Na sprzedaz aluminiowa lodz wedkarska Lund 16 wraz z silnikiem Mercury 30KM czterosuwowym z 2006 roku,elektrycznym silnikiem Minn kota 55Lbs i przyczepka podlodziowa .
Lund to zdecydowanie najlepszy producent na swiecie lodzi aluminiowych, sa to mocne i niezawodne lodzie wykonane niezwykle starannie z blachy duraluminiowej o grubosci od 1,8mm do 2,2 mm.lodz jest lekka , jedna osoba woduje ja bez problemu , nadaje sie na duze zbiorniki wodne , "nie boi sie " fali , z powodzeniem moze byc tez wykorzystywana na rzekach ,zanurzenie jest minimalne .
Silnik jest b malo uzywany , praktycznie wyglada jak nowy.
Polecam ,kazdy wedkarz bedzie zachwycony walorami tej lodzi
Oferowana lodz jest bardzo rzadko spotykana w sprzedazy w usa ,niewiele osob chce sie takiej lodzi pozbywac.
Po wiecej informacji prosze dzwonic 733 [zasłonięte] 197
DANE TECHNICZNE:
Długość: 510cm
Szer. : 168 cm
Kadłub: aluminiowy
Napęd: Mercury 30KM czterosuw
+ elektryczny silnik Minn Kota 55 lbs
Zasilanie: akumulator
Zbiornik paliwa: 25L
WYPOSAŻENIE:
- 2 echosondy
- elektryczna pompa zęzowa
- oświetlenie nocne łodzi (dziób, rufa)
- rufowy silnik elektryczny
- dwa nowe fotele z uchwytami do zamocowania na lawkach
CALOSC W DOSKONALYM STANIE
Mozliwosc przetestowania na zalewie zegrzynskim
realizuje rowniez wysylke lodzi z usa na zamowienie
Zapraszam na inne moje aukcje
Chcialbym odpowiedziec na pare pytan , ktore zadawali mi kupujacy,.
Prezentowana lodz, jest wykonana z aluminium morskiego o najwyzszej wytrzymalosci, grubosc blachy wacha sie od 1,2 mm do 2,2m w zaleznosci od konstukcji , producenta i przeznaczenia. Wiele osob sadzi , ze lodzie aluminowe spawane sa lepsze od nitowanych pod wzgledem wytrzymalosci , nic bardziej mylnego, nie bede sie wdawal w szczegoly ,powiem tylko ze najmocniejsze lodzie produkowane przez najbardziej znane firmy takie chociazby jak Lund czy Alumacraft sa nitowane, odpowiedz na pytanie „dlaczego” od razu nasuwa sie chyba sama .Prawda jest,ze w USA lodzie spawane maja mniej wiecej tyle samo zwolennikow co lodzie nitowane ale to chyba tylko dlatego,ze spawane mozna dostac w nizszej cenie , dodam ,ze lodzie nitowane sa zdecudowanie latwiejsze w naprawie.
Wiele osob pyta dlaczego prezentuje lodzie bez kolumny kierowniczej , spiesze wyjasnic , tablica ,sterociag,przekladnia , kierownica zajmuje okolo 1/3 powierzchni uzytkowej lodzi a co za tym idzie zmniejsza sie komfort plywania i wedkowania, w Polsce malo kto wie ze sterowanie rumplem moze byc rownie latwe jak sterowanie z kierownica , na stopie kazdego silnika jest trim , ktory latwo ustawic tak , ze silnik na pelnym ciagu nie bedzie ciagnal w jedna lub druga strone ,o latwosci manewrowania lodzia sterowana rumplem chyba nie trzeba mowic.
Lodz sterowana rumplem zdecydowanie bardziej nadaje sie do trollingu niz lodz z kierownica