Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

LOUSI VUITTON MARC JACOBS... historia marki, mody

23-01-2014, 20:16
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 259 zł     
Użytkownik houseofalbums
numer aukcji: 3891041424
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 5   
Koniec: 23-01-2014 20:12:13

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

         

Kontakt

House of Albums
ul. Zwierzyniecka 17
31-103 Kraków
mail: [zasłonięte]@houseofalbums.pl
tel: +48 12 [zasłonięte] 63

Koszty transportu

KURIER
- do 4,00 kg: 17 zł
- od 4,00 do 14,00 kg: 19 zł
- powyżej 14,00 kg: 33 zł

POCZTA POLSKA
- do 0,8 kg: 11 zł
- od 0,8 do 1,8 kg: 13 zł
- od 1,8 do 4,8 kg: 14,50 zł
- od 4,8 do 9,8 kg: 20,50 zł
- powyżej 9,8 kg: 30 zł

Odbiór osobisty - bezpłatny

Niestety nie wysyłamy towaru za pobraniem.

Dane do przelewu

IdeaBank 51 1950 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0010642 [zasłonięte] 729102


House of Albums Natalia Maryńczak
ul. Olszanicka 12A
30-241 Kraków

Regulamin

Zapoznaj się z regulaminem

Regulamin

House of Albums to krakowska księgarnia oraz sklep internetowy. Proponujemy kilka tysięcy albumów z zakresu architektury, fotografii, malarstwa, dizajnu, filmu, muzyki, przyrody i wielu innych dziedzin. Oferta zawiera nie tylko zagraniczne wydawnictwa, ale też szeroki wybór tytułów z pracami polskich artystów. Ważną częścią naszej działalności jest udostępnianie niezwykłych i trudnych do zdobycia wydawnictw, książek artystycznych, wydawnictw festiwalowych oraz tego, co mieści się w szeroko pojętym self-publishingu. Ponadto w HoA można znaleźć starannie wyselekcjonowane książki dla najmłodszych czytelników – bajki, opowiadania oraz książki o sztuce napisane specjalnie z myślą o dzieciach. Księgarnia realizuje indywidualne zamówienia klientów. Jest miejscem spotkań, dyskusji, wystaw i warsztatów. Zapraszamy!

Nazwa przedmiotu

LOUSI VUITTON / MARC JACOBS: IN ASSOCIATION WITH THE MUSSE DES ARTS DECORATIFS, PARIS

Opis przedmiotu

Louis Vuitton / Marc Jacobs wydawnictwa Rizzoli to pozycja traktująca o historii i współczesnych losach jednej z najbardziej udanych i uznanych marek na świecie. Pierwsza połowa książki autorstwa Pameli Golbin dotyczy genezy i początkowej fazy rozwoju frimy. Opowiada historię warsztatu rzemieślniczego produkującego torby, walizy, itp. dla elit i szlachty francuskiej. Druga część tej pozycji analizuje rolę Marca Jacobsa jako dyrektora kreatywnego firmy od 1997 roku, który wprowadził firmę w nowy wymiar nawiązując współpracę z artystami i projektantami, jak: Takashi Murakami, Richard Prince, Stephen Sprouse oraz tworząc linię odzieżową dla marki. Polecamy jako ciekawe studium innowacji, oraz ewolucji tej elitarnej firmy.

This fascinating publication presents the roles two men have played in turning a small workshop in nineteenth-century Paris into one of the most successful and recognized brands in the world. 

Known for both craftsmanship and must-have high design, Louis Vuitton the luxury house was started by its eponymous founder in 1854. The first half of this publication traces the innovations by Vuitton, who turned the little-known guild profession of emballeur (packer) into the foremost luxury trunk maker in Paris, with a clientele that included in his lifetime the French nobility as well as the elite of a prosperous empire. Prime and never-before-seen examples of Vuitton’s craftsmanship, along with the fashion that went into them, are the highlights of these chapters. The second half of the book examines the role of Marc Jacobs as Louis Vuitton’s creative director (since 1997), who took the Louis Vuitton house into a new era with a series of collaborations with artists and designers—such as Takashi Murakami, Richard Prince, and Stephen Sprouse—as well as designing a line of highly successful and desired clothing for the company.

By examining two divergent but often similar careers one hundred years apart, Louis Vuitton / Marc Jacobs is not only a layered study of the evolution of a luxury brand in the past 150 years but also a celebration of technical and design innovations in the new century.

Ta fascynująca publikacja przedstawia role obaj grali w przekształcaniu mały warsztat w Paryżu, XIX-wiecznej do jednego z najbardziej udanych i uznanych marek na świecie.

Znany zarówno dla rzemiosła i musisz mieć wysoki design, Louis Vuitton luksusowy dom został uruchomiony przez tytułowego założyciela w 1854 roku.Pierwsza połowa tej publikacji śledzi innowacje przez Vuitton, który okazał się mało znany zawód Cechu emballeur (packer) do czołowego producenta bagażnika luksusowych w Paryżu, z klientów, który obejmował w swoim życiu szlachty francuskiej, jak i elity prosperującej imperium. Prime i nigdy wcześniej nie widział przykłady rzemiosła Vuitton, wraz z modą, która była w nich, to zalety tych rozdziałach.Druga połowa książki analizuje rolę Marc Jacobs jako dyrektor kreatywny Louis Vuitton (od 1997), który objął Louis Vuitton dom w nową erę z serii kolaboracji z artystami i projektantami, takimi jak Takashi Murakami, Richard Prince, i Stephen Sprouse, jak również projektowanie linii bardzo udany i pożądany odzieży dla firmy.

Badając dwa rozbieżne, ale często podobne kariery sto lat od siebie, Louis Vuitton / Marc Jacobs nie tylko warstwowe badanie ewolucji luksusowej marki w ciągu ostatnich 150 lat, ale również święto innowacji technicznych i design w nowym stuleciu.

Tagi: walizka; torby; portfele; bagaże; waliza; portmonetka; sakiewka; projektowanie mody; Takashi Murakami; Richard Prince; Stephen Sprouse; ubrania; moda; Pamela Golbin; Rizzoli

Zdjęcia przedmiotu

LOUSI VUITTON / MARC JACOBS: IN ASSOCIATION WITH THE MUSSE DES ARTS DECORATIFS, PARIS

Dane techniczne

autor:Pamela Golbin
język:angielski
liczba stron:300
oprawa:twarda
rok wydania:2012
wydawnictwo:Rizzoli
wymiary:30 x 26 x 3,6 cm
waga:2,500 kg