1. Czas realizacji zamówienia natychmiastowy od zaksięgowania wpłaty, chyba że w opisach poszczególnych aukcji podano inny termin.
2. Po dokonaniu zakupu należy przesłać maila z wyborem formy płatności lub wypełnić formularz zakupu z Allegro.
3. Akceptowane sposoby płatności to: wpłata na konto lub przy odbiorze osobistym w kasie firmy.
4. Do wylicytowanej kwoty należy doliczyć koszt przesyłki.
5. Jeżeli adres do wysyłki jest inny niż w danych z Allegro proszę o przesłanie go w mailu. Proszę pamiętać o podaniu niku allegro oraz telefonu kontaktowego!
6. Do każdego zakupionego towaru dołączana jest faktura. W przypadku faktury na firmę proszę podać pełne dane wraz z NIP-em
7. Na zakupiony towar udzielamy 12 miesięcznej gwarancji producenta.
8. Komentarze są wystawiane po otrzymaniu komentarza od kupującego.
9. Udział w aukcji oznacza akceptację regulaminu
POSTĘPOWANIE W CZASIE ODBIORU PRZESYŁKI
Prosimy zawsze sprawdzać zawartość przesyłki w obecności kuriera, kurier ma obowiązek poczekać na rozpakowanie i sprawdzenie zawartości przesyłki.
W razie wystąpienia uszkodzeń towaru lub jakiegokolwiek braku - neleży przy odbiorze przesyłki zgłoscić szkodę kurierowi oraz sporządzić protokół szkody na miejscu. W przypadku braku takiego protokołu reklamacje z tytułu uszkodzenia nie będą uwzględniane. Jeśli kurier nie ma ze sobą druków, należy umówić się z nim na spisanie protokołu oraz zadwonić do firmy kurierskiej, aby zgłosić ten fakt. W protokole nalezy zaznaczyć, że szkoda została zgłoszona przy odbiorze (nie telefonicznie).
Natychmiastowa wymiana towaru jest możliwa, gdy:
- przesyłka była sprawdzona przy kurierze i został spisany protokół szkody.
- protokół zawiera informację, że szkoda została zgłoszona przy doręczeniu, nie telefonicznie.
- w protokole jest informacja, że przesyłka miała znaki ostrzegawcze (wszystkie przesyłki mają stosowne naklejki)
Jeśli protokół nie zawiera wszystkich tych informacji, towar jest wysyłany po uznaniu reklamacji przez firmę kurierską. Do protokołu szkody dołączone jest pismo reklamacyjne - w razie ew. reklamacji proszę wypełnić to pismo, jeżeli składają Państwo pismo reklamacyjne we własnym imieniu - jeżeli jednak życzą sobie Państwo złożyć reklamację za naszym pośrednictwem proszę pismo reklamacyjne pozostawić puste. "Siódemka" tel. (22)[zasłonięte]777 77
Aby złożyć reklamację, za naszym pośrednictwem nalezy przesłać nam oryginał protokołu szkody Pocztą Polską, mailem na adres [zasłonięte]@op.pl lub faxem nr (083)[zasłonięte]343-36