1. W przeci�gu 72 godzin od z�ożenia zamówienia � telefonicznie lub za pomoc� poczty elektronicznej - skontaktujemy si� z Pa�stwem w celu ustalenia dalszych szczegó�ów.
2. Po z�ożeniu zamówienia i kontakcie z nami, klient zobowi�zany jest do wp�aty 100% kwoty zamówienia wraz z kwot� transportu (podan� w aukcji) na nasz rachunek bankowy.
FIRMA MAJEWSKI MAREK MAJEWSKI Ul. GRUNWALDZKA 60/66 82-300 ELBL�G
Nr Konta: PKO INTELIGO
50 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]5581196 [zasłonięte] 606060
W tytule przelewu prosz� poda�:
- login z allegro i nr aukcji.
3. W momencie braku kontaktu z Klientem oraz niezaksi�gowania kwoty na koncie w przeci�gu 14 dni od daty z�ożenia zamówienia - transakcja zostanie unieważniona. W takim przypadku Klient obci�żony zostanie kosztami zwrotu prowizji Allegro oraz zostanie mu wystawiony negatywny komentarz.
4. W każdym momencie Klient może uzyska� wi�cej informacji na temat wybranego produktu poprzez poczt� elektroniczn�, oraz nr:. telefonu zamieszczony w aukcji.
5. Na zakupiony towar wystawiamy paragon lub na życzenie faktur� VAT.
6. Wszystkie sprzedawane przez nas meble s� nowe, r�cznie wykonane i obj�te 24 miesi�czn� gwarancj� producenta.
7. Jeste�my producentem mebli stylowych i posiadamy w�asnych projektantów, je�li kto� chcia�by zamówi� mebel w innych wymiarach b�dź wyko�czeniu prosz� o kontakt mailowy lub telefoniczny.
8. Nie wysy�amy za pobraniem.
Transport:
1. Towar wysy�amy w ci�gu 2-14 dni od zaksi�gowania wp�aty na naszym koncie. Posiadamy w�asny transport dostosowany do przewozu mebli stylowych i gwarantujemy, iż towar dotrze w ca�o�ci i bez uszkodze�. Cena transportu do ustalenia telefonicznie b�dź mailowo. Kierowca może pomóc przy wniesieniu i z�oży� meble po uiszczeniu op�aty. (Tylko podczas naszego transportu).
2. Nie ponosimy odpowiedzialno�ci za uszkodzenia powsta�e w transporcie poprzez firmy kurierskie i poczt� polsk�. Obowi�zkiem klienta jest rozpakowanie i sprawdzenie stanu meble przy kurierze!!! W razie uszkodzenia mebla koniecznie trzeba spisa� protokó�,
3. Reklamacje bez protoko�u nie b�d� uwzgl�dniane!!! Protokó� powinien zawiera� opis uszkodzenia, dat� i czas dostawy. Powinien by� sporz�dzony w dwóch identycznych kopiach jednej dla klienta i jednej dla kuriera.
4. Przyj�cie przesy�ki i podpisanie odbioru bez zastrzeże� przez odbiorc� powoduje wyga�ni�cie roszcze� z tytu�u szkody powsta�ej w transporcie.
5. Każdy wysy�any przez nas przedmiot jest nowy, sprawdzany przed wysy�k�.
6. Pakowane przez nas produkty s� bardzo dobrze zabezpieczone, aby nie uleg�y uszkodzeniom podczas transportu.
Kupuj�c na naszych aukcjach akceptujesz regulamin!!!