LOGOTOMY z głoskami T, D, N
Autor: Joanna Mikulska
Logotomy z głoskami t, d, n to zestaw ćwiczeń wspomagających pracę dziecka nad poprawną wymową głosek przedniojęzykowo-zębowych: t, d, n. Publikacja zawiera propozycje ćwiczeń ortofonicznych: oddechowych, uwagi słuchowej, motoryki narządów artykulacyjnych oraz zestawy ćwiczeń utrwalających artykulację głosek środkowojęzykowych. To doskonała pomoc dla terapeutów, logopedów, nauczycieli i rodziców, chcących urozmaicić monotonne ćwiczenia logopedyczne.
Publikacja stanowi cenną pomoc dydaktyczną dla logopedów, pedagogów zajmujących się terapią pedagogiczną, ale także rodziców, dla których prawidłowy rozwój mowy dziecka nie pozostaje bez znaczenia. Opracowanie zasługuje na uznanie, stanowi kompletny a zarazem prosty, co jest jego zaletą, wkład w tego typu publikacje.
dr Małgorzata Zaborniak-Sobczak
Instytut Pedagogiki
Uniwersytet Rzeszowski
logopeda, surdopedagog
ISBN[zasłonięte]978-83739-33-2
Format: Karty pracy do kopiowania, A4
Ilość stron: 51
Autorki: Agnieszka Fabisiak-Majcher, Elżbieta Ławczys
Zeszyt zawiera ćwiczenia czytania ze zrozumieniem na poziomie podstawowym od prostych zdań pojedynczych do pierwszych krótkich tekstów.
Ćwiczenia mają na celu naukę rozumienia przeczytanego tekstu. Aby to osiągnąć, w zestawie zastosowano różnorodne formy zadań, w których dziecko:
- odpowiada na pytania związane z tekstem,
- uczy się zadawać pytania do tekstu,
- układa wyrazy w zdaniu w odpowiedniej kolejności,
- układa poszczególne zdania w odpowiedniej kolejności wydarzeń.
Ćwiczenia przeznaczone są dla dzieci rozpoczynających naukę czytania w języku polskim.
Ćwiczenia zintegrowane z serią MOJE SYLABKI.
ISBN:[zasłonięte]978-83739-98-1
Format: A4
Liczba stron: 35