Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

LOGOTOMY DYSLEKSJA LOGOPEDIA WIR T D N Ż DŻ Ś Ź DŹ

22-07-2015, 9:26
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 96 zł     
Użytkownik super-fryzjer
numer aukcji: 5474699506
Miejscowość Tychy
Wyświetleń: 2   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

LOGOTOMY DYSLEKSJA LOGOPEDIA WIR T D N Ż DŻ Ś Ź DŹ


6   K.P.   WYSTAWIAMY PARAGONY LUB FAKTURY VAT

 

ZESTAW ZAWIERA 4 KSIĄŻKI:

LOGOTOMY z głoskami t, d, n. Ćwiczenia logopedyczne

 

 

Autor: Joanna Mikulska

ISBN[zasłonięte]978-83739-33-2
Format: Karty pracy do kopiowania, A4
Ilość stron: 51

 


 

Logotomy z głoskami t, d, n to zestaw ćwiczeń wspomagających pracę dziecka nad poprawną wymową głosek przedniojęzykowo-zębowych: t, d, n. Publikacja zawiera propozycje ćwiczeń ortofonicznych: oddechowych, uwagi słuchowej, motoryki narządów artykulacyjnych oraz zestawy ćwiczeń utrwalających artykulację głosek środkowojęzykowych. To doskonała pomoc dla terapeutów, logopedów, nauczycieli i rodziców, chcących urozmaicić monotonne ćwiczenia logopedyczne.


Publikacja stanowi cenną pomoc dydaktyczną dla logopedów, pedagogów zajmujących się terapią pedagogiczną, ale także rodziców, dla których prawidłowy rozwój mowy dziecka nie pozostaje bez znaczenia. Opracowanie zasługuje na uznanie, stanowi kompletny a zarazem prosty, co jest jego zaletą, wkład w tego typu publikacje.

dr Małgorzata Zaborniak-Sobczak

Instytut Pedagogiki

Uniwersytet Rzeszowski

logopeda, surdopedagog

 

 

 

 

 

LOGOTOMY z głoskami szeregu ciszącego - ś, ź, ć, dź. Ćwiczenia logopedyczne

 

Autor: Joanna Mikulska

ISBN[zasłonięte]978-83739-33-2
Format: Karty pracy do kopiowania, A4
Ilość stron: 41

 

Zestaw ćwiczeń wspomagających pracę dziecka nad poprawną wymową głosek z szeregu ciszącego ś, ź, ć, dź. Publikacja zawiera propozycje ćwiczeń ortofonicznych: oddechowych, uwagi słuchowej, motoryki narządów artykulacyjnych oraz zestawy ćwiczeń utrwalających artykulację głosek środkowojęzykowych. To doskonała pomoc dla terapeutów, logopedów, nauczycieli i rodziców, chcących urozmaicić monotonne ćwiczenia logopedyczne.

Materiał zawarty w opracowaniu zachęca dziecko nie tylko do wielokrotnego powtarzania materiału słownikowego, ale także do ćwiczeń grafomotorycznych, posługiwania się nożyczkami, dopasowywania. Ćwiczenia artykulacji połączono z rozmaitymi czynnościami, np.: wodzenie palcem po śladzie, porównywanie, wycinanie, pisanie, liczenie i czytanie. Różnorodność zadań zapobiega monotonii i znużeniu, które często towarzyszą terapii logopedycznej.

Ćwiczenia logopedyczne zostały ułożone zgodnie z zasadą stopniowania trudności:

  • wywołanie prawidłowego brzmienia głoski w izolacji,
  • ćwiczenia głoski w sylabach otwartych,
  • ćwiczenia głoski w śródgłosie,
  • ćwiczenia głoski w sylabach zamkniętych oraz w grupach spółgłoskowych.


We Wstępie Autorka omawia najczęściej spotykane wady wymowy związane z niepoprawną realizacją głosek dentalizowanych oraz podaje propozycje dodatkowych ćwiczeń, które pomogą w wypracowaniu poprawnej artykulacji (są to ćwiczenia oddechowe, ortofoniczne,  uwagi słuchowej, motoryki narządów mowy).

 

 

 

LOGOTOMY z głoskami szeregu szumiącego ż, dż. Ćwiczenia logopedyczne


 

Autor: Joanna Mikulska 

ISBN[zasłonięte]978-83739-29-5
Format: Karty pracy do kopiowania, A4
Ilość stron: 40

 

Zestaw ćwiczeń wspomagających pracę dziecka nad poprawną wymową głosek z szeregu szumiacego: ż, dż. Publikacja zawiera propozycje ćwiczeń ortofonicznych: oddechowych, uwagi słuchowej, motoryki narządów artykulacyjnych oraz zestawy ćwiczeń utrwalających artykulację głosek przedniojęzykowo-zębowych. To doskonała pomoc dla terapeutów, logopedów, nauczycieli i rodziców, chcących urozmaicić monotonne ćwiczenia logopedyczne.


Materiał zawarty w opracowaniu zachęca dziecko nie tylko do wielokrotnego powtarzania materiału słownikowego, ale także do ćwiczeń grafomotorycznych, posługiwania się nożyczkami, dopasowywania. Ćwiczenia artykulacji połączono z rozmaitymi czynnościami, np.: wodzenie palcem po śladzie, porównywanie, wycinanie, pisanie, liczenie i czytanie. Różnorodność zadań zapobiega monotonii i znużeniu, które często towarzyszą terapii logopedycznej.


Konstrukcja opracowania została gruntownie przemyślana. Ćwiczenia są wprowadzane etapami, zgodnie z zasadą stopniowania trudności. Poszczególne głoski występują w następujących kolejno realizacjach:

  • w izolacji,
  • w sylabie otwartej (spółgłoska-samogłoska),
  • w śródgłosie sylaby (spółgłoska-samogłoska-spółgłoska),
  • w sylabach zamkniętych (samogłoska-spółgłoska),
  • w logotomach (trudniejsze zbitki spółgłoskowe).

 

 

100 I WIĘCEJ POMYSŁÓW JAK POMÓC DZIECKU Z DYSLEKSJĄ


 

autor: Gavin Reid, Shannon Green

format: B5

objętość: 192 strony

oprawa: miękka

ISBN: [zasłonięte]978-8344-077-3

 


Publikacja to zbiór wypróbowanych i efektywnych metod pracy z dziećmi z diagnozą dysleksji. Zawarte w książce ćwiczenia i pomysły mogą być łatwo modyfikowane i dostosowywane do różnych rodzajów zajęć. Są odpowiednie dla dzieci i młodzieży w przedziale wiekowym od 5. do 19. roku życia. Nie wymagają też żadnego specjalnego wyposażenia. Wzbogacono je opisami wyjaśniającymi naturę dysleksji.

 


 

 

kupujesz wypełnij - formularz płacę

niezależnie od formy płatności

REGULAMIN SKLEPU NA STRONIE O MNIE - KUPUJESZ - AKCEPTUJESZ

 

 

DANE DO PRZELEWU:
P.P.H.U Najbar Mirosław
ul.Batorego 24
43-100 Tychy
ING BANK ŚLĄSKI
92 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]3990023 [zasłonięte] 247368


TEL     32 [zasłonięte] 93         32 [zasłonięte] 72