Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

LONCIN 249cc - SILNIK LC172MM - WSZYSTKIE CZĘŚCI*

15-07-2015, 8:04
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 2 800 zł     
Użytkownik george05
numer aukcji: 5503423689
Miejscowość koszalin
Wyświetleń: 69   
Koniec: 15-07-2015 07:51:58

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

dźwignia

 

 

SILNIK - LONCIN LC172MM - CB250,

(4 biegi+wsteczny)

 

 

Specyfikacja techniczna:

* model silnika: LC172MM – CB250;

* pojemność: 249cc;

* moc (kW/obr.min.): 14.5/8000;

* moment obrotowy (N.m/obr.min.): 19.3/7500;

* stopień sprężania: 9.5:1;

* chłodzenie: cieczą;

* średnica cylindra x skok tłoka (mm): 70.01*61.2;

* ciśnienie sprężania (kg/cm2): 11.0-14.0 (156.5-199 psi);

* luz zaworowy (ssący / wydechowy ): 0,05/0.07mm;

* świeca zapłonowa: NGK-DR8EA – 0.65 -0.7 mm;

* dynamiczny kąt wyprzedzenia zapłonu (°): 30±2;

* statyczny kąt wyprzedzenia zapłonu (°): 10±1;

* wolne obroty silnika (min.): 1500±150;

* pojemność oleju w silniku (L): 0.9;

* rodzaj oleju - lato / zima: 10W/30-SE ; 15W/40-SE;

* zużycie paliwa min. (≤ g / kWh): 400;

* maksymalna głośność silnika db(A) ≤: 85;

* skrzynia biegów: manualna (R-N-1-2-3-4);

* zapłon: CDI – DC, moduł tuningowy;

* waga silnika netto (kg): 33

* rozmiary silnika (mm): 350*340*445;

* gaźnik: MIKUNI VM26 - opcja dodatkowa.

 

 

UWAGA: Oferowany towar jest fabrycznie nowy, pozbawiony wszelkich wad ukrytych, cena dotyczy kompletnego silnika zgodnie z opisem.

 

 

Poza tym posiadamy wiele innych części do silnika model:

* LC172MM-CB250;

* LC170MM-CB250;

* LC170MM-2-CB250;

* 170MM-CB250;

* 172MM-CB250;

* LC163ML- 200cc;

* Zongshen - ZS170MM-2 - CB250;

* SHINERAY- LC178FMN-300cc.



*

* głowica kpl. Shineray 300cc - LC178FMN ;

 

* cylinder silnika Ø70.01;

 

* tłok Ø69.95 x 47.5 mm kpl.;

 

* tłok Ø63 x 49 (wys.) mm kpl.(LC163ML - 193.2 ml) ;

 

* pierścienie tłoka kpl.;

* uszczelka pod głowicę Ø70;

 

* zestaw uszczelek silnika kpl (5 szt.);

* uszczelka pod głowicę + uszczelka pod cylinder;

* zawór ssacy Ø34;

* zawór wydechowy Ø28.5;

 

* dźwigienki zaworów kpl.(2szt.);

 

* uszczelniacze zaworów;

 

* napinacz łańcuszka rozrządu;

* prowadnice(ślizgi) łańcuszka rozrządu:
220 x 175 mm;

* łańcuszek rozrządu - 104 ogniwa;

 

* łańcuszek rozrządu: (166FMM, LC166FMM, ZS169FMM), 

* pompa wodna;

 

* zębatka pompy wodnej (21z);

* pompa olejowa: 39z/37z;

 

* sprzęgło kpl. 70z, Ø126.5;

* zębatka zdawcza sprzęgła - 21/19z, Ø42, wys. 26 mm;

* sprzęgło kpl. 73z zębatka 18z, Ø130;

* zębatka zdawcza sprzęgła - 18/19z, Ø37, wys. 26 mm;

*
kosz sprzęgła 70z, Ø126.5;

* kosz sprzęgła 73z; Ø130;

 

* tarczki sprzęgła: gr. 3.05 mm;

 

* podkładka wew. kosza sprzęgłowego (gwiazda);


* pokrywa silnika lewa przód;

* pokrywa silnika lewa tył (zębatki zdawczej);

 

* simmering wałka zębatki zdawczej: Ø20*34*7*;

 

* simmering wałka zębatki zdawczej: Ø20*35*7*;

 

* zębatka zdawcza: 520H-12z,

* zębatka zdawcza: 428H - 12z,13z,14z,15z,16z;

* zabezpieczenie zębatki zdawczej Ø20;


* pokrywa silnika prawa;

* wentylator chłodnicy;

* chłodnica;

* korek chłodnicy;

 

* czujnik tem. wody (88°ON);

* koło zębate sprzęgła CF250;

* łożysko sprzęgła rozrusznika CF250;

* sprzęgło rozrusznika (CF250 – 57z);

* króciec ssący gaźnika
Ø30, Ø27;

* gaźnik Mikuni VM26;

* filtr oleju metalowy;

* filtr powietrza.
*
* głowica silnika kpl. LC170MM, LC172MM;

