Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Lviv and Łódź at the Turn of 20th Century

13-06-2015, 7:44
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 22.50 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 5354600108
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 1   
Koniec: 13-06-2015 07:47:33

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Lviv and Łódź at the Turn of 20th Century
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]52598
Wymiar: 15.0x21.0cm
Nr wydania: -
Seria: -
Ilość stron: 140
Ocena: -
Waga: 0,19 kg
Indeks: 642[zasłonięte]01475KS
Rok wydania: 2013
Autor: Kobojek Elżbieta
Rodzaj okładki: Miękka
Stan: Nowa
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Opis książki

Podtytuł: Historical Outline and Natural Environment
The attempt to make a comparative study of Lviv and Łódź in search of certain regularities seems at the first glimpse rather farfetched, because apparently there are rather few analogies between the city of Lviv with its long history and multifunctional tradition and the monofunctional, rather young, industrial city of Łódź.

But deeper analysis shows that despite many differences in the course of the history of both cities, some common tendencies can be traced, such as dynamic demographic and spatial development in the second half of the 19th century based on introduction of railway transport, the building of socio-economic and spatial structures of these cities by multi-cultural local communities, and going through half-a-century period of centralized socialist economy after the Second World War.
Zobacz także...