Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Mózg na zakupach. Neuromarketing... [nowa]

11-03-2012, 13:38
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 41.60 zł     
Użytkownik BestselleryPL
numer aukcji: 2114008259
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 4    Wyświetleń: 6   
Koniec: 12-03-2012 07:54:14
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży

A.K. Pradeep

Dane:
  • ISBN:978-83-[zasłonięte]-3297-8
  • liczba stron: 256
  • okładka: twarda
  • wydawnictwo: OnePress
  • seria: exclusive
  • wymiary: 158 x 235 mm
  • Data wydania: 2[zasłonięte]011-08
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    W głowie klienta
    • Jak działa mózg i jak można wpływać na jego decyzje?
    • Jak poznać prawdziwe oczekiwania i potrzeby klientów?
    • Jak tworzyć przekazy reklamowe, produkty i marki, które pokochają klienci?


    To lektura obowiązkowa dla wszystkich praktyków marketingu, którzy poszukują możliwości dalszego rozwijania się w swojej dziedzinie.
    David Poltrack,
    dyrektor ds. badań, CBS Corporation
    Odwołując się do zasad neurobiologii i strategii marketingowych, dr Pradeep tworzy nową dziedzinę neuromarketingu, której dorobek znajduje zastosowanie we wszystkich kategoriach działalności marketingowej.
    Rajiv Lal,
    profesor Uniwersytetu Harvarda, specjalista w dziedzinie handlu detalicznego
    Pradeep jest motorem jednego z wiodących światowych laboratoriów marketingowych, dlatego z jego koncepcji korzystają największe i najskuteczniejsze firmy
    David Meerman Scott,
    specjalista ds. tworzenia strategii marketingowych


    Techniki "neuro" w sprzedaży i marketingu

    Tradycyjny marketing jest jak wróżenie z fusów. Możesz przeprowadzać najściślejsze analizy, zatrudniać najwybitniejszych specjalistów i stosować najskuteczniejsze znane Ci marketingowe narzędzia, jednak wynik tych działań jest zwykle jedną wielką niewiadomą. Zamiast siedzieć nad pustą filiżanką po kawie i liczyć, że może zadziała kreatywna zgadywanka lub nieskuteczne oraz przestarzałe techniki badawcze, skorzystaj z doświadczeń liderów rynku i pozwól, by działała moc neuromarketingu! Dzięki niemu zyskasz dostęp do konkretnych i rzeczywistych potrzeb oraz oczekiwań konsumentów i zdobędziesz realną przewagę konkurencyjną na zatłoczonym i zaśmieconym rynku.

    Niniejsza książka zdradza tajemnicę dotyczącą tego, w jaki sposób i dlaczego mózg kupuje. Czerpie ona ze źródła najnowszej wiedzy neurobiologicznej i zawiera praktyczne wskazówki dla przedstawicieli świata biznesu, specjalistów ds. marketingu, projektantów, twórców stron internetowych, copywriterów i grafików. Wreszcie zyskujesz dostęp do informacji, które kryją się głęboko w umysłach Twoich klientów - tak głęboko, że oni sami często nie potrafią wytłumaczyć swoich decyzji. Dowiedz się, jak wykorzystać założenia neuromarketingu do kształtowania strategii Twojej marki, jak zmieniać produkt i modyfikować ceny, jakie metody analizy zastosować, żeby opakowania wyróżniały się na półkach, oraz jak nakłonić klientów, by podczas zakupów sięgnęli po Twój produkt.
    • Jak stworzyć komunikat, który trafi do mózgu dzięki zaangażowaniu wszystkich pięciu zmysłów?
    • Jakie strategie efektywnie działają na konsumentów po sześćdziesiątce?
    • Jak wykorzystywać preferencje kobiecego mózgu?
    • Jakie konkretnie zachowania konsumenckie cechują mózg matki?
    • Jak nakłonić do współpracy neurony lustrzane?
    • Jak zwiększyć szanse na sukces i obniżyć ryzyko porażki przy wdrażaniu nowego produktu?
    • Jak podświadomość reaguje na przekaz emitowany przez telewizję, internet i platformy mobilne?
    • Jak stworzyć neurologicznie najskuteczniejszą treść dla portali społecznościowych?


    Patroni medialni:


    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.