* wałek rozrządu: LC170MM, LC166FMM, 166FMM, LC163FMM - 92 mm;

* wałek rozrządu: LC172MM-102 mm;

 

* pokrywa głowicy z dźwigienkami;

 

* zębatka wałka rozrządu: 34z;

 

* zębatka rozrządu (wał korbowy): 17z;

 

* pokrywa (CDI) zębatki wałka rozrządy (uszczelka, o-ring);

 

* wał korbowy kpl. LC170MM -LC172MM 250cc;

 

* wał korbowy kpl. 163ML - LC163ML 200cc (22z, 19F, 17mm);

 

* zębatka pośrednia rozrusznika duża (62z/18z) LC170MM;

* zębatka pośrednia rozrusznika mała(17z/12z/44z-sprzęgło jednokierunkowe);


*
zębatka pośrednia rozrusznika duża (61z/21z) LC172MM;

* zębatka pośrednia rozrusznika mała(17z/15z/56z-sprzęgło jednokierunkowe);

* rozrusznik-10 frezów;

* zębnik wirnika rozrusznika 10 frezów;

* wirnik rozrusznika - 10 frezów;

* stojan rozrusznika (magnesy);

 

* szczotki rozrusznika (płytka kpl.);

* stator 18 cewek-DC
(88*29*40*) ;

* magneto Ø
111/89;

 

* moduł zapłonowy C.D.I - 6 pin/STANDARD/; 

 

* moduł zapłonowy C.D.I - 6 pin/TUNING/;

* skrzynia biegów kpl.(wałek główny + zdawczy);

 

* zębatka skrzyni biegów: (2): Ø 68 / 32z / gr. 10 mm - (I);

 

* zębatka skrzyni biegów: (1): Ø 57 / 29/26z / gr. 8 mm (N);

* zębatka skrzyni biegów: (6): Ø 61 / 28z / gr. 10.5 mm - (II);

 

* zębatka skrzyni biegów: (12): Ø 36 / 15z / gr. 11 mm - (II);

 

* zębatka (zapadka) biegu wstecznego: 22z;

 

* zębatka skrzyni biegów LC163FML - Ø45/20z/4kołki/6F;

 

* zębatka skrzyni biegów LC163FML - Øz41/18z/ Øw19 ;

 

* filtr oleju główny;

* pompa hamulcowa;

* wiązka elektryczna kpl. 200cc-250cc;

* pokrywa zewnętrzna zębatki rozrusznika;

* zbiorniczek płynu chłodzącego;

* karter prawy;

* karter lewy;

* sprzęgło jednokierunkowe (44z);

* sprzęgło jednokierunkowe (56z);

* łożysko sprzęgła jednokierunkowego WJL0808 - 16 rolek.


* czujnik zmiany biegów;

* łożyska skrzyni biegów: HK2110; NK1512; HK1010;

 

* zębatka pośrednia rozrusznika mała(16z/14z - LC166FMM lub 166FMM);

* zębatka pośrednia rozrusznika duża (62z/18z - LC166FMM lub 166FMM);

*
* dźwignia płytki wybieraka gwiazdy kpl.;

 

* wybierak zmiany biegów (gwiazda);

* dźwignia zmiany biegów;

 

* simmering dźwigni wałka zmiany biegów: Ø12*28*7*;

* wałek pośredni biegu wstecznego; (15z/20z);

* wałek (zapadka) zdawczy biegu wstecznego (22z/20z);

* tulejki metalowo/gumowe - karter:

* (DŁ:65mm* Ø20* Ø11);

* (DŁ:56mm* Ø20* Ø9);

* (DŁ:26mm* Ø20* Ø11);

* (DŁ:15mm* Ø20* Ø9).

 

* Zongshen 169FML-198cc - uszczelka pod głowicę i cylinder Ø69;

 

OŚ TYLNA (RÓŻNE):

* długość całkowita: 655 mm;
* Ø gwintu skrajna: 16 mm;
* Ø mocowania łożysk: 25 mm;


* długość całkowita: 755 mm;
* Ø gwintu skrajna: 16 mm;
* Ø mocowania łożysk: 30 mm;


* długość całkowita: 800 mm;
* Ø gwintu skrajna: 16 mm;
* Ø mocowania łożysk: 30 mm;


* długość całkowita: 800 mm;
* Ø gwintu skrajna: 20 mm;
* Ø mocowania łożysk: 30 mm;


* długość całkowita: 810 mm;
* Ø gwintu skrajna: 20 mm;
* Ø mocowania łożysk: 30 mm;

 

* ilość frezów: 31/28;

 

* długość całkowita: 785 mm;
* Ø gwintu skrajna: 16*1.5 mm;
* Ø mocowania łożysk: 40/35/30 mm;

 

 

 

Moduł zapłonowy: BLACK Casoli-DC, BLACK Casoli-AC; (przejściówka/adapter modułu zapłonowego).

 

Oferowany produkt nie pochodzi z demontażu, przed wysyłką dodatkowo kontrolowany testerem modułów zapłonowych AC-DC model: YF-3501.