Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Lord of the Rings: The Battle for Middle Earth II

18-01-2012, 14:18
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: 32 zł     
Użytkownik rysiek_lubicz
numer aukcji: 2035949901
Miejscowość Kopisk
Licytowało: 6    Wyświetleń: 114   
Koniec: 15-01-2012 18:00:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Wersja językowa gry: Angielska
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha



Gra Xbox 360
The Lord of the Rings: The Battle for Middle-Earth II- gra RPG

 
Gra w oryginalnym pudełku z instrukcją

Chętnie odpowiem na wszelkie pytania, zapraszam do kontaktu poprzez Pytanie do sprzedającego
Zobacz również pozostałe moje aukcje
Sequel popularnej pecetowej strategii czasu rzeczywistego (RTS) pt. The Lord of the Rings: The Battle for Middle-Earth. Całość bazuje zarówno na kultowej, książkowej trylogii J.R.R. Tolkiena, jak i na jej kinowych adaptacjach w reżyserii Petera Jacksona. Za przygotowanie „dwójki” ponownie odpowiadają pracownicy studia developerskiego Electronic Arts Los Angeles (twórcy m.in. Command & Conquer: Generals).
Sequel popularnej pecetowej strategii czasu rzeczywistego (RTS) pt. The Lord of the Rings: The Battle for Middle-Earth. Całość bazuje zarówno na kultowej, książkowej trylogii J.R.R. Tolkiena, jak i na jej kinowych adaptacjach w reżyserii Petera Jacksona. Za przygotowanie „dwójki” ponownie odpowiadają pracownicy studia developerskiego Electronic Arts Los Angeles (twórcy m.in. Command & Conquer: Generals).

Fabuła opisywanego tytułu przenosi graczy na północne tereny Śródziemia, gdzie siły złego Saurona (armie Goblinów, Mordoru i Isengardu) walczą z połączonymi wojskami Elfów, Krasnoludów oraz „Ludzi z Zachodu” (Rohan plus Gondor). Twórcy przygotowali do przejścia po piętnaście scenariuszy przypadających na każdą stronę konfliktu w kampanii single-player. Jak przystało na sequel z prawdziwego zdarzenia, w The Battle for Middle-Earth II nie zabrakło szeregu nowych jednostek, którymi przychodzi graczom kierować podczas rywalizacji (krasnoludzka piechota, czarodzieje Elfów, wojacy Goblinów etc.), a także dobrze znanych awanturników, którzy zasilają oddziały prowadzonej armii (podczas rozgrywki zauważamy m.in. Elronda, Arwenę, Daina, Glorfindela, czy Haldira).

W grze pojawiła się możliwość tworzenia własnego bohatera (ustalamy wygląd, wybrane atrybuty, posiadany ekwipunek etc.) i kierowania jego stopniowym rozwojem. Zebrane punkty doświadczenia, po rozdzieleniu na umiejętności czy inne atrybuty sprawią, iż staje się on coraz potężniejszy w miarę postępów w rozgrywce. Podwojeniu uległa również liczba czarów dostępnych do wykorzystania, nie wspominając o orężu i przedmiotach, z których gracze korzystają podczas wirtualnych zmagań. Usunięto także „mankament” pierwszej odsłony gry, związany z ograniczonym miejscem na stawianie nowych budynków. Teraz tylko od nas zależy, gdzie umieszczamy swoje bazy.

O ile akcja pierwszej części rozgrywała się jedynie na lądzie, tak tutaj doszły również działania na morzu (bitwy okrętów, desanty wojsk etc.). W programie dostępne są statki transportowe i wojskowe, jakimi należy z powodzeniem dowodzić („Białe Okręty” po stronie Elfów, „Czarne Statki” i „Korsarze” po stronie sił Saurona). Twórcy postarali się także o rozmaite usprawnienia trybu rozgrywki wieloosobowej programu (doszły nowe opcje rywalizacji, poprawiono komunikację z serwerami itd.).

Za efekty audiowizualne w The Lord of the Rings: The Battle for Middle-Earth II ponownie odpowiada, znany z oryginalnej pozycji, silnik o nazwie SAGE. Uległ on jednak sporym przeróbkom i dopracowaniu, dzięki czemu z powodzeniem obsługuje większą ilość jednostek pojawiających się na ekranie (poszczególne oddziały wyglądają lepiej i co ważniejsze, realistycznej), czy obszary morskie.