Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Lost oddysey xbox 360

10-05-2014, 20:18
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 24 zł     
Użytkownik Lehlerex
numer aukcji: 4201088300
Miejscowość Gdynia
Wyświetleń: 9   
Koniec: 10-05-2014 20:13:16

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Lost Odyssey jest nowym projektem japońskiego autora nazwiskiem Hironobu Sakaguchi, czyli ojca kultowej serii Final Fantasy. Omawiany produkt stanowi jeden z dwóch (obok Blue Dragon) debiutanckich elektroniczno-rozrywkowych przedsięwzięć studia Mistwalker, założonego przez wspomnianego wizjonera rodem z kraju samurajów. Ponadto w proces developingu zaangażowano trójkę znakomitych artystów z Japonii – scenariusz przygotował Kiyoshi Shigematsu, powstawanie grafiki w stylu manga nadzorował Takehiko Inoue, natomiast Nobuo Uematsu (twórca ścieżki dźwiękowej wielu gier ze stajni Square Enix) skomponował nastrojową muzykę.

Niniejsze dzieło reprezentuje gatunek cRPG w dalekowschodniej konwencji. Oznacza to zatem, iż autorzy zaserwowali nam hybrydę epickiej fabuły, dynamicznej walki, bajecznej oprawy wizualnej etc. W roli głównego bohatera obsadzono osobnika imieniem Kaim Argoner - nieśmiertelnego i potrafiącego przejmować kontrolę nad mocą pokonanych wrogów. Naturalnie obok wspomnianego awanturnika występują inne postaci (np. wiecznie żyjąca Seth, czyli niewiasta o niebieskich włosach), którymi kierujemy w ramach wirtualnej drużyny.

Zaprezentowane w Lost Odyssey uniwersum, niczym w przypadku Final Fantasy VII, łączy elementy typowo fantastyczne (czary, zwierzęta przypominające smoki etc.) z motywami futurystycznymi (wysoko rozwinięta technologia). Dodatkowo kluczową funkcję w scenariuszu spełnia tajemnicza magiczna laska, będąca źródłem niewyobrażalnej potęgi. Warto zauważyć, że spory potencjał, drzemiący w konsoli Microsoft Xbox 360, pozwolił developerom przykładowo na zaimplementowanie realistycznie działającego systemu fizycznego, dzięki któremu ukazywana na ekranie animacja jest wyjątkowo atrakcyjna dla oka widza.