LuK KOŁO DWUMASOWE
AUDI A4 VW PASSAT SUPERB 1,9TDI 00-
Wersja silnika
|
|
dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
|
|
Wyposażenie pojazdu
|
|
dla pojazdów z manualną skrzynią biegów
|
|
artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2
|
|
z zestawem żrubowym
|
|
Maks. kąt przyłożenia [stopień]
|
|
16
|
|
Liczba zębów (oznaczenie maks. kąta przyłożenia)
|
|
6
|
|
maks. luz pochylenia [mm]
|
|
1,6
|
|
artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2
|
|
Tarczka regulująca tarcie
|
|
Liczba otworów do mocowania
|
|
6
|
|
artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca
|
|
bez łożyska prowadzącego
|
|
SVHC
|
|
Substancje SVHC niedostępne!
|
NUMERY OEM : 038 [zasłonięte] 266
Aby zapewnić równomierną pracę silnika, na jego wale korbowym zamontowany jest duży odlew – koło zamachowe. Przechwytuje ono energię kinetyczną, a następnie przekazuje ją dalej. Na kole zamachowym znajduje się specjalne koło zębate, tzw. wieniec, który służy do uruchamiania silnika. Bok koła zamachowego jest powierzchnią cierną, która łączy się z tarczą sprzęgła. W środku koła zamachowego znajduje się łożysko pilotujące wałka sprzęgłowego.
Dwumasowe koło zamachowe
Drgania pojazdu, które występują w sposób nieunikniony przy niskich prędkościach, są odczuwane przeważnie jako stukot lub zgrzytanie. Na początku lat 80-tych firma LuK opracowała nowatorskie rozwiązanie - dwumasowe koło zamachowe, które całkowicie eliminowało te objawy. Aktualnie jest ono zastosowane w co czwartym pojeździe europejskim. Firma LuK dostarcza je ponad 20 producentom pojazdów.
Dwumasowe koło zamachowe spełnia dwa zadania. Utrzymuje wieniec koła zamachowego do uruchomienia silnika i wytłumia cały układ napędowy. Tarcza koła zamachowego jest podzielona na dwie masy, które obracają się względem siebie pod kątem do 120° za pośrednictwem łożyska. Dwie rozłączone masy są sprzęgnięte z sobą za pomocą układu sprężyn obwodowych. Zapewnia to nie tylko tłumienie hałasu, ale także komfortową jazdę z niską prędkością w celu obniżenia zużycia paliwa.
ZASTOSOWANIE :
Oznaczenie | Rok budowy | Okres montażu | kW | KM | ccm
AUDI - A4 (8D2, B5) - 1.9 TDI 03.00-11.00 85 [zasłonięte] 1896
AUDI - A4 Avant (8D5, B5) - 1.9 TDI 03.00-09.01 85 [zasłonięte] 1896
AUDI - A4 (8E2, B6) - 1.9 TDI 05.01-12.04 74 [zasłonięte] 1896
AUDI - A4 (8E2, B6) - 1.9 TDI 06.04-12.04 85 [zasłonięte] 1896
AUDI - A4 (8E2, B6) - 1.9 TDI 11.00-12.04 96 [zasłonięte] 1896
AUDI - A4 Avant (8E5, B6) - 1.9 TDI 11.01-12.04 74 [zasłonięte] 1896
AUDI - A4 Avant (8E5, B6) - 1.9 TDI 06.04-12.04 85 [zasłonięte] 1896
AUDI - A4 Avant (8E5, B6) - 1.9 TDI 09.01-12.04 96 [zasłonięte] 1896
AUDI - A6 (4B, C5) - 1.9 TDI 07.00-01.05 85 [zasłonięte] 1896
AUDI - A6 (4B, C5) - 1.9 TDI 08.01-01.05 96 [zasłonięte] 1896
AUDI - A6 Avant (4B, C5) - 1.9 TDI 07.00-01.05 85 [zasłonięte] 1896
AUDI - A6 Avant (4B, C5) - 1.9 TDI 08.01-01.05 96 [zasłonięte] 1896
SKODA - SUPERB (3U4) - 1.9 TDI 08.02-10.05 74 [zasłonięte] 1896
SKODA - SUPERB (3U4) - 1.9 TDI 10.05-05.07 77 [zasłonięte] 1896
SKODA - SUPERB (3U4) - 1.9 TDI 01.07-03.08 85 [zasłonięte] 1896
SKODA - SUPERB (3U4) - 1.9 TDI 02.02-03.08 96 [zasłonięte] 1896
VW - PASSAT (3B2) - 1.9 TDI 02.00-11.00 74 [zasłonięte] 1896
VW - PASSAT (3B2) - 1.9 TDI 08.98-11.00 85 [zasłonięte] 1896
VW - PASSAT Variant (3B5) - 1.9 TDI 02.00-11.00 74 [zasłonięte] 1896
VW - PASSAT Variant (3B5) - 1.9 TDI 08.98-11.00 85 [zasłonięte] 1896
VW - PASSAT (3B3) - 1.9 TDI 11.00-05.05 74 [zasłonięte] 1896
VW - PASSAT (3B3) - 1.9 TDI 11.00-05.05 96 [zasłonięte] 1896
VW - PASSAT (3B3) - 1.9 TDI 4motion 11.00-05.05 96 [zasłonięte] 1896
VW - PASSAT Variant (3B6) - 1.9 TDI 11.00-05.05 74 [zasłonięte] 1896
VW - PASSAT Variant (3B6) - 1.9 TDI 11.00-05.05 96 [zasłonięte] 1896
VW - PASSAT Variant (3B6) - 1.9 TDI 4motion 11.00-05.05 96 [zasłonięte] 1896
JEŻELI NIE JESTEŚ PEWIEN CZY WYBRANY PRODUKT BĘDZIE PASOWAŁ TO TWOJEGO SAMOCHODU MOŻESZ TO ZWERYFIKOWAĆ W TYM !! KATALOGU !!
BĄDZ SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI POMOŻEMY CI SPRAWDZIĆ I ODSZUKAĆ WSZELKIE POTRZEBNE CI CZĘŚCI DO TWOJEGO AUTA ZNAJDUJĄCE SIĘ NA NASZYCH POZOSTAŁYCH AUKCJACH !