarketing... [nowa]

11-03-2012, 13:49
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 41.20 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2114315913
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 4    Wyświetleń: 7   
Koniec: 12-03-2012 10:01:23
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży
A.K. Pradeep

Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978-83-[zasłonięte]-3297-8
  • liczba stron: 256
  • Okładka: twarda
  • Wydawnictwo: OnePress
  • Seria: exclusive
  • Wymiary: 158 x 235 mm
  • Data wydania: 2[zasłonięte]011-08
  • Opis

    W głowie klienta

    • Jak działa mózg i jak można wpływać na jego decyzje?
    • Jak poznać prawdziwe oczekiwania i potrzeby klientów?
    • Jak tworzyć przekazy reklamowe, produkty i marki, które pokochają klienci?


    To lektura obowiązkowa dla wszystkich praktyków marketingu, którzy poszukują możliwości dalszego rozwijania się w swojej dziedzinie.
    David Poltrack,
    dyrektor ds. badań, CBS Corporation
    Odwołując się do zasad neurobiologii i strategii marketingowych, dr Pradeep tworzy nową dziedzinę neuromarketingu, której dorobek znajduje zastosowanie we wszystkich kategoriach działalności marketingowej.
    Rajiv Lal,
    profesor Uniwersytetu Harvarda, specjalista w dziedzinie handlu detalicznego
    Pradeep jest motorem jednego z wiodących światowych laboratoriów marketingowych, dlatego z jego koncepcji korzystają największe i najskuteczniejsze firmy
    David Meerman Scott,
    specjalista ds. tworzenia strategii marketingowych


    Techniki "neuro" w sprzedaży i marketingu

    Tradycyjny marketing jest jak wróżenie z fusów. Możesz przeprowadzać najściślejsze analizy, zatrudniać najwybitniejszych specjalistów i stosować najskuteczniejsze znane Ci marketingowe narzędzia, jednak wynik tych działań jest zwykle jedną wielką niewiadomą. Zamiast siedzieć nad pustą filiżanką po kawie i liczyć, że może zadziała kreatywna zgadywanka lub nieskuteczne oraz przestarzałe techniki badawcze, skorzystaj z doświadczeń liderów rynku i pozwól, by działała moc neuromarketingu! Dzięki niemu zyskasz dostęp do konkretnych i rzeczywistych potrzeb oraz oczekiwań konsumentów i zdobędziesz realną przewagę konkurencyjną na zatłoczonym i zaśmieconym rynku.

    Niniejsza książka zdradza tajemnicę dotyczącą tego, w jaki sposób i dlaczego mózg kupuje. Czerpie ona ze źródła najnowszej wiedzy neurobiologicznej i zawiera praktyczne wskazówki dla przedstawicieli świata biznesu, specjalistów ds. marketingu, projektantów, twórców stron internetowych, copywriterów i grafików. Wreszcie zyskujesz dostęp do informacji, które kryją się głęboko w umysłach Twoich klientów - tak głęboko, że oni sami często nie potrafią wytłumaczyć swoich decyzji. Dowiedz się, jak wykorzystać założenia neuromarketingu do kształtowania strategii Twojej marki, jak zmieniać produkt i modyfikować ceny, jakie metody analizy zastosować, żeby opakowania wyróżniały się na półkach, oraz jak nakłonić klientów, by podczas zakupów sięgnęli po Twój produkt.
    • Jak stworzyć komunikat, który trafi do mózgu dzięki zaangażowaniu wszystkich pięciu zmysłów?
    • Jakie strategie efektywnie działają na konsumentów po sześćdziesiątce?
    • Jak wykorzystywać preferencje kobiecego mózgu?
    • Jakie konkretnie zachowania konsumenckie cechują mózg matki?
    • Jak nakłonić do współpracy neurony lustrzane?
    • Jak zwiększyć szanse na sukces i obniżyć ryzyko porażki przy wdrażaniu nowego produktu?
    • Jak podświadomość reaguje na przekaz emitowany przez telewizję, internet i platformy mobilne?
    • Jak stworzyć neurologicznie najskuteczniejszą treść dla portali społecznościowych?


    Patroni medialni:

    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa