Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Mów zawsze Tak! Jak zdobyć i zatrzymać klienta

02-09-2014, 12:07
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 29 zł     
Użytkownik Piotr26047
numer aukcji: 4481264347
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 3   
Koniec: 02-09-2014 11:20:22

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 0
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Nowa strona 3

Księgarnia PIM, Tychy, ul. Jana Pawła II 24

tel. 501 [zasłonięte] 370

519 [zasłonięte] 288

504 [zasłonięte] 187

[zasłonięte]@tlen.pl




Książkę wysyłam listem poleconym lub paczką w ciągu 1-3 dni roboczych po otrzymaniu wpłaty na
konto.

Na prośbę kupującego wystawiamy fakturę VAT.

W tytule przelewu proszę podać Nick z Allegro lub numer aukcji.


Odbiór osobisty:

Księgarnia PIM, Tychy

ul. Jana Pawła II 24

Wpłata na konto:

Invest Bank o/Katowice

92 [zasłonięte]01[zasłonięte]00 3000 [zasłonięte] 034406

lub

mBank

23 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 555118

Bez względu na ilość zakupionych książek koszt przesyłki doliczamy tylko raz i wynosi on maksymalnie 10 zł.
Mów zawsze Tak! Jak zdobyć i zatrzymać klienta
(oryginalnie: Just Say Yes!)
Nulman Philip R.

wydawnictwo EMKA
wydanie 2004 r.
ISBN: 83[zasłonięte]88607-X
Tłumaczenie: Romanek Arkadiusz
Format: 16.0x23.0cm, 240 stron
Oprawa: Miękka
Wydanie: 1

Opis książki Mów zawsze Tak! Jak zdobyć i zatrzymać klienta :
Niniejsza książka to praktyczny poradnik objaśniający w prosty sposób metody, których stosowanie pozwoli Ci zdobyć szacunek i uznanie klientów już Tobie wiernych i pozyskanie zupełnie nowych - na zawsze. Metody zaproponowane przez autora nie są łatwe do zastosowania, ale za to niezmiernie skuteczne.
Poniżej kilka rad autora:
- Życzenia klienta są ważniejsze niż stosowane w firmie zasady obsługi klienta.
- System obsługi klienta ma pomagać w ustalaniu i zaspokajaniu potrzeb klientów, a doskonała obsługa to sposób na zatrzymanie już posiadanych klientów i pozyskanie nowych
- Wszyscy pracownicy firmy powinni opanować i stosować metody zapewniające doskonałą obsługę klienta. Uprzejmość i grzeczność są nie do przecenienia.
- Zrozumienie celów działalności firmy i opanowanie sposobów, które zachęcą naszych najlepszych klientów do dalszych kontaktów to warunek sine qua non osiągnięcia sukcesu.